sobota, 19 marca 2016

Bajkowe MSP #1

Hejczi!

Jak widać po tytule, mamy serię. Serię bajkową. Polegać ona będzie na tym, że w każdym poście z tej serii, będzie wybrana jedna bajka i będę próbowała odwzorować każdą postać dziewczęcą z tej bajki. Oczywiście te popularniejsze. 
Na końcu będzie się pojawiało kilka ciekawostek o tej bajce.
No to lecimy z koksem!
Na pierwszy ogień pójdzie bajka...
.

.

.

.

.

.

WODOGMOTY MAŁE!

Zapewne nie każdy ją zna.
Tak. Dlaczego ona? 
Bo ją uwielbiam! Co prawda nie mogę jej już oglądać w telewizji, ponieważ nie mam już tego kanału.. [*]
Ale od zawsze mi się podobała! Ten mroczny, a zarazem fantastyczny klimat mnie podnieca! (bez skojarzeń plz) Dobra, już nie nawijam, tylko tworzę!
Jest godzina 19:30
Maybel
stop!! jest 19:45 ale msp mi się wyłączyło.. .-.
Oki, jest 0:01
Wow, ale to było męczące. :O
Oto wersja MSP:
Zacznijmy od ogólnej ocenki.
Oceniam look 9/10. 
Według mnie wyszło bardzo dobrze. Look może kupić każdy, co znaczy, że jest nie dla VIP'ów, powiedziałabym, że jest trochę drogi, no ale cóż. ;/
Włosy: Włosy są bardzo podobne do Maybel z bajki, co prawda powinny mieć takiego wystającego "koguta". XD  8/10
Góra: Sweter jest mega podobny! *-*  Tak w ogóle, to Maybel ma w każdym odcinku inny sweter. 
Co prawda, nie ma on tęczy, ale nic takiego nie mogłam znaleźć. Ale to mały szczegół. 8/10
Dół: Tutaj mam już pewne uwagi. Spódnica mimo, że ma dobry krój, to ma te guziczki na środku. co nie jest podobnym elementem do tamtej wersji. Aczkolwiek plus za to, że nie ma tego głupiego połysku. 7,5/10
Buty: Może nie są w 100% idealne, ale są dobrze dobrane, nie świecą się. Powiem napiszę, że te skarpetki nie powinny być takie koronkowe, ani buty nie powinny mieć kokardek na czubkach, ale przymrużmy na to oko. 7/10
Akcesoria: Opaska bohaterki jest zwykła, ale w swojej prostocie bardzo mi się podoba. Natomiast ta opaska jest posypana jakimś debilnym brokatem ma na sobie błyszczący pyłek. 8/10
No, nie jest aż tak źle, myślałam, że będzie gorzej. 

Teraz kolejna bohaterka:

Wendy

Uwielbiam tę postać. Jest piękna, i ma taki charakter, jaki... ja mam. xD 
Jej ubiór, styl życia, jest szalona, wesoła, zbuntowana, i myślę że jest typem myślicielki.
No ok, zaczynamy!
Jest godzina 20:26
Skończyłam! 
Godzina:20:46
Jeny, 20 minut.. xD
Taraaa:
Moim zdaniem, to wyszło perfekcyjnie!
Niestety, look jest dla VIP'ów ze względu na czapkę, nie widziałam drugiej takiej takiego typu. #masłomaślane 
Ale myślę, że bez czapki to nie zrobi jakiejś wielkiej różnicy. Cena to 2900sc, też nie dla biedaka. 
Ocena ogólna to 10/10 #nabogato
Włosy: Miałam dylemat, ale w końcu wybrałam te, może, ta grzywka nie jest najlepsza, ale ogólnie bardzo dobrze tu pasuje. 10/10
Góra: Myślę, że nie trzeba tu wiele komentować, pasuje jak ulał! Jest podobna do tamtej. 10/10
Dół: Spodnie, jak spodnie. Zwykły szaro-dżinsowy kolor, ta część stroju jest bardzo tania, zaledwie 300 sc. Następnym razem pokarzę paletę kolorów, i co wchodzi w skład look'u. 10/10
Buty: Buty nie są jakoś szczególnie podobnie, ale fason jest nawet ok, dlatego dam 8/10.
Akcesoria: Do akcesoriów należy ta czapka, no i piegi, które chyba słabo widać, ale przyznam, że to strzał w dziesiątkę. 
Fajnie, że udało mi się dobrać nawet podobne kolory. 10/10
Nieźle! Lecimy dalej!

Pacyfika
Kolejna postać to jest oczywiście Pacyfa. (największy wróg Maybel)
Jest to trochę poboczna postać, ale dlaczego by jej nie zrobić, skoro nawet często występuje?
Dobra, let's go!
Jest 21:11 (plz czekam 3  6 minut aż MSP się załaduje ;-;)
Godzina: 12:28 (nie w nocy) Jest taka godzina, bo musiałam już od kompa odejść. ._.
Taaadaaaa:
Myślę, że całkiem spoko wyszła, z wyjątkiem iż nie ma tutaj paska, ani czarnych rajstop/leginsów, bo nie było razem takiej spódnicy i rajstop, a jak już były, to przez buty było widać. 
Oceniam ją na 7/10
Włosy: Nie są takie same, ale są podobne, mają podobną objętość, długość i kolor. Jedynie do grzywki bym się przyczepiła. 8/10
Góra: Mamy bluzkę koloru jasnego różu (załóżmy, że razem z spódnicą to sukienka) a na niej fioletową katankę. Nie będę się tu dużo rozpisywać, dam 9/10.
Dół: Spódnica, jak już pisałam, załóżmy, że jest połączona z bluzką i tworzą razem sukienkę. Niestety się błyszczy, ale to już norma na naszej różowej planecie. Nie ma tu paska, żałuję, bo mógłby być efekt "łaał". xD 7/10
Buty: Moim zdaniem są bardzo podobne do tamtych, tylko ta obszywka (WTF??) nie jest taka, futerkowa? Nie umiem się wysłowić. taaa, bo niby umiesz Ocena to 9/10
Akcesoria: Kolczyki to jedyne akcesoria w tym zestawie, są bardzo podobne do orginalnych, tu również nie będę się rozpisywać. 10/10
Ok, to już koniec odwzorowywania tych postaci. 
Teraz ciekawostki!

Ciekawostki
1. Pierwsza zasadnicza ciekawostka, to to, że "serial bazuje na illuminati", może nie tyle co bazuje, ale pojawia się w nim mnóstwo symboli "Oka Opatrzności", czyli Illuminati.

2. Wodogrzmoty małe zostały stworzone przez grupę iluminatów.

3. Występuje tam Bill Cipher - po polsku Bill Cyferka. Jest on w tej bajce, takim trochę bogiem, w skrócie, jest wszędzie i każdego obserwuje. CREEPY
Boże schodzimy do tematów Illuminati XDD

4. Maybel ma swoją kolekcję swetrów, wspominałam już o tym, ale to też należy do ciekawostek, w każdym odcinku ma inny sweter, i na dodatek ma fioła na ich punkcie. 
To tylko mała część tych swetrów, bo jest ich z tysiąc.
Na dziś do już koniec, może ciekawostek nie było wiele, ale może choć trochę ciekawe? 
No więc, już kończę tego posta, mam nadzieję, że wam się spodobał.
Papa!


~Jusia

2 komentarze:

Może coś napiszesz?