czwartek, 17 marca 2016

Wywiad z KarolinaVIP10!

Ten post jest już dwudziesty...
So...
Mamy taki mały jubileusz, no nie?
I ostatnio zatrudniłam na blogu Jusię.
Płacę jej bardzo mało.
Więc w związku z tym postanowiłam zmienić wystrój bloga, gdyż nie pisze tutaj tylko jedna osoba, ale dwie.
Bardzo się z tego powodu cieszę, bo doszła mi kolejna chodząca reklamka B) w kupie raźniej, c'nie?

Lubicie placki?
Wiem, że lubicie.
Nie wtykajcie mi kitu, kochacie je!
Ja to wiem!
Omomomomo

*Przepraszam, mam głupawkę*



Hmm... to mój pierwszy przeźroczysty nagłówek. Wyszło?
Przekonałam się, że paski to najlepsze tło pod słońcem^^
Łatwiutko się je robi, a efekt jest po prostu niesamowity! Z dnia na dzień stałam się wielbicielką takich teł.
Do tego znalazłam takie coś. Naprawdę świetnie to wygląda i ma bardzo fajną funkcję- po kliknięciu na tą strzałkę myszką, w bardzo szybkim tempie znajdziecie się na samej górze bloga!

Z najnowszego szablonu jestem naprawdę dumna, bardzo mi się podoba i nie zmierzam go zmieniać w najbliższym czasie.
W dzisiejszym poście będzie wywiad.
WYWIAD, OMG! Z KIM? JUNA13?
Nie, nie będzie to wywiad ze sławną osobą, aczkolwiek mam kontakt z kilkoma osobami z TOP, wiec w najbliższej przyszłości taki post może się pojawić.
Ale wracając do osoby, z którą przeprowadzę wywiad- jest to...


Jest to...


KarolinaVIP10! (nazwa bez wykrzyknika)
Moja kochana wnusia, poznała mnie dopiero niedawno, bo jej mama (czyli moja córka) była bardzo surowa i nie pozwalała mi się z nią spotkać, bo uważała mnie za niezrównoważoną psychicznie babę. I co się stało, że teraz mogę przeprowadzać wywiad z Karo? Wielka przemiana? Zmiana zdania? Nic bardziej mylnego, mój młotek.

Oto jej profil:
Przycięło pierwszą liczbę poziomu. Karolina ma 14, gdyby coś. xd


Zwykły- Ja
Niebieski- KarolinaVIP10


1. Od kiedy grasz na msp?
-Od grudnia roku 2015.
2. Wow! Jak w tak krótki czas udało ci się wbić 14 level? Komuś to zawdzięczasz?
-Sama wbijałam i trochę mi pomogła koleżanka 5 grafami xd.
3. Co sądzisz o hackerach na MSP?
 -Źle robią, bo kradną konta a właściciele męczyli się nad lvl, mieli vip i hackerzy w taki sposób kradną im pieniądze.
4. Co sądzisz o dzieciach NEO na MSP?
-Że nie myślą co piszą i ludzie  nagrywają z nimi filmiki i się z nich naśmiewają, a czasem np. dzieci wkurzają, bo piszą, a jak zablokuje się ich, to robią nastęne konto i  piszą.
5. Co ci się podoba na MSP?
-Na MSP podoba mi się to, że można tutaj znaleźć wielu przyjaciół na przykład osobę taką jak ty i że można spełniać marzenia xd Można poznawać wielu ludzi.
6. A co wręcz przeciwnie?
 -Nie podoba mi się, gdy chce zrobić zakupy, to czasami przyjaciel wychodzi i nie widać go, a tak ogólnie że pixi star zajmuje tylko listę przyjaciół.
7. Jakie masz zdanie o aktualnie MovieStar z najwyższym poziomem-junie13?
-Nie znam jej.
8. Miałaś kiedyś jakąś "wielką miłość" na msp?
-Tak, ale zerwała ze mną. Już znalazłam se inna xd Tylko nie mam jej w serduszku, ale już mam.
9. Co sądzisz o użytkowniczce Taumiel i jej chorych filmach?
-Nikt jej nie lubi i jest głupia.
10. Czy podziwiasz kogoś na MSP?
-Podziwiam na razie ciebie, bo jesteś miłą i zabawna.
Dziękuję za wywiad. :3

Więc...
koniec posta...
no...
niestety...
więc...
do widzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?