poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Random Look #6

Tutaj Krokiet z tej strony.
Dziś przychodzę do was z Random Lookiem, czyli w sumie dotyczy mojej specjalizacji, no bo.. looki, wygląd.. to jest to!

Bez przedłużania, zacznijmy!


1. Bluzka
Byłoby śmiesznie, gdyby wylosowały by mi się te szerokie ogrodniczki, na szczęście Bóg wylosował mi bluzeczkę za 400 sc, tę fioletowo-zielonkawą. Jest to krótka bluzeczka na ramiączka, jest ładna, myślę, że do wielu rzeczy będzie pasowała.

2. Spodnie
Tak jak teraz patrzę, to tak wiele rzeczy by chyba do niej nie pasowało. ozgrozo
Świetnie by było, gdyby wylosowałyby się te krótkie spodenki, aczkolwiek wylosowała się druga spódnica z pierwszego rzędu od góry, no cóż. Gorzej być nie mogło..

3. Buty 
Wylosowała się strona 21, jak widać w większości przeważają buty na obcasie, nie pogardziłabym szpilkami, bo do tego looku by pasowały. Niestety, albo i stety wylosowały się te kozaki na szpilkach. boze dlaczego mi to robisz 

4. Akcesoria

Byłoby śmiesznie gdybym wylosowała ten, "turban" czy co to jest, naprawę. Nie wiem.
Jak na mnie wylosował się przed ostatni naszyjnik w kształcie serduszka, ten za 4 diamenty, bardzo ładny, tylko czy pasuje? ach dobrochna by wiedziala 

5. Włosy
Włosy z tej strony - bardzo ładne. Nawet jedne sobie dodam do listy życzeń. ^^
Dobrze, niestety ale looku już nic nie uratuje, jak i w tamtym poście z tej serii. :( 
Wylosował się numerek 9, czyli te rude włosy z wiankiem z kwiatków mrmrmr tak hawajsko.
Niestety, ale teraz to jest jeden wielki bałagan. 

Tak wygląda look:
Ja nawet nie skomentuję co tu wyszło, bo to jedno, wielkie guwno.


~Krokiet :(






1 komentarz:

Może coś napiszesz?