sobota, 19 marca 2016

Wielkanocne wieści + Nowa seria!

Bonjour!
Zmieniam powitanie! Uwielbiam Francję B)
Może zacznę od Wielkanocnych wieści, żeby potrzymać was w niepewności co do serii. BUAHAHAHAH!!!! żal
Więc zacznijmy! :D
Zacznijmy od tego. że na MSP pojawiły się zadania, za które na końcu można otrzymać boonie. Na razie nie wiemy jak on wygląda. Ostatecznie 27 marca można zakończyć wszystkie zadania i dostać upragniony znów taki sam prezent. :) Nie będę wrzucała tych zdjęć, ani jak to wygląda, bo Babcia sobie ze wszystkim doskonale poradziła. Bardziej chciałabym wam przedstawić promocję na VIP'a!
Gdy widzimy nasze miasteczko, i mamy wybór gdzie się wybrać, w prawym górnym rogu widnieje ten oto znaczek:
Oraz w prawym dolnym rogu
Znaczki wyglądają estetycznie, są ładne, nie zbyt przesadzone. Podoba mi się.
Jak pisze napis na drugiej naklejce "Wielkanocna Wyprzedaż! Star VIP w cenie Normalnego VIP!"
Już możemy wywnioskować, że to będzie dobra przecena. Zaraz to obadamy!

Klikając w te znaczki, ujrzałam to
Co prawda nie za wiele zmienił się wygląd cennika VIP, ale na tle tych cen, widać niebieskie niebo, przez które przebijają się białe promyki.. słońca? Szczerze, to nie wiem. Na dole widnieje jakaś łąka, wiadomo, trawa, kwiaty itp.
Jak widać, ceny się troszkę pozmieniały. Niestety tylko w Star VIP. A co chciałabyś więcej
Ceny są naprawdę fajne, ba! Jasne, że kupię se VIP'a! #szpanuje
Myślę, że będzie to VIP na miesiąc, tyle, że mam problem, abonament mam, kiedyś miałam na kartę, a teraz... hmm. Pokombinuje. Tak. 
VIP na tydzień: Jak widać, na VIP w Star VIP na tydzień kosztuje tylko 11.07 zł! Myślę, że wiele osób skorzysta z tej atrakcyjnej wyprzedaży. Został przeceniony z 14.76 zł łoooo 3 złote różnicy!!

VIP na miesiąc: Kosztuje tylko 24.06 zł! Myślę, że naprawdę warto! Właśnie od kilku dni, tego VIP'a planuję zakupić. Został przeceniony z 49.2 zł, według mnie, to duża różnica. Tutaj również, wiele osób może się skusić. B)

VIP na 3 miesiące: Tutaj już mamy do czynienia z większą ceną. W sam raz na prezent od zajączka? XD lol prawie stówa na prezent od zajączka .-. Ten VIP został przeceniony z (czekajcie idę zjeść zupę) (ok zjadłam) Została przeceniona z 123 zł, na 73.8 zł. To około 50 złotych tiaaa moja matematyka. DUŻO. MNIE NIE STAĆ.

VIP na rok: Tutaj to w ogóle, dużo hajsów. Pamiętajcie, że jak decydujemy się na VIP na rok, czy na 3 miesiące, musimy wiedzieć, czy będziemy grać, bo inaczej wydane pieniądze pójdą w błoto. :/
Został przeceniony z 215.25 zł na 153.75 zł. To jest jak wiemy, najwyższa oferta, Nie wiem co tu więcej pisać, niby warto. 

Skoro już zapoznaliśmy się z ofertą, ocenię ją i to będzie.. no 10/10. 

Ok, teraz przejdźmy do drugiej części posta! 
O co chodzi z nową serią? 
Jak wiadomo, jestem tu od niedawna, więc będą coraz częściej jakieś nowe serie, bo muszę je zacząć, prawda?
Więc do końca kwietnia, będzie tutaj gościć seria pod nazwą Wielkanocny Czas. Mam nadzieję, że wam się spodoba. To będzie na maxa Wielkanocne, np. ocenianie motywów, artów, looków, czy też filmów związanych właśnie z tym świętem. I na dodatek w każdym poście będzie przynajmniej jeden look wielkanocny, aby było tematycznie, i każdy będzie miał inspirację, albo możliwość zakupienia takiego właśnie looku. Będę też pokazywała jak urządzić pokój, albo spróbuję zrobić jakiegoś arta wielkanocnego, zobaczymy! :D
No więc ja już się z wami żegnam, więc mam nadzieję, że mogliście się czegoś dowiedzieć, i że ta seria przypadnie wam do gustu. 

Do widzenia!
~Jusia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?