niedziela, 20 marca 2016

Wiosennne looks

Witam wszystkich bardzo serdecznie, post pisze Babcia Dobrochna^^
Dzisiaj jest Niedziela, a ja piszę post z soboty.
Wybaczcie mi, że trochę olewam bloga, ale miałam dużo do roboty.

Złamałam Jusi rączki i nóżki, bo widzę, że chce napisać kolejny post, a przecież jest tylko żywą reklamą, no nie?

Zrobiłam nowe logo.
Jestem z niego nawet dumna, nie ukrywajmy, jest ładne. c:
Takie... mhm... jakby to określić?
Miłe dla oka, lekkie.
*czy obrazek może być "lekki"? Nie sądzę.*


Zobaczycie je na końcu notki, nie przewijajcie!
Bo...
zostaniecie opętani przez siły nieczyste.


PS. Jest w kolorze miętowym i jest na nim ciekawy cytat. Oczywiście po Angielsku, bo teraz takie grafiki robią furorę wśród osób prowadzących blogi o tematyce MSP.
Ostatnio tak polubiłam te dwa artykuły, że zaczęłam kupować wyłącznie je.
Zastanawiam się, czy to jest jakaś choroba.
Kupujcie rzeczy z listy życzeń Krokiecika.
Nie, nic za to nie dostaniecie.
Więc żaden interes dla was kupować ten piękny look.
Ale i tak kupujcie, c' nie?

PS. Ja go zrobiłam. B)

Wczoraj siedziałam sobie przed komputerem i zastanawiałam się, o czym napisać pierwszą wiosenną notkę.
Hmm...
To może looki?
Niezbyt oryginalne, aczkolwiek (przynajmniej dla mnie) ciekawe.

Przygotowałam dwa wiosenno-Wielkanocne zestawy, które bez problemu możecie kupić (o ile sami znajdziecie artykuły w sklepie i zmienicie ich kolory.)

Jeden komplet jest dla graczy bez VIPa, a drugi dla tych, którzy kupili pakiet. Mam nadzieję, że stroje się spodobają^^.

Dla nie VIP:
Omniomniomniom, taki słodki zajączek *o*
Od razu mi się tak spodobał, że po kilku małych zmianach go kupiłam.
Ogółem look bardzo kojarzy mi się z moim odległym dzieciństwem, gdy jeszcze jako mały brzdąc, w poniedziałek Wielkanocny ochoczo gnałam do ogródka, by znaleźć pod jednym z drzewek iglastych prezent od zajączka. Tym zajączkiem byli oczywiście moi rodzice. Więc taki look jak najbardziej kojarzy mi się z Wielkanocą.

Nie umiem określić stylu kompletu. Zwiewna spódniczka z wycięciami na dole i elegancki kok, czynią zestaw eleganckim, jednakże luźny i krótki sweter wraz z butami, których krój przypomina krój trampek, sprawiają, że staje się luzacki.

Look nie jest przesadzony, ani też biedny. Przeszkadzają mi szwy na sweterku, ale to tylko drobny szczegół, na który nikt (nikt poza mną) nie zwróciłby uwagi. Na dole spódniczki widoczna jest koronka, jednakże nie mam do niej żadnych zastrzeżeń, bo jest na tyle mała, że nie zwraca na siebie uwagi. Gorzej jest z kolorowymi trójkątami na butach, bo je dość dobrze widać. Nie dało się zmienić ich kolorów. Szkoda.

Co do kolorków- są ładne. Przepadam na wyblakłymi barwami. To połączenie wydaje mi się strzałem w 10! Żółć wpadająca w zieleń i bardzo jasny brąz, który wyraźnie wpada w róż. Niestandardowe połączenie, podobnie jak barwy. Są zwolennicy takich kompletów, ale także przeciwnicy. A wy do jakiej grupy należycie?

Skład:
1. Spódniczka
Nazwa- Cut Out Flowers
Cena- 600 SC
Wymagania- Brak
Jest to dół, który doszedł wraz z motywem "Cool Tubers", który recenzowałam w tej notce! Bardzo mi się podoba materiał, z którego jest wykonana. To tiul? Tak mi się wydaje, ale nie jestem specem od tkanin.
Świetnie pasuje do tego looku.

2. Włosy
Nazwa- Sweet Updo
Cena- 575 SC
Wymagania- Brak
Naprawdę śliczne włoski, posiadam już takowe, tylko w odcieniu brązu.
Zachwyciły mnie krótkie kosmyki po obu stronach, nadają fryzurze tego "czegoś".
Fryzurka jest z pozoru grzeczna, jednakże wystarczy spojrzeć  na lekką grzywkę na bok i wspomniane już wcześniej kosmyki.

3. Uszka
Nazwa- Wolf Ears
Cena- 400 SC
Wymagania- Brak
Uszka królika na opasce, nie są jakieś wyjątkowe, ale zapewne najbardziej zbliżone wyglądem  do uszek autentycznego zwierzątka. WIEM, ŻE NAPISAŁAM "KRÓLIKA". Tylko mnie zastanawia, za jaką cho*erę nazwali ten artykuł "wolf ears"? "Wolf" to wilk. Nie wiem, co ten gatunek ma wspólnego z rodziną zającowatych. Chyba tylko  łańcuch pokarmowy hihihih.
Ejej, wilki nie jedzą zajęcy!
Tak mi się zdaje...
Nie wywołujmy wilka z lasu
Nie przedłużajmy.
4. Bluzka
Nazwa- Eggstra Cozy
Cena- 475 SC
Wymagania- Brak
Śliczniutki sweterek z Wielkanocnego motywu (Którego recenzja się chyba nie pojawi. O ile Jusia będzie chciała ją napisać. To trudna robota.) W prawdziwym życiu mam bluzkę o podobnym kroju. Jest naprawdę tania i ładna, według mnie bardzo warta kupna.

5. Buty
Nazwa- Vanilla Please
Cena- 600 SC
Wymagania- Brak
Nowe obuwie z tego samego konkursu, co wcześniej omawiana bluzka. Ładne rzeczy są z tego motywu, muszę chyba poprosić Krokiecika o opisanie go *o*. Buty totalnie trafiają w mój gust, jestem na TAK!

Look dla VIP:
Cena niewiele się różni, jednakże ten look wydaje mi się trochę brzydszy.
No ale i tak mi się podoba. xd
Dlaczego kojarzy mi się z wiosną i Wielkanocą?
W moim domu zawsze była tradycja ozdabiania koszyczka, który nieśliśmy do kościółka kwiatami. Bardzo ładnie to wyglądało i z całą pewnością zwracało na siebie uwagę. Ja bardzo lubiłam wplatać w koszyczek fioletowe rośliny ozdobne, bo wtenczas był to mój ukochany  kolor.

Styl zestawu jest zdecydowanie luźny, aczkolwiek nieco kobiecy.
Ciepły sweterek i zwykłe rurki sprawiają, że cały komplet świetnie nadaje się do wyjścia z przyjaciółmi, na spacer do parku...Wianek niszczy ten efekt. To dobrze czy źle? Sama nie wiem.

Gdybym teraz miała coś zmienić, to byłyby to spodnie. Z wielką chęcią dałabym tutaj dół z mojego innego looku, elegant walk.
Nie mam wielu zastrzeżeń do innych elementów kreacji, a mówiłam, że jest gorsza od poprzedniej. Lel. R.I.P logika. [*]

Zestaw jest #trikolor.
Nie lubię trikolorów.
Moja sąsiadka ma kota trikolora.
Nie lubię go.
Hmm... dałabym jeszcze coś białego...
Nie wiem, myślcie za mnie.

Skład-
1.Spodnie
Nazwa- Skinny Jeans
Cena- 350 SC
Wymagania- VIP
Spodnie niezbyt wyróżniają się wyglądem. Są to bardzo obcisłe dżinsy. Wybrałam je dlatego, że są w bardzo przystępnej cenie.

2. Bluzka
Nazwa- Pearl Power
Cena- 625
Wymagania- VIP
Cudowny sweterek w różyczki wciągnięty na koszulę. Zauroczyłam się w tym ciuszku! Niestety nie mogę go kupić, ponieważ jest dla VIP, nad czym szczerze ubolewam. Krój może minimalnie pogrubiać naszą MovieStar, aczkolwiek i tak wygląda to dobrze. W całej bluzeczce podoba mi się najbardziej wzór, róże. Gdybym kupiła kiedyś VIPa (w co szczerze wątpię), na pewno od razu dobrałabym się do tego sweterka!

3. Włosy
Nazwa- Cool Mess
Cena- 725 SC
Śliczny koczek, mam słabość do upięć xd. Uważam, że ładnie komponuje się z resztą zestawu. Co by tu więcej mówić? Po prostu uważam, że jest jedną z ładniejszych fryzurek na MSP.

4. Wianek
Nazwa- Pure Party
Cena- 500 SC
Wymagania- Brak
Przez nazwę kojarzy mi się z purée ziemniaczanym, za którym przepadam.
Ozdoba jest jedną z moich ulubionych artykułów na MSP, dzięki temu, że wianek zrobiony jest z róż zamiast stokrotek. Uwielbiam oba kwiaty, jednakże ten pierwszy znacznie lepiej prezentuje się na MS.

5. Buty
Nazwa- Frilly Platforms
Cena- 650 SC
Wymagania- Brak
Sznurowane buty na platformach ze skarpetkami. Nie wiem, dlaczego wybrałam właśnie to obuwie. Po prostu najbardziej mi pasowało.


Dziękuję za przeczytanie notki^^
Pozdrawiam^^
Nowe logo *o* Mi się bardzo podoba♥

2 komentarze:

Może coś napiszesz?