piątek, 18 marca 2016

Event Wielkanocny!

Jak tam u Was? :<
U mnie wszystko źle dobrze, bo wracam do szkoły :( :).
Będę w niej tylko trzy dni, ponieważ późnej zacznie się przerwa Wielkanocna. Ale mi się fuksło.
No ale potem wracam do szkoły i znów parszywa harówa. ;-;

Idę nakarmić moje koty.
A potem uszyję sweterek.
W kropeczki. :(
Bo paseczki mnie nie lubią.
*Rozpacz*

Idzie Wielkanoc, więc planuję dodać jakieś grafiki i może jakieś przerywniki na Wasze blogi... nie wiem, zobaczę.

Na razie mam baaradzo dużo log do zrobienia. Oto lista oczekujących:
-Maja111514679000
-!!! KoteQ !!! 1
-MeganEVIE (śliczna nazwa *o*)
-dekluwna

We wtorek pojawił się nowy event.
Nawiązuje on do zbliżającej się Wielkanocy, niestety tylko pod względem grafiki. Jest tylko jedna część zadania typowo Wielkanocna, reszta jest taka sama, jak w innych eventach.
Przynajmniej można się trochę wzbogacić. B) 

Tak wygląda znaczek "pisankowego polowania".
Jest to złote jajko, na którego szczycie przyczepiona jest ciemnoróżowa kokardka w groszki, są w nieco jaśniejszym odcieniu różu.
Z tyłu jajka możemy zobaczyć dwie zielone linki, które wyglądają mi na łodygę bądź gałąź, a na ich widnieją  końcach pąki kwiatów.
Cały obrazek umieszczony jest na niebiesko-różowym kółku z białą ramką. Na górze widoczny jest żółty napis "pisankowe polowanie", a na dole "wejdź tutaj!!!".
Znaczek jest ładny, jednakże mało oryginalny. Dałabym może głowę zajączka albo coś innego...
Okienko bardzo mi się podoba. *o*
Całość stylizowana jest na zabawę szukania jajek w trawie. Gdy wykona się część zadania, to małe jajeczko zmienia kolor. Najbardziej zachwyciło mnie pierwsze, w stokrotki. Większe nagrody ukryte są w jajkach ze znakiem zapytania. Informacje o odblokowaniu misji umieszczone są na żółtych kwiatkach, a informacje obok głównej nagrody- boonie, wklejone na żółte tła w różowe kwiaty i obramowane w łodyżkę.
Jajko z Wielkanocnym pupilkiem niewiele różni się od tego na znaczku.
Za ramkę robi łodyga, na której gdzieniegdzie możemy ujrzeć pąki kwiatów i śliczne stokrotki. Co do boonie- mam nadzieję, że będzie to baranek, a nie boonie. Byłaby to miła odmiana.

Misje:
1.
Na sam początek robimy, to co zawsze: szukamy pięć pisanek.
Nasze pisanki wyglądają w ten sposób. Są zielone w żółte kwiatki. Dla bonusu dodałam numerki tam, gdzie możemy nasze pisanki zebrać.
4 i 5 znajdują się w grach.
By wykonać zadanie do końca, musimy napisać status o tym, co chcemy robić w Wielkanoc.
To może być cokolwiek. Ja napisałam, że pole nawożę. Oczywiście z błędem, bo tak jest fajniej.

2.
Jak ja nienawidzę wydawać kasy bez żadnego celu. ;-;
Nie wydam na tą głupią misję więcej niż 60 SC!

Żeby kupić nikomu nie potrzebną rzecz musimy wejść w "sklep", "rzeczy" i "top".
Huhu, a jednak mam wybór! Chyba wezmę to białe coś, bo ta mucha jest szczerze obrzydliwa. ;-; Zawsze brałam ten kłębek włóczki za 100, co mi się kompletnie nie opłacało, ale ten owad jest najohydniejszą rzeczą na MSP, jaką widziałam! :( Okropność!
Po wydaniu hajsu na to gówno, idziemy do naszego pokoju i wstawiamy je tam. Najrozsądniejszym wyjściem jest schowanie artykułu za innym, chcianym. Zgadnijcie, gdzie jest moja śnieżka. Chyba nikt nie zobaczy. B)
Teraz zapisujemy nasz pokój i zapraszamy znajomych.
Mam Sałrona w znajomych, jeeej.
Zaprosimy sobie... mhm, Pana Sałrona i dwóch panów.
Będzie ostra bibka.  ( ͡° ͜ʖ ͡°)
*EDIT*
Nikt nie przyszedł. :(
Władca Ciemności to rozumiem, bo on musi ciemnością władać, ale dlaczego panowie nie raczyli nawet zajrzeć?
Jestem zdruzgotana. Na szczęście misję mi zaliczyli i dostałam 55 fame i 25 SC odszkodowania. :(

3.
A po cholerę mi to wiedzieć?
I tak to wszyscy w pupci mają, dają love do pokoju, bo za to kasę i fame dostaną. Ech...
Dobra, włażę do losowych pokojów moich znajomych online i daje love it.
Hm... fajna foka na podłodze.
Widzę, że ktoś tu kupuje gazetki MSP. B)
Ładny pokój, ale zmieniłabym kolor ścian.
I... no... doniczka na ścianie? o_O
Nie wtrącam się.
Ach, zachwyciła mnie twoja podłoga w marihuanę liście.
Trochę nawalone, ale "love it-ków" więcej niż w moim pokoju. :(
W dzisiejszych czasach nikt już nie docenia minimalizmu. :(
Po nazwie właściciela tego domku podejrzewam, że PokerCart ma bana na swoim głównym koncie jest rakiem (Takim, jaki właśnie za mną stoi), bo tylko raczki z forum zostają blokowane i robią sobie konta z końcówką "ma bana" po swojej nazwie na zablokowanym koncie.
Jestem pierwszą osobą, której podoba się pokój naszego (prawdopodobnego) skorupiaka.

Potem poszłam do innego pokoju i pogłaskałam zwierzaki.

I dałam pozostałe dwa grafy.

4.
Chyba bardziej wyczerpujące jest odpowiadanie na pytania o ludziach, o których istnieniach nawet nie wiedziałeś, a także głowienie się przy zagadnieniach wziętych prosto ze starych kartkówek Clausa.
 Wchodzimy na naszego jutubka, który na tym zdjęciu jest tak rozpikselowany, że zaczynam się zastanawiać, czy to przypadkiem nie jest cenzura z simsów.
I teraz oglądamy byle jakie filmy, i tak nam zaliczą.

Przechodzimy do mojego znienawidzonego zadania...
QUIZU!!!
Okej, zobaczmy z kim przyjdzie nam grać...
Specjalnie dałam to zdjęcie, bo na nim dobrze odpowiadam!
A więc mamy dwóch graczy do przebicia.
Dobrze, zaczynajmy!
(Ale wam wszystkich pytań nie pokażę, bo zdjęć nie mam)
Nigdy nie czytałam ani nie oglądałam, (Zamierzam to zmienić) ale wyczucie mi podpowiedziało.
Tejże książki także nie czytałam, dowiedziałam się o tym w "Miasteczko Salem".
OCZYWIŚCIE, ŻE ŚNIEŻNA SOWA!!!!!!!!!!!
Coś mi świtało.
Coś kiedyś słyszałam.

Padłam...
Nie no, koniec tych pytań.

Teraz, gdy wykonaliśmy te wszystkie bezsensowne misje, dostaniemy coś w zamian!
W pięknym momencie, no nie?
Na dole 5 SC, a z boku jakaś pani z ananasem na koszulce.
Jajeczka wyglądają gorzej, niż te na początku, a nagrodą jest dziwny królik srający do jajka siedzący na jajku.
Naszą nagrodą jest różowy króliczek o trochę...mhm...dziwnej mordce.
Jest różowy i ubolewam, że nie można zmieniać kolorków. :(
W łapkach trzyma złote jajko przewiązane niebieską wstążką. 
Tak z bliska jest nawet słodki *o*
Podoba mi się, chyba trochę go ponoszę.

To tyle^^
Ze zniecierpliwieniem wyczekuję kolejnych misji, a wy?
Do następnego!


1 komentarz:

  1. Super post Pierożku, szkoda, że nikt nie komentuje. :c
    ~Jusiowy krokiecik

    OdpowiedzUsuń

Może coś napiszesz?