środa, 16 marca 2016

Stroje z różnych stron świata #1 |Hiszpania| COOOOOOO?

Dzień dobry!
Do widzenia!

Dzisiaj jest dzisiaj.
Jutro będzie jutro.
A wczoraj było wczoraj.

Na początek mam dla was świetną wiadomość!
Mamy...
autora!
Jej!
Nie będę pisać sama

Na MSP nie dzieje się nic ciekawego ani godnego uwagi, więc coraz trudniej mi znaleźć jakiś ciekawy temat. Dobrze, że zbliża się wiosna i Wielkanoc! Mam wiele pomysłów na notki o tejże tematyce:
- Kreacje Wiosenne
- Jak urządzić ładnie ogród?
- Wiosenne animacje
- Kreacje Wielkanocne
- Misje Wielkanocne
- Jak MSP obchodzi Wielkanoc?

Pierwsza wiosenna notka pojawi się jutro... albo dzisiaj.

Nudziłam się.
Bardzo.
Nie wiem co zrobić.
Więc robię look.
Tak, look.
Jednakże nie będzie to zwyczajny, wymyślony przeze mnie komplet, tylko stroje odwzorowane na...
Charakterystycznym ubiorze dla danego kraju!
Myślę, że to będzie ciekawe i oryginalne, ponieważ nie widziałam nigdy takiej notki na innym blogu.

O co będzie chodzić w tej serii?
Jak sama nazwa mówi, odwzorowywać stroje popularne dla jakiegoś kraju.

W każdym poście "Stroje z różnych stron świata" będę omawiać i oceniać  JEDEN look. Niezbyt mi to idzie, więc do tych notek będę często dołączać różne recenzje aktualizacji itd.

To dobrze, zaczynajmy!
Na pierwszy ogień idzie...
Hiszpanka!
Oryginalny wygląd:

Myślę, że jej kreacja jest naprawdę prosta do zrobienia.
Wersja MSP:
Kilka rzeczy nie wypaliło, ale to za chwilę.
Po pierwsze- cena. Prawie cztery tysiące SC? Zważywszy, że w skład odwzorowania wchodzi siedem rzeczy, w tym jedna kosztująca tysiąc SC, to look jest naprawdę tani!

Kolorystyka- Dałam trochę za ciemny kolor, barwa stroju kobiety na zdjęciu to czerwień wchodząca w róż. Niestety nie znalazłam podobnej na palecie kolorów. 8/10

Spódnica- Najdroższa rzecz w całym zestawie, tysiąc SC. Dół bardzo podobny do spódnicy naszej Hiszpanki, niestety na środku jest przecięta na dole. Według mnie jest świetnie. 10/10

Bluzka- Nie znalazłam góry z podobnym krojem, czyli luźnymi rękawami i dość zaokrąglonym dekoltem, więc dałam tą. Po bokach widać linie, których nie dało się zmienić koloru. Tutaj średnio mi się udało. 5/10

Włosy- Ciasny kok, niestety stanowczo wyższy niż Hiszpanki. Przez fryzurkę look traci to "coś". Bardzo zawiodłam się na sobie, najwidoczniej po prostu wybrałam sobie za trudny look na początek. :( 4/10

Buty- Niewiele mogę powiedzieć, ponieważ na zdjęciu nie widać obuwia  kobiety. Dałam zwyczajne czarne szpilki. Uważam, że to dobry wybór. 10/10

Dodatek na głowę- Mimo tego, że niezbyt przypomina kwiatek ze zdjęcia, na którym się wzoruję, to według mnie bardzo dobrze wygląda. Niestety oceniamy tutaj podobieństwo, więc jestem zmuszona postawić 7/10

Biżuteria- Złote kolczyki. Ładnie dopełniają zestawik i dają lepszy efekt. Poza tym lubię biżuterię (Nie w realnym świecie, tylko na MSP.) 10/10

Inny dodatek- Futrzane rękawy z konkursu "Pony Magic". Niestety trochę widać ich futrzaną teksturę, ale jest dobrze. 7/10

Ogólna ocena:
Wydaje mi się, że niezbyt umiem robić zestawy odwzorowane na ludziach.
Wyszło mi trochę kiepsko. Przeliczmy punkty.
61/80
Czyli na ocenę szkolną 4+ lub 5-.
Nie jest źle, ale mogło być lepiej.
Naprawdę nic nadzwyczajnego, no nie? Jakiś chłopak, którego nie znam i którego o nic nie prosiłam dał mi prezent. No okej, podziękuję mu.
Wchodzę w profil... a tu BACH!
OMG! ZEROWY POZIOM!
Teraz, gdy weszłam w jego profil, to był szósty, ale...
Nie będę zagłębiać się w szczegóły tego hacku, bodajże sztuczki.
Powiedzmy, że to błąd w grze.

Więc...
do widzenia...
Nowe logo. Beznadziejne, c'nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?