niedziela, 3 kwietnia 2016

#1 Główne MovieStar + podziękowania

Bonjour!
Witam wszystkich bardzo serdecznie, ale chciałabym was też przeprosić. 
Przeprosić za to, że tak długo nie pojawił się żaden post z mojej strony. 
Chciałabym również przeprosić baardzo Dobrusię, która musiała harować, a ja się leniłam...
To znaczy, to nie było lenienie się. Kiedyś na pewno każdego piszącego bloga, jakąś stronke i tym podobne, spotka BRAK WENY. No niestety, i mnie to spotkało, ale przyznam, dawno tego u mnie nie było. Dobra! Przejdźmy do głównej części posta!
 Dlaczego Główne MovieStar? 
Dlatego, że seria polega na ocenianiu i robieniu walk MS (MS - Movie Star). Chodzi o to, że biorę 2 MS z ekranu głównego, które wygrały jakiś konkurs i biorę dwie razem do walki i walczą! Ta która zdobędzie więcej punktów wygrywa. 
Dobrze, dowiecie się wszystkiego przy czytaniu!

A więc pierwsze MS z ekranu głównego! 
Autorką looka jest olcia109m
Zacznijmy oceniać!
Twarz: Twarz jest bardzo nietypowa, oczy z tego co się orientuję, należą do tych nowszych, ale są żółte, czyli nienaturalne, dlatego odejmuję za to punkt. Usta są dla każdego gracza, a zawsze zmieniam kolor ust z tych czerwonych, to w tym przypadku tego bym nie zrobiła, bo mocny makijaż pasuje do całej czerni. Widać lekkie srebrne cienie, Są śliczne! 
(Twarzy nie oceniam, punktacją, bo chodzi bardziej o ubrania)
Włosy: Włosy są nieco dziwne, to znaczy może nie dziwne, ale troszkę "inne"? W każdym bądź razie mi się one podobają, przez to, że są koloru blond cała stylizacja jest nieco rozjaśniona, bo gdyby był kolor włosów np. brązowy, byłoby za ciemno. Idealnie pasują do stylizacji!
Ocena: 10/10
Góra: Bluzka jest cała czarna, przez co nie widać żadnych detali w niej, nie widać nawet, czy są na niej jakieś guziczki itp. Jest materiału "unikatowego", ja to tak nazywam. Wiecie, grafika starego MSP ciuchów właśnie taka była. Przynajmniej pasuje do reszty. 
Ocena: 7/10
Dół: Bardzo podobnie oceniam spódniczkę, tak jak bluzkę, więc nie będę się za bardzo powtarzać. Materiał "unikatowy", nie widać guziczków. Przy okazji look jest trochę nudny, bo wszystko na czarno.. 
Ocena: 7/10
Buty: Buty mi tu nie pasują, dałabym do tej stylizacji jakieś czółenka, albo kozaki mró 8).
Ocena: 5/10
Akcesoria: Tutaj znajdują się kolczyki i naszyjnik. Ja jednak bym to zrobiła trochę inaczej jak zawsze. Mianowicie kolczyki bym zostawiła, ale zamiast naszyjnika dałbym jakąś bransoletkę. O tak, tak by było o wiele lepiej. Kolczyki wiadomo - czarne. Są okej, więc się nie czepiam. Naszyjnik jest tu niepotrzebny, bo prawie go nie widać, jest tylko biała plamka na bluzce, czyli wisiorek, lub zawieszka jezu nie wiem o.o od naszyjnika.
Ocena: 6/10
Dobrze! Podliczmy punkty...

Użytkowniczka olcia109m zdobyła...
35 punktów!  Noo, mogłoby być lepiej.

Rywalką naszej olci109m jest...
(tak wiem, że to dwa inne konkursy ;-;)
Autorką looka jest nata bosak
Ok, pora na ocenę!
Twarz: Oczy są takie początkowe, ale nic do nich nie mam. Kolor niebieski ma ciut za dużą intensywność, no ale trudno. Nos, jak nos jest dobrze dobrany, bardzo go lubię. Do ust się mogę przyczepić, bo mają kły i jak to Babcia mówi "są botoksowe". XD
Włosy: Hmm, są trochę długie, użytkowniczka mogła dać trochę krótsze, ale kolor jest świetny!
Ocena: 8/10
Góra: Głownie przez tą bluzkę, zakochałam się tym looku! Uwielbiam koszule, a zwłaszcza w kratkę! Nie ma co się rozpisywać.
Ocena: 10/10
Dół: Spodni są oke, ale mają za dużo dziur, ja bym dała takie z dziurą na kolanie. Ale kolor idealnie pasuje!
Ocena: 8/10
Buty: Trampki jak najbardziej pasują do takiej luźnej stylizacji!
Ocena: 10/10
Akcesoria: Ta opaska pasuje, ale powinna być cała czerwona, pasowałoby bardziej, byłaby pod kolor sznurówek trampek. 
Ocena: 6/10

Podliczmy więc punkty!
42 punkty! Nieźle!

No, wygrała nata bosak!
Dam jej grafa czy coś. XD

Dobra, przejdźmy do dalszej części posta!
JAK ZAWSZE PODZIĘKOWANIA!
Dla Marcina <33
Za całe 2 listy 8))
Martusi za liste całą 8))
Mojej najukochańszej Emczii za 10 prezentów z listy 8))
Tadaaaaaaa:




Moi mali hackerzy <333
Aha no i plebs <33
Tak sama z siebie mi dała. :*
Kurcze chyba będę musiała robić osobne posty na podziękowania. XD

Paaaa ;*

3 komentarze:

Może coś napiszesz?