poniedziałek, 14 marca 2016

Szopkins

Dzień dobry.
Do widzenia.

Na samym wstępie chciałabym was przeprosić za moją tygodniową nieobecność. Miałam dużo do odrabiania i najzwyczajniej nie miałam czasu. Jest jednakże coś, z czego się niezmiernie cieszę...
Zachorowałam.
Nie było mnie tydzień.
Potem wróciłam do szkoły.
Na tydzień.
Teraz znów zachorowałam.
I prawdopodobnie nie będzie mnie w szkole przez tydzień.
I nie zgadniecie...
to ta sama choroba!
lolololololol
Aha, jeszcze jedna bardzo smutna informacja:
Najprawdopodobniej nie pojawi się nagłówek wiosenny, tylko Wielkanocny. Lub odwrotnie. Tylko, że szablon bloga nawiązujący do nadchodzącej pory roku zostanie dodany trochę późno, bo do około 20 marca.
No cóż... trzeba się cieszyć tym, co się ma.

Ostatnio na MSP wszedł nowy motyw.
Brzydki jak cho*era, więc nie będę go oceniać.
Jest o ulicznych tancerzach.
MSP dodaje coraz to gorsze i nudne konkursy.
Tak trudno zapytać się na forum?
Na pewno moderacja dostałaby wiele świetnych i oryginalnych pomysłów.
Nawet ja mam kilka fajnych. Pozwólcie, że wymienię.

1. Coś o psach. No bo kto nie lubi psów? Sama kiedyś miałam psa, ale mi umarł. Soł tru.
Ubrania- Zwyczajne. W psie łapki, z wzorkiem tych czworonogów itd.
Rzeczy- Koniecznie miseczki, kojce i zabaweczki. Może kilka mebelków ze zwierzęcym motywem? Czemu nie?
Animacje- Rzucanie patykiem, prowadzenie psa, napełnianie miski karmą, przytulanie zwierzątka♥
Tło- Ładna łąka, psi salon fryzjerski xd
Prócz tego dodałabym nowe zwierzaki, psy. Duży lablador (Oh no, dobrze napisałam?), słodki mopsik i mój faworyt, szpic♥ Po prostu kocham szpice, moja babcia miała pieska tej rasy. Zwał się (A raczej zwała) Fifi.

Ja tu sru, a czas leci. Może nie będę wam wszystkiego dokładnie opisywać, ale ciekawy byłby jeszcze konkurs o vocaloidach (*le Internet istnieje) i mitologii Greckiej (Właśnie czytałam "Pecy Jackson i złodziej pioruna" B) )
Dzisiejszym tematem notki są...
Shopkins!
Są to małe zabawki wykonane z gumy. Są znane ze swoich niestandardowych kształtów. Można kupić z nimi domki, akcesoria i zjeżdżalnie.
Ten uroczy sklepik mnie zauroczył. *o* Kupcie mi taki!

Jednakże wbrew pozorom post nie będzie o zabawkach, tylko o naszej ukochanej grze.
A co wspólnego mają gumowe figurki do MSP?
Wiele.
Ostatnio nasi ukochani moderatorzy wymyślili szałowy wręcz pomysł na dostawanie więcej pieniędzy, bo przez wysokie ceny VIPa nie chce już nikt tego syfu kupować. Dodali użytkowników reklamujących dane produkty. Jeżeli zaprosimy ich do znajomych, dostaniemy unikaty! Oczywiście unikaty dla innych krajów, bo oni mają te ciuchy za darmo. Oczywiście my  takiego gracza nie mamy. Można natknąć się na naprawdę ładne ciuchy i rzeczy do pokoju. Takie Ms nazywamy "sponsorami". Według mnie firmy te płacą MSP za nic. No bo kto przecież po zobaczeniu dziewczynki z łukiem "NERF rebelle", która pisze w statusie "Te nowe łuki są wystrzałowe! Wspaniale ćwiczę na nich moje umiejętności strzeleckie!"(Oż kurczę, aktualizacja rodem z profilu Pixi Star)
nikt od razu nie popędzi do sklepu, żeby kupić plastikowy syfek (Hehe) za sto złotych.
Sponsorów już znamy, są to:
-Nickelodeon
-Nickelodeon v2
-NERF rebelle
-Shopkins

Okej, zacznijmy może od wyszukania naszego pseudo-użytkownika!
Jak widzicie, nasz sponsor ma wykupionego (pewnie najdroższego) VIPa na planecie i posiada logo gumowych zabawek, o których pisałam wam na początku notki. Na końcu jego nazwy możemy dostrzec znaczek "TM", co (chyba) oznacza zakaz kopiowania i pod spodem napis "sponsorenet", czyli po Polsku "sponsor".
Górny pasek jest "pokryty" białym i szarym brokatem i zablokowana jest większość opcji. Sponsorzy wyróżniają się nietypowymi postaciami. Nie są to nasze awatary, tylko wycięte postacie z serialu bądź filmu, dziewczynki z produktem, który reklamują itd. W tym przypadku jest to uroczy stworek
przypominający owoc.
Tylko... ten robak.
W jego...
głowie...
Nie no, lol. Xd
Teraz ciekawostka. Popatrzcie na tło naszego Shopkinsa. Jest ono takie same, jak dla chłopaków. Oto dowód:
Xd
"Jak rozpoznać płeć sponsora"

Dobrze, teraz zapraszamy naszego pana czopka popka szopka  szopkinsa do znajomych!
Od razu po zrobieniu tej czynności, ten zaakceptuje nasze zaproszenie.
(PS. nazywam się Dr Drag Xdxdxdxdxdxd Nie no, po prostu mistrzowski login.) Wyświetla nam się takie okienko:
1. Sweterek z pączkiem. Jest ładny, jednakże w tych kolorach dosłownie nigdzie mi nie pasuje. Nie lubię różu, jeżeli już, to tylko jasny i pudrowy. Kolejną wadą tego ubrania jest to, że koszula pod sweterkiem nie jest w tym samym kolorze, co nadruk. Owszem, są bardzo podobne, ale "podobne" robi wielką różnicę.
2. T-shirt. Dobra, to też do niczego pasować nie będzie. Szkoda, że nie da się zmienić kolorów.
3. Naklejka na ścianę. Będzie pasować do pokoju osoby, która lubi słodkie rzeczy. Przyda się też do filmu, gdzie np. jedna z głównych ról będzie miało dziecko i będzie trzeba zrobić dziecięcy pokój. Słodka dekoracja, aczkolwiek nie w moim stylu.
4. Za to ten plakat bardzo mi się podoba. Jest kolorowy, ale nie jest w jakimś niestandardowym kształcie. Jest zrobiony trochę w formie komiksu i to właśnie bardzo mi się podoba.

Tak wyglądają bluzki, które otrzymaliśmy na MovieStar.

A tak nasze rzeczy w pokoju. :P Tak, to inne konto, bo zaciął mi się Internet, musiałam wyłączyć przeglądarkę, a że zapomniałam hasła do Dr Drag, musiałam stworzyć nowe konto. :(((

Teraz może trochę przyjrzyjmy się naszemu sponsorowi.
Przepraszam, że takie małe.
Profil wygląda jak profil zwyczajnego mieszkańca naszej wirtualnej planety, tylko księga gości jest usunięta, podobnie jak funkcja "Stwórz look". Gracz ma Jedno zdjęcie, które nie chce mi się za żadne skarby wyświetlić (Napisałam "A ja nie x-o", żeby im przykro było. Mi ciulki nie pozwalają zdjęcia zobaczyć. )
Posiada jeden artbook:
Kompletnie nie rozumiem, o co chodzi. Wydaje mi się, że jest to coś w rodzaju "który ci się najbardziej podoba?" albo "która Ms to ja?". Tytuł jest w innym języku. Nie wiem, nie jestem słownikiem z nóżkami.
Teraz znajdujemy się w pokoju Shopkinsa. Siebie zaznaczyłam czerwoną strzałką. Jestem za tą panią w brązowych włosach, pozdrawiam! To dziwne, nigdy wcześniej nie natknęłam się na rzeczy znajdujące się w tym pokoju w sklepie, a musicie wiedzieć, że kiedyś go całego przetrząsałam.

Logo dla czarnookiej123lol :) Mam nadzieję, że ci się spodoba♥

A teraz ja was żegnam.
Do widzenia.

1 komentarz:

Może coś napiszesz?