piątek, 15 kwietnia 2016

#2 Topowe looki

Bonjour!
Witam wszystkich bardzo serdecznie, z tej strony szanowny leniwy nie ruszający dupy Krokiet!
Nie martwcie się (kto by się martwił?) żyję. Pierożek mnie na szczęście nie zjadł. 
Krótko mówiąc, mam masę nauki, ale zbyt mało czasu. Na MSP jak siedzę, to nie znaczy, że nic nie robię. A tak w ogóle, właśnie wróciłam od dentysty, miałam zakładaną plombę i lakierowanie zębów, czy tam lakowanie. Jezuu, miałam pierwszy raz dentystę faceta, a nie kobietę! Taki młodziutki i mraśny i MRÓ, że nie wiem... <33 Taki delikatny..
Tego nie było.
Dziękuję Ci Pierożku, że mi za wszystko wybaczasz, ale już biorę się do roboty!
Przejdźmy do tematu posta.
Mamy nową serię! Nazywa się Topowe looki. 
Wiem, że ukradłam Babci serię już Babcia Dobrochna miała taką serię, którą znajdziecie >>!TU!<< ale chyba jej nie kontynuujesz, prawda? C: Liczny losuję ze strony losowe.pl.
Ta seria polega na tym, że losuję liczbę (na tej stronie co podałam) i np. wylosowało mi się 55 to idę na stronę 55 w TOP i muszę ułożyć jakiś fajny look z tych ciuchów, jakie są na danej stronie.
Zacznijmy! Wylosowała mi się liczba 89!
Tak wygląda ta strona w top:
Hm, wiecie co? Ciuchy są naprawdę spoko! Pójdzie gładko. Ojć, nie ma butów.. :(
Start!
15:47
.
.
.
15:50
Eee, naprawdę szybko poszło..
Oto efekt:

Naprawdę nie jest źle! Powiedziałabym, że jest bardzo fajnie! Wyszedł typowo plażowo-letnio i tanio! Zacznijmy oceniać!
Włosy: Wysoko upięta kitka, za gumkę robi kokardka. Przyznam, że wygląda to naprawdę świetnie! Fryzura jest niestety dla VIP, ale jest taka sama, tylko chyba bez kokardki i zamiast dwóch kolorów włosów, jest tylko jeden. A no właśnie! Można było wybrać w tym uczesaniu dwa kolory włosów, jednakże ja tego nie zrobiłam, nawet się nie wahałam pomiędzy wybraniem koloru. Według mnie ten ciemny blond, czy jasny brąz świetnie wyglądają z tymi kolorami. 
Góra: Góra od stroju kąpielowego utrzymana w kolorze purpurowym i lekko łososiowym. Razem z górą są już od razu bransoletki, wybrałam im kolory pasujące do całości, czyli takie same kolory, jak wszędzie. Kolory się przeplatają, czyli raz purpurowy, a raz lekki łosoś. Dodam też, że stanik jest w łososiowe kropeczki. Wygląda to naprawdę uroczo, a przy okazji nie jest nudno. 
Dół: Spodenki jak spodenki, zwykłe szorty z paskiem, nic nadzwyczajnego, aczkolwiek naprawdę fajnie dopełnia całość! 
Buty: Nie ma butów, ale kto na plaży chodzi w butach? Nie oszukujmy się, nie miałam żadnej pary butów do wyboru, ale dobrze to wygląda, bo stylizacja jest plażowa, czyli może to dobrze wyglądać bez butów. Wiecie, plaża, stanik, spodenki boso przez świat.
Akcesoria: Również ich nie ma, Gdybym dała te kolczyki serca, totalnie zepsułoby to efekt, bo look jest luźny, a kolczyki eleganckie.
Według mnie, ciuchy naszej MS są dobrze dobrane, ale czegoś mi tu brakuje. 

Oto skład:
No jak widać, jest mało rzeczy, sc też nie dużo to kosztuje, a fryzurę można zmienić na nie dla VIP i dodać na nie jakąś kokardkę, żeby nie było pusto. Opłaca się kupić ten look.

I kolorystyka:
Kropeczkami są zaznaczone kolory użyte.
kolorem purpurowym: kolor za kokardką, kolor paska od szortów, kolor stanika i kilka bransoletek
kolorem beżowym, czy coś takiego xd: kolor włosów
kolorem lekkim łososiowym: kolor szortów, kropki na staniku, kolor kokardki, kilka bransoletek

Następna liczba jaka się wylosowała, to:
110
Przewróćmy więc kilka stron dalej. 
Są buty! Jak miło! Zbawienie <33
16:30
.
.
.
16:34
Efekt:
No efekt jest jaki jest, faktycznie, długo tego looku nie robiłam, ale tak i tak się męczyłam. Stylizacja jest szarobura, smętna, ale taka miała być.Mój stosunek do niego jest taki pół na pół. Z jednej strony czegoś mi tu brakuje, a z drugiej strony jest ładny w swojej prostocie. 
Włosy: Tak, są rude. Przełamują tą szarość, ciemność. Myślę, że dokonałam dobrego wyboru. Są spięte, luźne, nieco buntownicze. Idealnie pasują!
Sukienka: Jest taka.. punkowa? Chyba tak. Ma czarny T-shirt na którym widnieją szare szelki, dopinające całość, czyli bluzkę i spódnicę. Spódnica jest szara w czarną kratkę. Wygląda to naprawdę świetnie! 
Buty: Dobrze pasują do sukienki, również są punkowe, i dobrze pasują do stylizacji. Kratki na butach i sukience trochę się gryzą, ale przymknijmy na to oko. Muszę je sobie sprezentować, oczywiście wersję nie dla VIP! (o ile taka jest? .-.)
Akcesoria: Brak, brak, brak i jeszcze raz brak.

Skład:
Jak widać, jak i w tamtym przypadku są tylko 3 rzeczy, i to w dobrej cenie! Myślę, że warto dodać jakieś dodatki i będzie z tego naprawdę fajny look!

Kolorystyka:
kolorem czarnym: t-shirt w sukience, kolor kratek na sukience, kolor kratek na butach
kolorem szarym: kolor szelek w sukience, kolor butów, podeszwa butów
kolorem "toffi": włosy

Dobrze, pora kończyć tego posta! Mam nadzieję, że wam się spodobał, i że skorzystacie, albo się zainspirujecie! Kto wie? :D 

Papa! :*

~Jusia

1 komentarz:

Może coś napiszesz?