sobota, 5 marca 2016

Nowy motyw! Plus podziękowania i SZATAŃSKI BONUS!

Dzień dobry!
Dobranoc!
Pisze Babcia Dobrochna!
Dzisiaj notka o wczesnej godzinie, co?
Po prostu mam dużo czasu i nuda dopada mnie (Dla odmiany) około godziny 10, gdy kończę czytać już książkę "Zielona Mila".
Włączam komputer. Co by tu porobić?
Hmm... wiem! Dzisiaj (Rutynowo w każdy czwartek.) pojawia się nowy konkurs! Mogę napisać o nim na blogu!
I tak jak Abieska przyjdzie do domu to mnie wyprzedzi. :(
Nie, nie, nie, myśl pozytywnie.
Abieska nie przyjdzie do domu o pierwszej.
Reszta z Abieską i pierwszą, mam jeszcze kilka nieważnych informacji.

Ogląda ktoś Gravity Falls? Według mnie fajne, leci na Disnej Czanel (Oh noł, nie wiem jak się pisze. :c) niestety nie w kolejności chronologicznej.
Przez to nie wiem, czy obejrzałam już wszystkie odcinki. :c To takie smutne, że aż chce mi się pociąć się mydłem w płynie lub skoczyć z dywanu.
Kolejna przygnębiająca wiadomość. Saszan nie odzyskała konta. :c
Przynajmniej ja nie widziałam, żeby jej status się zmienił.
Jestem z tego powodu naprawdę smutna, bo była naprawdę fajną dziewczyną.
Aha, jeszcze chłopaka szukam. Dziewczyna też może być, nie mam nic przeciwko homo. B)
Jeszcze jedno!
Mam nowy film pt. "Babcia Morderca |1|"
Mogłabym prosić o oglądnięcie go? :3
Logo konkursu:
Konkurs, jak zresztą widzicie, promuje bardzo znaną stronę internetową, YouTube. "Cool Tubers" oznacza po Polsku "Fajni Vlogerzy".
Vloger to osoba, która bloguje przez video.
Logo jest ładne, tylko twarze MovieStars trochę tandetne. Mogliby dać normalne, ale jak kto woli. Minus za starą animacje dziewczyny z brązową skórą. Napis jest bardzo ładny, widząc ten obrazek wręcz nie mogłam się doczekać wejścia do sklepu!
Słusznie?
Owszem.
Wszystko jest ładnie rozplanowane, kolory przeróżne i co ważniejsze:
ŻYWE.
Logo mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło.
9/10

Ubrania:
Dla kobiet:
Pierwsza strona mnie zachwyciła. Ubrania są naprawdę ładne, większość w moim stylu i nie są strasznie drogie (Nie licząc włosów za 1200 SC i bluzki za 10 diamentów.)
To co? Omawiamy?
1. Naszyjnik-kokardka. Bardzo ładny, mały i elegancki. Nie ukrywam, że nie podobają mi się naszyjniki z za dużym medalionikiem, ale ten jest naprawdę śliczny. Myślę, że go kiedyś zakupię.
2. Słodkie kiteczki. Przydadzą się do filmiku, w którym występują maluchy lub horrorze, gdzie duchem zmorą lub Bóg wie czym jeszcze jest dziecko.
Bardzo podobają mi się cieniowania.
3. Włosy dla  nastolatki, która ma pofarbowane włosy. Nie wiem dlaczego, ale kojarzą mi się z pewną vlogerką, Banshee. (Być może ktoś zna, sama jej nie oglądam, ale widziałam naprawdę wiele razy.)
4. Zwiewna sukienka z brązowym paseczkiem. Bardzo lubię sukienki tego typu, bez ramion. Jest naprawę śliczna, ale na MSP tak oklepana, że chyba wstrzymam się z kupnem.
5. Dżinsowa bluzeczka zawiązana mniej więcej w okolicach talii.
na naszej pikselowej planecie była już podobna, jednakże ta jest tysiąc razy ładniejsza i nowocześniejsza.
6. Zwyczajne spodenki z... czymś po bokach.
7. Śliczna spódniczka z koronką na dole, która niby jest banalnym szczegółem, ale dodaje uroku zwyczajnemu ubraniu.
8. Proste włosy, na które nałożona jest czapka w różowe kwiaty. Pomysł dobry, wykonanie nie gorsze. Szkoda, że cena nie jest tak samo fajna, jak reszta.
9. Bluzka, która już była. Za bardzo się nie wysilili, zmienili tylko nadruk na bluzce. Jeśli się nie mylę, to poprzednia była tańsza.
1. Bardzo ładny i nowoczesny kok z grzywką. Zdecydowanie moje klimaty.
2. Słodziutka bluzeczka z pieskiem♥ Mimo tego, że krój jest z innego konkursu, naprawdę bardzo mi się podoba.
3. Buty na obcasach ze skarpetkami. Nie są jakieś wyjątkowe, średnio je widzę.
4. Sandałki z pomponikami. Trochę nie w moim stylu.
5. Legginsy, tak mi się wydaje, że brokatowe. Można im fajnie zmienić kolory, naprawdę ładne.
6. Śliczniutka bluzeczka w paski. Bardzo lubię rzeczy w tenże wzór, jednakże muszę przyznać, że nienawidzę tego kroju bluzki.
7. Prześwitująca bluzka związana w pasie. Coś jak numer pięć na pierwszej stronie, tyko bardziej eleganckie i dłuższe.
8. Słuchawki z mikrofonem. Takie akcesoria już było, graficy się nie wysilili, bo dodali tylko mikrofonik po lewej stronie.
9. Sweterek plus spódniczka. Ładne połączenie, szkoda, że za diamenty.

Na trzeciej stronie ubrań dla kobiet nie było nic nowego, więc od razu przejdźmy do ciuchów dla mężczyzn.

Wow... jestem naprawdę zaskoczona. Bardzo ładne ciuchy!
1. Śliczna bluza z nadrukiem fast foodów. Bardzo mi się podoba, dlaczego nie stworzyli takiej dla kobiet?
2. Włosy, którym można zmienić kolor końcówek.
3. Sportowe buty. Ładne, tylko na MSP było już takich z tysiąc. Cena niestety nie jest też najniższa.
4. Bluzka z różnymi szlaczkami. Kojarzy mi się ze Świętami Bożego Narodzenia, mam dziwne skojarzenia.
5. Przykrótkie spodnie. Nie wiem, co mają one z You Tube wspólnego, widocznie You Tuberzy zdaniem grafików zarabiają na swoich filmikach tak mało, że nie stać ich na materiał do spodni.
6. T-shirt w bliżej niezidentyfikowane kropko podobne obiekty.
7. OMG! Cudowne♥ Myślałam, że to dodatek, ale potem skapnęłam się, że to są włosy. Świetny pomysł, czegoś takiego jeszcze na MSP nie widziałam.
8. Ta bluzka bardzo mi się spodobała ze względu na swój ciekawy i śmieszny nadruk. Nie jest to zwyczajny obrazek, ponieważ (Jak mi się wydaje) główka i ogonek zwierzątka są zrobione z zawiniętego paska materiału. Bardzo zabawne i kreatywne zarazem.
9. Koszulka z muszką.
 
Na drugiej stronie ubrań dla chłopaków nie było nic ciekawego. (Tak, moderatorzy zrobili dwie strony!)
 
Looki:
Dla kobiet:
Taki dziewczęcy, jednakże średnio mi się podoba.
Coś mi tutaj po prostu nie pasuje.
Może moja twarz, nigdy mi się nie podobała.
No niestety, to najlepsza propozycja dla nie VIP, a na pakiet pozwolić sobie nie mogę. Nienawidzę tych "botoksowych" ust.
No ale kolorki wręcz kocham, taki jaśniutki róż. Delikaty i dziewczęcy, gorąco polecam.
Oczy mi krwawią. ToT
Te kolory... nie umiałam znaleźć lepszego połączenia.
Look całkowicie niedobrany, sandałki z pomponami do słuchawek z mikrofonem. Reszta z tym, ta stylizacja istnieje tylko dlatego, żeby pokazać, że da się z tego konkursu skombinować look. Może w innych barwach lepiej by to wyglądało, jednakże ja nie zamierzam się o tym przekonywać.

Najładniejszy. Mimo tego kolory trochę mi się nie podobają. Zestaw utrzymany jest w trochę marynarskim stylu przez paski na bluzce. Kok mi się bardzo podoba. Gdybym miała wskazać najładniejszą rzecz z motywu, to bez wahania bym go wybrała.
 
Dla Panów:
Ten look jest taki słodki. ;-;
Cudowny, aczkolwiek trochę tandetny.
No cóż... mi się podoba.
Nic lepszego już nie umiałam skombinować. Szkoda, że nie da się zmienić koloru tej sałaty i czerwonego "czegoś" (Podejrzewam, że to keczap). Jednak nie jest najgorzej.
 
Ubrania są spoko, bardzo podobały mi się dla mężczyzn, jednakże oczywiście kilka jest z innych konkursów, za co odejmę... dwa punkty.
8/10
 
Rzeczy:
Rzeczy są ładne, zauroczyłam się w tym ziewającym piesku♥
Jest taki słodki, że aż chciałabym go kupić.
BUM! Trzy artykuły z KONKURSU O EMO?
Pierwszy raz coś takiego widzę, więc jestem dosłownie zdruzgotana. Czyżby grafikom skończyły się pomysły?
1. Cudowny piesek.
2. Aparat (Czy tam kamera, nie znam się.) na statywie. Czy mi się wydaje, czy było coś podobnego w konkursie "Italian Fall Photoshoop"?
3. Specjalna lampa do robienia profesjonalnych zdjęć. Nie wiem, czy You Tuberzy również takiej używają, ale mniej więcej kojarzy nam się to z nimi.
4. Plakat w ramie na ścianę. Dziwnie to brzmi, ale uwierzcie, że takie coś istnieje. Mam nawet takie coś w pokoju. (Wąsaty pies z kubkiem " Starbucks" Xd)
5. Drogi wieszaczek z ubraniami.
6. Em... coś w rodzaju lampy (?). Myślę, że będzie fajnie wyglądać w nowoczesnym wnętrzu, a do tego cena nie jest duża.
7. Słodziutki miś z różowym kwiatuszkiem. Mrał.
8. Miska cukierków z konkursu o strusiach emo.
9. Poduszki z motywu o tematyce emo.
10. Laptop, który był w tym samym motywie, co dwie poprzednie rzeczy.
 
Przez trzy powtarzające się rzeczy zabieram trzy punkty.
7/10
 
Animacje:
Animacji jest całkiem sporo, jedna strona. Są one (w większości) nawiązujące do tematyki konkursu, jednakże nie wiem co tańczenie ma do nagrywania filmów.
9/10
 
Tło:
Tło ogromnie mi się podoba. Nie będzie mi co prawda wcale potrzebne, więc go nie kupię, ale jest naprawdę ładne. ToT
Co by tu więcej mówić?
10/10
 

Ogólna ocena konkursu.

Logo- 9/10
Ubrania- 8/10
Rzeczy- 7/10
Animacje- 9/10
Tło- 10/10
Razem- 43/50
 
Uważam, że konkurs jest pomysłowy i dobrze wykonany, niestety ubrania z innych konkursów wszystko psują.
Może lepiej byłoby dać po prostu dwie strony nowych ubrań, niż trzy na siłę?
 

Szatański Bonus!

Powiem krótko, zwięźle i na temat.
POPATRZCIE NA LICZBĘ WYŚWIETLEŃ!
TO NIE FOTOSZOP! x-o
Przypadek? Nie sądzę.
 

Podziękowania

Dziękuję... MosiaGame, Sevika i kasia tusia  za wspaniałe prezenty. Kocham was!♥♥♥
Ten tatuaż to unikat... bardzo ci dziękuję♥
Za te cudowne prezenciki też serdecznie dziękuję♥
 
 
W podziękowaniu za te cudowne podarunki otrzymacie...
PO LOGU!
Bez mojego podpisu oczywiście.
Xd
Logo dla Seviki!
Śliczne, no nie? :3
Twoje włosy mnie zainspirowały.
Chwała włosom!
Dla kasia tusia!
Niby takie proste, ale mi się najbardziej podoba♥
Dla MosiaGame.
Nie jest ono najładniejsze, jednakże mnie zadowala.
No wiecie... nie, że coś, ale trudno było dobrać mi tło do koloru ubrań tej Ms.
 
Dziękuję za uwagę.
PS. Też muszę zmienić sobie logo!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?