czwartek, 17 marca 2016

Jestem nową osóbką! :D

Hejczi! (ahh te pokemońskie przywitanie)
Zacznijmy do tego, iż nie jestem naszą kochaną Babcią Dobrochną. hihihi nie wiecie kim jestem
Tia.. teraz już wiecie. .-. Babciu.. dlaczegoo!!
Jestem darmową reklamą Babci. Super. 
Jestem nową redaktorką na tym blogu, mam nadzieję, że polubicie moje posty. :D

Hm.
Hmm.
Hmmm.
Hmmmm.
Hmmmmm.
Może powiem coś o sobie powiem?
Tak więc jestem Justyna, ale każdy mówi na mnie Jusia, i tak też będę się podpisywać. Nie pytajcie skąd "Jusia", bo sama nie wiem, czemu mam taką ksywke w necie, i w prawdziwym życiu. 
Swojej pięknej mordy twarzy tu nie wkleję, bo na razie nie czas na to. #skromność :D
Przepraszam, nie będę nadużywać emotek. :')
Na naszej grze, mój nick to:
! Klauda !
ILE BYM DAŁA BY ZMIENIĆ TĘ NAZWĘ!!
Co wy na to ,abym zrobiła jakiś tag, typu 30 faktów o mnie..? Więcej się o mnie dowiecie.
Tak. Aktualnie nie stać mnie na jakiś nowy look więc sępię od innych
Tutaj z tego miejsca wielkie podziękowania dla naszej wspaniałej Babuni! Kupiła mi buty i dzięki niej odzyskałam wenę do robienia look'ów! Yaaay!
No, bardzo krótki post, ale kompletnie nie wiem co napisać. D:

No to ja kończę..

Paaa!
~Jusia



P.S Nie mam loga, ale będzie. XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?