wtorek, 22 marca 2016

Zwiedzamy inne serwery |2| Francja!

Witam wszystkich!
Post pisze Babcia Dobrochna!


Na sam początek mam dla was radosną smutną wiadomość... do czwartku nie będzie żadnego posta. Przez te pozostałe dwa dni szkoły czeka mnie bardzo dużo uzupełniania, a przez cały okres Wielkanocny wiele do nauki. Więc jednym słowem mam prze******. Do tego do zaliczenia aż cztery sprawdziany, Boże, ratuj mnie! :(

A teraz dobra wiadomość!
Więc...
pozostało nam...
napięcie...
około trzech miesięcy do całkowitego wyzwolenia! (na dwa miesiące)
Po upływie tego czasu, notki będą bardzo często.
No... mam nadzieję.

Teraz takaie chamska reklama ogłoszenie. Szukam osób do hot or not! Nagrodą za wygraną są serca na nogę! Potrzebujemy około 15 osób. Razem z krokiecikiem podzielimy się równo na pół i będziemy oceniać kreacje Ms, które się zgłosiły. Dwie lub trzy osoby z najgorszym wynikiem odpadają, a te, które zostają, proszone będą o podanie nazwy kolejnego looka do następnej notki.
To będzie seria, c'nie?
Zgłoszenia można pisać w komentarzu, a także na MSP.
Bonjour!
Witam was w drugiej części "Zwiedzamy inne serwery"!
Z racji tego, że nie wiedziałam, o czym pisać, postanowiłam zapytać się Krokiecika o radę.
Dobrze wybrał?
Podoba wam się ta seria?
Chyba nie

KANAPKA Z NÓTELOM WYGLONDAJNONCOM JAK KAU

MNIAM MNIAM LELELELELELELE


Pamiętacie pierwszą notkę z tej serii?
Wtedy zwiedzaliśmy Hiszpański serwer, a teraz zabiorę was na podróż do (znowu) kraju europejskiego, a dokładniej do...
Francji!
Zapewne wielu z was marzy pojechać do tego pięknego kraju, a część już tam była. Ja zwiedzałam jego stolicę, Paryż, gdy miałam siedem lat.
Uważam, że Paryż jest bardzo malowniczym miejscem i nie żałuję, że tam byłam. Najbardziej w pamięci zapadła mi budowla charakterystyczna i często kojarzona właśnie z tym miastem- wieża Eiffla.

Może zaczniemy od ciekawostek!

1. Na Francuskim MSP nie pojawiła się jeszcze opcja "wyszukaj przyjaciół ze szkoły", która niedawno pojawiła się na naszym serwerze, a na Duńskim działała już od około roku.

2. Odkryłam, że bluzki i spodni z najpopularniejszego looka nie da się kupić. Czyżby unikat? Ciekawym faktem jest to, że te same artykuły można zdobyć bez problemu na naszym serwerze.

Więcej ciekawostek nie znalazłam.

Najpopularniejszy:

Film
Najpopularniejszym filmem jest... em (nie chce mi się pisać tego tytułu.)
Jest to odcinek z serialu, którego autorką jest użytkowniczka POUPINIE, MS z najwyższym levelem. Kompletnie nie wiem, o czym opowiada ekranizacja, ale według mnie jest solidnie zrobiona i zapewne ciekawa.

Artbook
Ech, kolejny artbook z serii "oddam za love it".
Muszę jednak przyznać, że nagrody są dość atrakcyjne, a wymagana liczba polubieni mała. Sam artbook jest dobrze wykonany. Mamy bardzo ładne tło i napisy, które napisane są innymi czcionkami i kolorami. Z lewej strony widzimy też Moviestar, do której należy to dzieło. Nie wiem, ile hajsu  poszło na nagrody, ale pewnie sporo. Jedyna moja uwaga dotyczy zakratkowanej liczby wymaganych love it pod pomarańczową sukienką.
Nie weszło w to niesłychanie dużo pracy, ale uważam, że efekt jest fajny.
Tutaj czas na chamską reklamę!
Oddam serduszka na nogę, całkowicie za darmo!
Wystarczy, jeżeli dasz love it w moim nowym arcie pt. "ODDAM", który bez problemu znajdziesz na trzeciej stronie TOP w artbooks.
Tak, chwalę się tym.
Nie, nie przestanę.

Look
O tym zestawie było już w ciekawostkach, ale ja go teraz ocenię.

Kolorystyka- Jasny żółć, czerń. Według mnie te kolory bardzo do siebie pasują, szczególnie przy ciemnej karnacji, jaką ma autorka tego looka- celyne. Odcień czerni jest najciemniejszy, jaki znajduje się na palecie kolorów. To dobrze, ponieważ nie przepadam za wyblakłą czernią. Żółć jest natomiast bardzo jasna, lekko wpadająca w kremowy. Według mnie kolorystyka cud, miód i orzeszki.

Bluzka- Króciutki bezrękawnik, jak kto woli- cropped top, czyli w tłumaczeniu na język Polski- przycięty top. (Tłumaczenie jest moje, więc może zawierać błędy). Jest on specjalnie podniszczony. No wiecie, taka moda. Podoba mi się, że jest w miarę prosty i nie przywiązuje na siebie wielkiej uwagi, która mogłaby odciągać od głównej atrakcji, (napisu "Diva" i spodni) bardzo ładnie się prezentuje.

Spodnie- Czarne legginsy, które w sumie więcej odsłaniają, niż zasłaniają. Same w sobie są ładne, mam je nawet zakupione na naszym serwerze.
Średnio mi się podobają dobrane z krótkim topem, który odsłania ich najgorszą część: górę. Góra spodni wygląda jak długie i obcisłe spodenki na WF, a te dwa paski po bokach jeszcze bardziej pogarszają sprawę!
Czyżby akurat na lekcji WF-u na salę wkroczył dinozaur, który zaczaił się na tą Moviestar i chcąc ją uciszyć, postanowił zatopić pazury w jej brzuchu, jednakże ten dinozaur był już stary i źle widział, więc źle trafił?
Hm...
prawdopodobnie tak...

Buty- Zwykłe obuwie na wysokich podeszwach. Celyne tutaj nie eksperymentowała- i dobrze. Creepersy wyglądają tutaj świetnie i nie psują stylu, który określiłabym mianem "luźny".
Co by tu więcej mówić?
Bardzo dobry wybór.

Włosy- Falowane włosy, które zamierzam w najbliższej przyszłości kupić. Mają bardzo ładny kolorek- blond podobny do koloru obuwia i topu, ale zdecydowanie ciemniejszy. Na mój gust autorka mogła także zmienić ich kolor na czarny, ale taki też jest naprawdę ładny.
Nie ma w nich za dużo wszechobecnego na naszej wirtualnej planecie połysku, co jest ogromnym plusem fryzurki.

Akcesoria- Tutaj psuje nam się look. Akcesoria jest zdecydowanie za dużo!
-Wąż na nogę.
Nie jest nikomu potrzebny do szczęścia, chyba, że do szpanu unikatami. Ledwo go widać, więc jego brak nie zrobiłby żadnej różnicy.
-Bransoletki
Zostawiłabym tą na prawej ręce.
-Tatuaż na ramieniu
Po cho*erę to ci to potrzebne?
-Naszyjnik "Diva"
Bardzo ładnie wygląda wraz z tą bluzką. Gdy pierwszy raz zobaczyłam ten look, zapragnęłam kupić górę stroju. Dopiero potem  skapnęłam się, że Celyne wykorzystała naprawdę sprytną sztuczkę!
-Kolczyki
Ściągaj!
- Łezka
Może zostać, nic do niej nie mam.
- Uszka
OKROPNE! Jak można tak zniszczyć ładny look?
-Opaska i Kokardka
Ja bym zdecydowała się na jedno.

MovieStar
A więc tak wygląda Francuska "królowa" serwera!
Wydaję mi się, że wybiła się dzięki swoim filmom, które znajdują się w TOP. Według mnie ma dobry styl.
Jej poziom to 83, dziewczyna zbliża się do osiągnięcia setnego, wyprzedziła nawet ishacool!
Posiada VIP STAR, (pewnie na rok ;-;) a także odznaki "judge" i "celeb".
Zdziwił mnie ten boonie, który lewituje przy lewej nodze Ms. Ma dość niestandardowy kształt jak na zwierzaki w naszej gierce. Jest to księżyc. Podejrzewam, że był w pakiecie VIP sprzed roku, którego tematyką był kosmos.


Pokój
Przyznam szczerze, jest tutaj strasznie nawalone i według mnie ten pokój nie zasługuje na miejsce w TOP. Nie podoba mi się, ale znajduje się tutaj sporo zwierzaków, dzięki którym można zarobić.
Za dużo syfu na ścianie.
Ułożyłabym zwierzaki w innym miejscu, w pokoju imprez.
Kolorystyka bardzo mi się podoba, jest to jasny fiolet i biel. Według mnie to bardzo dobre połączenie, bardzo miłe dla oka.

Podsumowanie

Francuski serwer jest trochę bardziej do przodu niż my.
Nie ma na nim wielce ciekawych rzeczy.
No takie krótkie podsumowanko. xd



Mam nadzieję, że notka wam się spodobała.
Pozdrawiam i życzę zdrówka♥


4 komentarze:

Może coś napiszesz?