sobota, 23 kwietnia 2016

Mini bonus, czyli 5 ANIMACJI TAG!

Bonjour!
Cześć i czołem, kluchy  z rosołem! 
Dzisiaj chcę dla was zrobić 5 animejszon ANIMACJI TAG.  Zostałam nominowana, a przez kogo? :D To się kurde zdziwicie! Przez Independent Girl! Tak! Tak! Tak! Własnie przez tą sławną Julkę z bloga abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com tak, dokładnie tak. Hihi. 
Nie no, żartuję! Po prostu.. paczajcie:
Tiaa, smutna prawda, no nie? D:
Jak wiecie, albo i nie, mam na imię Justyna. Imię to ma dokładnie 7 liter, mam farta, co? :D
No i robię ten TAG, żeby wkurzyć Pierożka, przecież on to uwielbia.. :*
Tak, czemu wkurzyć? No fiecie ona ropi ten TAK co ija bo ona pjerfsza saczęła ale fiecie no mpszypomniala o tym, sze ja to hćiałam srobici. 
:)
:)
:) 
Ok, więc zacznijmy! 
Jeszcze pokrótce wytłumaczę o co w tym TAG'u chodzi. 
Mamy pięć, takich "kategorii" i musimy wybrać animkę, której np. najbardziej nienawidzisz itp. 

1. Twoja ulubiona animacja

Trudno wybrać, zajmie mi to chyba godzinę..
Butterfly Flowerbed

Tak, nie mieściła mi się nigdzie, więc musiałam pójść do pokoju i zrobić tam zdjęcie, a się męczyłam, żeby zrobić dobre ujęcie. Mądra Jusia. 
To jest Justyna.
Justyna męczy się, aby zrobić jednego screen'a
na bloga.
Justyna jest perfekcjonistą.
Nie bądź jak Justyna. 
Hmm, może przejdę już do pisania? 
Zdecydowanie tak. 
Dlaczego akurat ta animacja? Jest po prostu piękna. Dziwne, że jakaś pikselowa animacja może być piękna, ale załodze MSP się to udało. Jest delikatna, taka... ponętna mróóó 8))
Jako iż uwielbiam wiosnę, to ta animacji bardzo mi się spodobała. To było jeszcze w 2014 roku, mój pierwszy VIP, pamiętam to. Moje przyjaciółki, (z MSP) które nakłoniły mnie do założenia ! Klaudy !
już dawno, albo odeszły, albo rzadko wchodzą... była jedna poważna kłótnia, ale.. a nieważne.. :C
I to właśnie dzięki 0Miyu0 kupiłam te animację. Była w pokoju jakiegoś chłopaka bibka, i Miyu w jakiejś chwili zdecydowała się pokazać tę animację. Gdy ją ujrzałam.. po prostu wpadłam w zachwyt. Kosztowała ona chyba 4 diamenty, ale mam do niej naprawdę ogromny sentyment. 

2. Animacja, która Ci kogoś przypomina

Fun With Scooter

Dlaczego taka właśnie animacja? Hahaha, w każdy poniedziałek, środę i piątek przychodzi do mnie kolega wraz z jego mamą (nasze mamy biegają bo chcą być kuul) i on ostatnio brał ze sobą hulajnogę i na niej popylał, więc ta właśnie animka przypomina mi o nim. Pozdro Michał. XDD

3. Animacja, która twoim zdaniem powinna znaleźć się w top
Ta animacja, według mnie jest po prostu PRZE-PIĘ-KNA. 
Co prawda, trochę droga, ale warto wybulić StarCoins, na takie cudo. Zakupię ją niedługo. 
No, co tu dużo mówić, jest świetna! Jest w niej trochę zabawy, śmiechu, przede wszystkim nie jest nudna! Nie będę się rozpisywać, pokochałam ją.

4. Animacja, która odzwierciedla twój charakter
A żeby to była jedna animka...

Mad Laughter

Tak. To ja. Tak własnie wyglądam prawie w każdej chwili. Ciągle się śmieję, nawet z byle powodu, tak wiem. Jestem dziwna. Nie musisz mi wypominać. No wiecie, w klasie: śmiech, przed kompem: śmiech, czytam książkę: śmiech, odrabiam lekcje: śmiech, jem: śmiech, załatwiam się: śmiech
Oczywiście podchodzę do tego w żartobliwy sposób, ale szczerze? Taka jestem, że ciągle się śmieję i tyle. No co poradzisz na takiego downa jak ja. 

5. Animacja, której nie lubisz
Fake moustache

No przecież to totalna klapa. MS stoi jakoś krzywo, i te wąsy są jakieś na patyku, no ogólnie przydko wygląda cała animacja. Jest tania, tylko 400 sc, może dlatego każdy ją ma. W ogóle nie powinna być w TOP, jest taka nudna, no i po prostu powiem to...
GŁUPIA.
Sorry :C
Od zawsze mi się nie podobała, i mnie wkurzała. Kojarzy mi się z takim początkiem, zwłaszcza prawie każda MS ją miała w 2012-2013 roku. O jeju, naprawdę.. pamiętam to, gdy każdy ją miał w artbookach, na profilu, w filmach, wszędzie!

Tak, więc kończę już ten TAG, ale za nim skończę posta, nominacje!

Nominuję każdą osobę, która ma bloga na MSP, i ma ponad 40 postów! Buahaha zła Jusia
prawda jest taka że nie mam kogo m\nominować ):

Papa! :*


~Jusia

1 komentarz:

Może coś napiszesz?