piątek, 22 kwietnia 2016

#1 Motywowo

Bonjour!
Z tej strony kochający was krokiet, który przychodzi z nową/starą serią!
Dlaczego nową/starą? Ano, przecież opisywałyśmy już kilka motywów z Dobrochną! Serię tę prawdopodobnie będę musiała prowadzić z Pierożkiem. Tylko jest jedno "ale". Będę prowadzić tę serię inaczej niż zwykle, do tej pory jak ona mi kazała!! Dobrusia i ja robiłyśmy. Sami zobaczycie - czytając notkę. 
Zapraszam! 

Co czwartek dochodzi nowy motyw na MovieStarPlanet. 
Dziś własnie opiszę tutaj najnowszy! bardzo ciekawe

Zacznijmy może od loga konkursu:
Kilka słów o konkursie - nie zachwyca mnie, ale jest do zniesienia. Motyw jest typowo skejterski inglisz perfekt i luzacki. Nie podoba mi styl z czapką wpierdolką z daszkiem itd. Co prawda, ostatnio chciałam deskorolkę, ale co to ma wspólnego z motywem? Krokiet, przecież to jest jeden z pierwszych rzeczy na tym logu rzucającym się w oczy! Na logu widać trzy postacie. Dwie dziewczyny, jeden chłopak - standard. Jednak na pierwszym planie, widać chłopaka, chyba gra w zośkę. Jest on dosyć opalony mrał i jest ubrany bardzo skejtowsko. No wiecie: czapka z daszkiem, okulary, jakieś spodnie z dziurami, trampki luźna bluzka i idziemy w tango na skatepark.
Na drugim planie widzimy dziewczynę trzymającą deskorolkę i pokazuje coś w stylu lajka. Ona również jest ubrana bardzo luzacko, jak na dziewczynę, chociaż.. każdy ma inny gust, i równie dobrze dziewczyna może robić to samo co chłopak! Na przykład, ja uwielbiam grać w piłkę nożną, a to nic złego. Obok tej dziewczyny, jest druga dziewczyna robiąca jakiś trik na poręczy, oczywiście trik na desce, jakżeby inaczej? Twarze MS średnio mi się podobają, są takie.. w sumie pasują przynajmniej do motywu. Napis jak napis, również średnio przypadł mi do gustu. Mimo wszystko, przynajmniej pasuje! powtarzasz sieee 

Przejdźmy do ciuchów:
Ciuchy, jak zawsze - niektóre mi się podobają, a niektóre nie. Strój tej głównej MS co tu stoi mnie powala. XDD Ale ok, zacznę. 
Kurtka moro, fajna, aczkolwiek bardzo luźna. Pod spodem znajduje się krótki topik. Jej cena to 850sc, trochę drogo no ale ja jestem biedakiem więc wiecie. Obok kurteczki znajduje się bluzka na długi rękaw, nie zakrywająca ani trochę pępka. Jest czarna, w żółte mordki lisków, Pierożek pisał, że bardzo mu się podoba, ale jest dla VIP bieda Pieroga. Mi również przypadła do gustu, a za niedługo mam w planach kupno VIP'a więc, na pewno ją zakupię. Przy bluzki z liskami, znajduje się bluzka na króciutki rękaw, a pod spodem widać kawałek stanika. Krój bluzki jest nawet fajny, ta bluzka również nie zakrywa pępka, ale jest trochę dłuższa od poprzedniej. Ma ona kolor niebieski, a na środku widnieje biała czaszka. 
W drugim rzędzie znajduję się piękny sweterek, kolorowy, przypomina mi loda bez skojarzeń ok, często jadam takiego właśnie loda, jest on kolorowy, a zresztą, co ja będę się rozpisywać o jakimś lodziku. Sweterek ma jeden z tych lepszych, (dla mnie) kroi. Jest naprawdę bardzo ładny. Potem widać kolorową bransoletkę, chyba z rzemyku, o ile się nie mylę. Nawet spoko. Obok tej bransoletki, widać ogromne okulary przeciwsłoneczne, ich szkiełka są fioletowo-różowe jak wszystko w tej grze
W trzecim rzędzie od dołu również mamy top, również nie zakrywający pępka. XDD Widać na nim czarny stanik nie to że podglądam i na bluzce widać buźkę "smiley". Nie zapomnę też dodać, że bluzka jest przewiązana na boku. Jak widać, obok jest sukienka, która kosztuje aż 8 diamentów, no niestety. Nie podoba mi się ona. No i nareszcie ostatnia rzecz na pierwszej stronie, czyli włosy! Akurat te włosy według mnie są brzydkie. Wyglądają na tłuste, i są dziwnie ułożone, wiecie, taki nieład na głowie, no i jeszcze ta czapka próbująca zakryć łupież. 

Druga strona:
Pierwsze od góry są okulary, myślę, że o wiele lepsze od tamtych na poprzedniej stronie. Są naprawdę fajne, no i złote. $WAG Obok widzimy bardzo tanią bluzeczkę, nie ukrywam, że pewnie znajdzie się top, chociażby w tym tygodniu. Jest nieco pocieniowana, co daje jeszcze lepszy efekt, jest przewiązana na boku. Obok mamy, ochraniacze na kolana! Na pewno przydatne do filmu! Mają bardzo fajny kolor. Obok mamy zwykłe jeansy, z małymi przedarciami, bardzo fajne. Zwykłe spodnie. Czasem takich też potrzebujemy! Jak widać w drugim rzędzie, są same spodnie. Te krótkie spodenki, na których przewiązana jest koszula naprawdę mnie urzekły! Kupię chyba kilka sztuk! Następne spodenki, to również szorty i też fajne, uniwersalne. Na dole widać dwie pary trampek. Jedna z nich to bardziej buty sportowe, brązowo-różowo-pomarańczowe. Co mam tu pisać, są spoko. Natomiast drugie.. ach, cud miód i orzeszki! Lubię trampki z wysoką podeszwą, nawet takie mam. Jeszcze te dwu kolorowe sznurówki. Rozpływam się.. 
No i ostatnia rzecz na tej stronie to tunele. Często wzbudzają kontrowersję, ni którzy jest lubią, nie którzy wręcz nie cierpią. Ja tam lubię, ale to zależy jakiej wielkości, jak są maksymalnie największe, to szczerze nawet nie lubię na nie patrzeć. No wiecie, obrzydza mnie rozciąganie ucha. Tak. Zdecydowanie wolę zwykłe kolczyki. 

Trzecia strona: 
Ciuchy z tej strony mnie urzekły. No może poza kaskiem i włosami z kaskiem. 
Trampeczki w kratkę, w zasadzie coś podchodzącego pod trampki, bardzo ładne buty i modne. Ten kask jest TAKI ZAROMBISTY!!!111!!!!!1! A tak serio, nie lubię udziwnień na kaskach, wolę naprawdę zwykłe kaski, a w zasadzie w ogóle nie lubię kasków. Włosy obok to totalny niewypał, są takie kwadratowe, a grzywka jest.. fuuuu. Jeszcze są za 700sc, dobrze, że dla VIP, nie pozwalają nosić tego użytkownikom bez VIP'a. Bardzo słusznie. Włosów w komplecie z kaskiem nie skomentuję. Beznadzieja, natomiast kolczyki obok, są śliczne! Minimalistyczne, bez dodatków, na pewno się przydadzą! Sukienka za 1550 sc jest śliczna! Jest taka, w moim stylu! Taka wiecie, niby elegancka, ale jest luzik, trochę pazura. Podoba mi się! Kolejna rzecz, to włosy spięte w wysokiego kucyka. Mają pasemka, przez co jeszcze ładniej wyglądają, ale tylko w pierwotnej wersji kolorystycznej. Następną rzeczą jest top z napisem, a raczej hashtagiem "#nofilet" na początku przeczytałam nołlajf. Ładna, ale jest już kilka podobnych bluzek. Ostatnią rzeczą z ciuchów w tym konkursie jest kolczyk w nosie, chciałam sobie ostatnio taki kupić, więc problem z górki! Lubię kolczyki, w nosie, na nosie, w wardze itd, ja to lubię. XDD

Ciuchy w konkursie nie były najładniejsze, ale jest kilka perełek, które są naprawdę śliczne! 

Looki:

Look dla NIE VIP:
Look mi się naprawdę podoba, jest taki luzacki.. no i ma wszystko co tutaj było mi potrzebne! 
Włosy, tak dałam kolor brązowy, i tutaj w zasadzie też są pasemka, więc się myliłam, no trudno. Wyglądają świetnie w połączeniu z ostrą czerwienią i szarością, a także kolorem niebieskim. Postanowiłam dać tutaj zwykły top, nie było łatwo wybrać, ale w końcu zdecydowałam się na tą właśnie górę stroju. Dół mnie powala, jeansowe szorty z czerwoną koszulą = cudo. Postawiłam na trampki z wysoką podeszwą, nie popełniłam błędy, idealnie tu pasują, a sznurówki pokazują ich walory. Kolczyki - czerwone, najlepiej pasowały. Cena może i jest droga, bo wynosi 2775 sc, ale myślę, że naprawdę warto wydać na ten look tyle StarCoins. 

Skład: 
Jak widać, w skład rzeczy wchodzi 5 rzeczy, czyli kolczyki "So Big" faktycznie soł big.
Włosy "Pull it Up", bluzka "NoFilter", trampki "Up High", szorty "Tied Shirt". 

Teraz paleta: 
kolorem czarnym: kolor trampek i wzoru na koszuli
kolorem szarym: kolor bluzki, kolor wykończenia spodenek, 
kolorem białym: podeszwa butów, napis na koszulce,
kolorem czerwonym: kolor jednej ze sznurówek, kolor koszuli, kolczyki,
kolorem brązowym: włosy,
kolorem niebiesko-jeansowym: szorty,  kolor jednej ze sznurówek.

Look dla VIP:
Mnie się podoba. Starałam ubrać MS wojskowo, wiem.. zupełnie odbiegam od tematu konkursu, ale.. jak szaleć, to szaleć. Kurtka moro, jest wręcz idealna w połączeniu ze spodniami, buty.. takie tam, idealnie nie pasują, to przyznam. Włosy, tłuste, wiecie, w wojsku nie ma czasu by kąpać w nieskończoność, tym się też kierowałam. Kolczyk w nosie, wręcz bosko przedstawia nam osobowość "dziewczyny". Nie mam co tu dużo komentować, look który zrobiłam jest naprawdę ładny!

Skład:
W skład rzeczy wchodzi: kurtka z topem "Camo Skater", spodnie "Torn Skate", kolczyk w nosie "Fake Zeptum Ring", buty "Checked" i włosy "Pink Skater".

Paleta:
Kolorem czarnym: buty, top pod kurtką, 
Kolorem szarym: kolczyk, 
Kolorem brudnym szarym: spodnie,
Kolorem beżowym: kolor włosów,
Kolorem brudnym beżowym 8) : kolor czapki na włosach.

Przejdźmy do animacji. :D

Nazwa: My Board and Me
Hm, tłumaczę to na coś w stylu "Moja deska i ja", ale wiecie.. to moje tłumaczenie więc pewnie jest ŹLE.
Kategoria: Pozy
Cena: 450 sc
Wymagania: Brak 
Opis: MS stawia nogę na deskę, następnie ją łapie na ręce i pokazuje kciuk, właśnie coś w stylu "good". XDDD

Nazwa: Check out my board
Kategoria: Pozy
Cena: 600 sc
Wymagania: Brak
Opis: MS nagle rzuca się na ziemię i staje na jednej ręce trzymając w drugiej deskę, bardzo pomysłowe, naprawdę. 
Nazwa: Super Trick
Na polski to coś w stylu "super trik"? XDDD
Kategoria:  Sportowe
Cena: 500 sc
Wymagania: Dla VIP'ów
Opis: MS jedzie na deskorolce odpychając się jedną nogą, nagle nie wiadomo jakim sposobem pojawia się rampa, a MS na nią wbija i robi trik. Fascynujące. 

Nazwa: Fun with Scooter
Kategoria: Sportowe
Cena: 725 sc
Wymagania: Dla VIP'ów
Opis: Podobnie, jak w animce powyżej, MS jedzie, ale na hulajnodze, nastepnie wjeżdża na rampę i też robi jakiś trik. 

nie no, ta animka jest the best
Nazwa: Rail Showolf
Kategoria: Dzikie & zwariowane 
Cena: 6 dm
Wymagania: Posiadanie diamentów
Opis: To już grubsza sprawa, MSW nagle pojawia się gdzieś i widać ją z oddali, a następnie wskakuje na poręcz (oczywiście z deskorolką) i jedzie po niej. 
Szacun, naprawdę.

Nazwa: Hackeysack
Kategoria: Sportowe, w ciul wszystko sportowe
Cena: 900 sc, w ciul drogo
Wymagania: Brak, w ciul braki
Opis: MS z nogi na nogę robi, tak jakby ee no ten, sztuczkę, odbija piłkę, a mi to wygląda na zabawę w "zośkę". Co to "zośka"? :O (ciocia wikipedia zawsze pomoże)


Tak prezentują się animacje. Nie są zachwycające, ale już zakupiłam dwie, także. no.

Rzeczy:
Rzeczy bardzo mi się podobają. Pierwszą rzeczą która rzuca się w oczy jest postawiona pionowo deskorolka, kolorowa, raczej w barwach ciepłych. Jest dla VIP'ów i kosztuje 500 sc. W pierwszym rzędzie widać znak na którym jakiś ludek jeździ na desce. Kreatywne, nie powiem. Obok widać super zajebiaszczą deskorolkę, trochę złotą, ozdobioną czymś błyszczącym i na środku widać białą czaszkę, jej cena jest dosyć spora, nie wiem, czy opłaca się ją zakupić. Jak widać wszędzie jest motyw deskorolkowy, tym razem pojazd robi za żyrandol. Również pomysłowe. W drugim rzędzie mamy hulajnogę, na 100% ją zakupię! Jest taka fajna! Obok znajduje się plakat za 100 złotych pieniążków, pisze na nim "I'd rather be skating" nie przetłumacze bo nie umiem. Obok znajduje się coś podobnego plakatu, ale podejrzewam, że miało wyglądać na rysowane sprayem.  Fajne, ale cena trochę za duża jak na zwykł rysunek. W ostatnim rzędzie mamy kanapę 4 diamenty, bardzo fajna, ładna, skromna. W środku widzimy jakąś poręcz, zapewne do robienia trików. Pożyteczna i tania. Na końcu mamy jakiegoś pluszaka, albo stworka, ale to dziewczyna. Ma ona mocny makijaż i jest zrobiona trochę w stylu emo, skacze na deskorolce. 

Rzeczy fajnie zrobione! 

Tło: (było tylko jedno)
Tło mnie nie powala, jest takie zwyczajne, natomiast podoba mi się kolorystyka tego tła. Jest taka, żywa! Na pewno przyda się do filmów. 


To już na tyle w tym poście, może napiszecie co WY sądzicie o konkursie? :)
Ja oceniam go tak 7/10, a wy?
Papa! :*


~Jusia

2 komentarze:

  1. Mi się najbardziej podoba ta bluzka z napisem nolifer, kucyk, włosy z czapką i ta bluzka za 250 S.C. reszta też jest ładna.
    Post faajny. ^.^

    OdpowiedzUsuń

Może coś napiszesz?