wtorek, 5 kwietnia 2016

Unikaty?! o.o

Bonjour!
Z tej strony wasz kochany Krokiet, który chce was powiadomić o czymś dla was dla mnie beznadziejnym D: fajnym! :D
Tak więc.. z ostatniej chwili...

szałowa wiadomość

a mianowicie...


przewijaj


;3


będziesz fit.


żartuję

ale na sierio

8)

już...
NA PEWNO PRZEZ WSZYSTKICH WYCZEKIWANY...
TYDZIEŃ UNIKATÓW!


Tiaa, roi się od tego masa statusów, tematów na forum, a nawet filmów i artów!
Zacznijmy od potwierdzenia...

No właśnie... czy mamy potwierdzenie?
Tak naprawdę.. a zobaczcie sami:


No.. chyba dobrze widać co mówią Pixi i Zac.
Hmm, patrzcie dalej!
To nam się pokazuje w nowościach. 
Już chyba każda MS to rozwiązała.
APR07 znaczy oczywiście apriil 07, czyli 7 kwietnia!
Heh, trudno się nie domyślić, tutaj oczywiście kłania się znajomość języka angielskiego! hahahahahahahahahaha że ty niby go znasz Justyna
Zresztą, jak weszłam, zobaczyłam to: 
Tak! Każda MS o tym pisze. Paint perfect. (y)
Oczywiście co by było, gdybym nie weszła na forum naszego MSP!


Wiem, że tego nie widać, ale w rzeczywistości, chociaż na każdej stronie są mniej więcej 2 tematy o unikatach. Zajrzyjmy w kilka z nich..
no co? jakaś laska reklamuje swojego bloga! a tu nie ma reklam na pierogach 8))
Oo, dopiero teraz zauważyłam, że to moja znaj napisała ten temat. XD (zapraszać i pomagać! taa i tu wcale nie ma reklam) 
TrupeQ pisze, że nie wie o co chodzi, hm.. musimy wytłumaczyć!
Tak więc, wąż na nogę.. to bardzo cenny unikat którego niestety  będzie można kupić w sklepie. Na pewno nie bez powodu się pojawił w nowościach.. aa, no tak! Na początku gdy się zalogowałam (chyba nie tylko ja tak miałam) ujrzałam to:
No kurde i co ja mam myśleć? Pierwsze co pomyślała głupia Jusia, to to "Mam unikatową bluzkę!!"... fuck logic
Tia, jednak to coś oznacza, bo potem sobie wszystko przeanalizowałam. Wąz na T- shirt'cie oznacza unikat! To tak potem myślę "Będą unikaty, ale kiedy..?". No i patrze na nadruk na bluzce... "Hmm, APR07, to musi coś znaczyć, może jakaś data? O! Już wiem, APR to skrót od kwietnia po angielsku, a 07, wiadomo.. dzień!   O kurcze!!! Będą unikaty.. :(" tak. mądra ja. (:

Jakie jest moje zdanie?
Ja myślę, że to bezsensowne robić te "tygodnie uni", bo z każdym tygodniem unikaty są coraz mniej cenne, w zasadzie prawie każdy użytkownik który gra ponad rok, ma już jakiś, albo nawet kilka unikatów. Nie myślę, że to żart, bo już dawno by nam chyba powiedzieli? Większość MS tak prosiło o te unikaty i pisało e-maile, as teraz ich nie chcą (nie wszyscy). Ja do tych osób nie należałam.
Szczerze? Po prostu wkurza mnie to, że teraz każdy będzie je miał, a te 1 level'e je będą miały, a nawet nie będą wiedzieć jak ważne to było.. 
Każda MS teraz będzie się tym szczycić, że ma unikaty, a tak naprawdę kiedyś nawet oddawało się za nie jakieś konta, byle żeby zdobyć jedne serduszka na nogę (które każdy już ma). I też robiłam temat na forum o tym, i jakaś osoba mi napisała coś w stylu "I tak kupisz". No a jak myślicie?
Wiadomo, że kupię, zresztą tak jak większość co mają takie samo zdanie co ja..
No bo to jest tak, jakbyś pogardził VIP'em na rok, a mógł byś go dostać. No chyba nie muszę tłumaczyć.
Dobra, sorka, że się tak rozemocjonowałam, ale wiecie.. xD
Krótko mówiąc, ja nie jestem za ty tygodniem, no ale oczywiście każda MS musiała o to skamleć.
Mam nadzieję, że było to dla was choć trochę ciekawe, i że czegoś się dowiedzieliście.

To na tyle w tym poście, 3majcie się!




P.S Patrzcie jakie kóól: 

Pierożki są wszędzie. 8)

~Jusia


1 komentarz:

Może coś napiszesz?