piątek, 25 marca 2016

Oceniamy filmy!

Cześć!
Z tej strony babunia!
(Jest post, bo się wyrobiłam z nauką. hehe)

A tak naprawdę, to nie byłam w środę w szkole.
Cieszę się niezmiernie.

Byłam w czwartek na zakupkach. Wprawdzie miałam iść tylko do kina, ale skończyło się na łażeniu po sklepach. Chcielibyście zobaczyć rzeczy, które kupiłam? Ale nie zobaczycie, bo nie umiem robić zdjęć.
-skarpetki (pączki, ananasy)
-Bluzka z krótkim rękawem w paski
-Bluzka z długim rękawem z nadrukiem kwiatków
-Dżinsy
-Sweter
-Bluzka z kotem
Mało to kogo obchodzi, więc powiem wam o bardziej ważnych rzeczach.

WRESZCIE dodałam normalny filmik na yt na moim kanale!
Nie żaden letsplej czy otwieranie mega prezentów, tylko...
FILM DOKUMENTALNY!
O MSP?
Jak można zrobić film dokumentalny o różowej grze dla dziewczynek w wieku od 8 do 13 lat?
*Ignoruje*
Ekranizacja przedstawia logikę graczy.
Jest taki tró, że aż chce mi się płakać.
 
 
Dzisiaj będziemy robić naprawdę oryginalną rzecz, którą jest ocenianie filmów.
 
Brzmi nieciekawie? Takie też jest, ale cii.
 
Chodzi o to, że wybiorę 3 losowe filmy. NIE SEKI! Następnie będę je opisywać i oceniać je w kilku kategoriach:
-Wykonanie (błędy ort. itd., estetyka pracy)
-Aktorzy (ubiór osób występujących w filmie)
-Sceneria (tło i meble)
-Muzyka (ścieżka dźwiękowa)
-Pomysł (pomysł, oryginalność)
W każdej konkurencji będzie można otrzymać 5 punktów, czyli jedna ekranizacja będzie mogła dostać łącznie 25. 
 
Okej, zaczynajmy!
 
1.Na pierwszy ogień idzie film autorstwa oli12345$ pt. "Babcia Dobrochna".
To drugi film o mnie, czuję się sławna.
Wywiad.
Oli zadaje mi pytania, na które ja odpowiadam.
 
Wykonanie-
Nie jest on jakiś porywający, aczkolwiek nie udało mi się uchwycić żadnego błędu ortograficznego i odpowiedzi niezgodnej z prawdą.
Uważam, że produkcja jest dobra, niestety stanowczo za krótka, a nie zapowiada się na kolejną część.
Wykonanie- 4/5
 
Aktorzy- są dobrze dobrani- wnuczka i jej babcia.
Zmieniłabym mój strój na odpowiedni dla mojego wieku, aczkolwiek to tylko drobny szczegół. Jestem przecież duchem nastolatki w ciele babci, no nie? B)
5/5
 
Sceneria-Tło jest dobre, jednakże zmieniłabym je na np. rodzinną kuchnię, salon itd. Jest to pokój nastolatki, zapewne Oli.
4/5
 
Muzyka- Ścieżka dźwiękowa jest dobra, wpada w ucho i mi się podoba. . Produkcja jest humorystyczna i energiczna, więc szybki utwór pasuje idealnie! Przyznaję 5/5
 
Pomysł- Wywiadów na MSP jest bardzo dużo, ok.
2/5
 
Razem- 20/25
 
2. Film "VOCALOIDY #1" 1 autorstwa Mosiaxdd
Ekranizacja opowiada o losach dwóch postaci z vocaloxid (le syntezatory mowy, które śpiewają piosenki) Miku i SeeU. Miku zdenerwowana zachowaniem swojej przyjaciółki po fachu, postanawia zamknąć ją w piwnicy i jeżeli dobrze zrozumiałam, to tam przetrzymywać. Niestety okazuje się, że nasza niebieskowłosa piosenkarka nie ma wyżej wymienionego pomieszczenia w domu, tylko garaż, aczkolwiek to nie zmienia faktu, że chce zamknąć tam SeeU. Koniec końców, obie bohaterki kończą śpiewając.
 
Film bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ jest komedią, a ja bardzo lubię ten gatunek i sama często robię realizacje tego typu.
Uważam niestety, że ta produkcja jest stanowczo za krótka! Dobry film powinien mieć minimalnie jedną minutę. Dałabym na końcu jeszcze scenę, w której Mikuś zamyka SeeUś w garażu. xd
A potem robi scenę z 50 twarzy Hatsune  hihihi
3/5
 
Aktorzy- Bardzo ładne stroje vocaloidów. Do tego ja występuję. Będzie piąteczka, a co?
5/5
 
Sceneria- Na początku widzimy pokój naszej głównej bohaterki. Jest on słodki i ładny. W scenie drugiej przenosimy się do garażu. Nie mam żadnych uwag.
5/5
 
Muzyka- Porywająca do tańca. Jedna z moich ulubionych, której nigdy nie miałam okazji, by kupić.
5/5
 
Pomysł- Na MSP możemy oglądać wiele filmów o naszych syntezatorach, aczkolwiek nie widziałam jeszcze filmu o Miku, która chce uciszyć swoją nadpobudliwą koleżankę.
5/5
 
Razem- 23/25
 
3. Film "Złe siostry #1" autorstwa Dagmara Cok
Film opowiada o dwóch siostrach, które obie nazywają się Dagmara.
Panie Dagusie są morderczyniami, jak mniemam.
Historia zaczyna się niewinnie- dwie koleżanki umawiają się z naszymi morderczymi Dagami. Te drugie witają się z nimi w dziwny sposób i natychmiast odchodzą. Wieczorem jedna z  dziewczyn, która spotkała się z naszymi tytułowymi złymi siostrami, przekonuje się, że te tajemnicze panienki są tak naprawdę zabójczyniami. Oh, no kto by się tego spodziewał? Okazuje się, że nasze Dagmary nie tylko zabijają ludzi, ale również są nieśmiertelne i jedna z nich... jest matką drugiej. W tym momencie tytuł kompletnie nie pasuje, aczkolwiek można się upierać, że skoro nasze pseudo-siostrzyczki podają się za siostry, to nazwa jest sensowna. No cóż... powiem jedno- całkiem ciekawa sytuacja rodzinna. Może jeszcze wystąpi brat mamy, który jest kuzynem córki, ale tak naprawdę jest dziadkiem tej dwójki? xd Taka wolna sugestia.
 
Wykonanie- No niestety, muszę odjąć punkty za umieszczenie dwu-scenowego filmu w jednej i wiele błędów ortograficznych.
1/5
 
Aktorzy-  Stroje według mnie bardzo dobrze dobrane do charakteru postaci.
5/5
 
Sceneria- Uliczka z blokami ozdobionymi graffiti. Według mnie jest to świetnie miejsce do spotkań nastoletnich dziewczyn.
5/5
 
Muzyka- Fajna xd Lubię utwory tego typu.
5/5
 
Pomysł- Z tą matką było świetne xd. Na początku wydawało mi się, że będzie to coś w stylu przereklamowanego,"siorki zabujczynie mordujom lódzi i jedna ómiera  i dróga poznaje takiego dżona krury jest dilerem narkotykuf i no on ómiera w jej obronie bo to nie choror tylko romanz"ale po tym z mamą zmieniłam zdanie. Może źle to zinterpretowałam, może twórczyni miała całkowicie inną koncepcję... jeżeli tak, to koniecznie napisz mi w komie, Dagmaro!
5/5
 
Razem- 21/25
 
Ranking
1. VOCALOIDY #1 (Mosiaxdd) 23 pkt!
2. Złe siostry #1 (Dagmara cok) 21 pkt!
3. Babcia Dobrochna (oli12345$) 20 pkt!
 
Uważam, że wszystkim świetnie poszło. Teraz proszę o oklaski dla tych osób!
 
Wy sobie klaszczcie, a ja już muszę iść.
Na sam koniec życzę wam wesołych Świąt Wielkanocnych i pysznego jajka.
BABCIA DOBRUSIA :*
 

4 komentarze:

Może coś napiszesz?