niedziela, 6 marca 2016

Looki z TOP! Nowy Pakiet VIP

Dzień dobry!
Do widzenia!
Tak, tak nie zmieniłam jeszcze nagłówka.
Błagam, nie zabijcie mnie! Obiecuję, że nowy wystrój bloga (Wiosenny: kwiatuszki, ptaszki i inne duperele) pojawi się najpóźniej do 12 marca.
Tak, nie chce mi się robić.
Zamierzam trochę poeksperymentować z przeźroczystym nagłówkiem.
Muszę też kupić sobie jakiś wiosenny look. Oh, no, nie lubię żywych kolorków.
Oh no, dzisiaj niedziela.
Oh no, jutro poniedziałek.
Oh no, po poniedziałku wtorek.
Oh no, po wtorku środa.
Oh no, po środzie czwartek.
Oh no, po czwartku piątek.
Oh yes, po piątku sobota.

Przypuśćmy, że się cieszę z powrotu do szkoły po tygodniowym urlopiku.
ALE WCALE TAK NIE JEST! X-O
Reszta z tym, jeszcze z trzy tygodnie do Świąt Wielkanocnych!
Będę ponownie musiała zmieniać wystrój bloga. No wiecie, na Wielkanocny. Tyle mam do zrobienia, że chyba się nie wyrobię. :cc
Tak, prócz nagłówków należałoby zmienić logo i zrobić jakiś fajny obrazek Wielkanocny.

No niestety minęła mnie jeszcze jedna fajna rzecz, rekolekcje.
Nie wiem dlaczego, ale naprawdę bardzo lubię na nie chodzić.
Po prostu nie ma lekcji i lubię zapach kościoła (Jprd, ona jest normalna?)

Co macie dzisiaj na obiad? Ja spaghetti. :D
Dobra, koniec przedłużaczy.
Na pewno widzieliście na jakimś blogu post, gdzie jego autorka losowała dwie strony z TOP i robiła z nich dwa looki.
Dzisiaj ponownie będziecie mieli szansę przeczytać tego typu notkę!
Zapraszam do pochłonięcia dzisiejszej notki!

O co chodzi w tym całym "Looki z TOP"?
To proste. Losuję lub wybieram (Nie patrząc na ich zawartość, oczywiście) dwie strony z TOP i robię z nich dwa looki. W ICH SKŁAD NIE MOŻE WCHODZIĆ ŻADEN ARTYKUŁ Z INNEJ STRONY!

Okej! Zaczynajmy!
Nasze szczęśliwe liczby to...
Obrazek, a co?
Myśleliście, że ja to normalnie napisze?
Hahaha, bardzo śmieszne.
Wybrałam dwie liczby, które kończą się na "3", bo nie chciało mi się długo przewijać.
Zobaczmy, co znajduje się na naszych stronach!
Bardzo ciekawe rzeczy, na pewno uda mi się stworzyć z nich ładną kreację.
Śliczne włoski, ładne bluzki i cudowne dodatki.
1. Kalejdoskopy. Ładne okulary, jednakże nie sadzę, żebym je wykorzystała.
2. Śliczne kwiatki na głowę. Przypominają mi wianek, który tak bardzo kocham.
3. Włosy, które kojarzą mi się z kolorowym sorbetem. Kiedyś był taki motyw na MSP, czy ta fryzura nie pojawiła się właśnie wraz z nim?
4. Jaka śliczna koszulka z króliczkiem^^ Szkoda, że nie w moim stylu. XD
5. Rajstopki w... gwiazdki? Kropki? Plamki? Eee... to może iskierki?
6. Trampki w łatki, mam nadzieję, że będzie można zmienić ich kolor na jednolity.
7. Krótki top z hasztagiem  i napisem "Work it".
8. Jedne z moich ulubionych włosów. Bardzo eleganckie i zarazem luźne. Kojarzą mi się z jesienią przez swój odcień brązu, który wpada w czerwień, tak jak liście charakterystyczne dla tej pory roku.
9. Kombinezon z kotkiem♥ So cute.
Ta strona jest już gorsza, ale uda mi się coś wykombinować.
Na celowniku mam już te kozaczki^^
1. Śliczne kozaczki. Lubię ciężkie buty, sry.
2. Brokatowa sukienka cheerleaderki. Niezbyt mi się podoba.
3. Krótka bluzeczka z długimi rękawami. Marzy mi się podobna, tylko z krótkimi.
4. Spodnie trybuta z "Igrzysk Śmierci". Mają dosyć nietypowy krój, więc nie sądzę, by mi się przydały.
5. Kombinezon.
6. Śliczny kombinezon w kolorowe paski.
7. Oczy mangi.
8. Strzała. Czyżby znów Katniss? o_O
9. Sweterek wciągnięty na zwyczajną koszulę.


Look 1.
Ojejciu, jaki śliczny mi wyszedł!
Myślałam, że to będzie istny klops, ale jakże się myliłam!
Na początku zamiast tego zgrabnego koczka miałam dać "sorbetowe włosy", jednakże w ostatniej chwili zmieniłam zdanie.
Tak jest o wiele ładniej, no nie?

Bardzo podoba mi się kolorystyka, taka delikatna i wiosenna. Gdybym go miała kupić, to zmieniłabym buty i pokombinowała z kombinezonem, ale jak na look z TOP, prezentuje się oszałamiająco!

Nie jestem raczej zwolenniczką kolorowych włosów, ale tutaj nie pasowałby brąz czy blond, myślę, że postąpiłam słusznie. Nienawidzę wręcz wielobarwnych looków, wolę pod kolor. Szkoda, że zestaw jest taki drogi, jest to wina kombinezonu. No niestety, mogę tylko pomarzyć o tym komplecie. :(

Jest trochę pusty, bez wahania dałabym jakąś bransoletkę, jednakże na obu stronach nie było takowej.
Naszyjnikiem też bym nie pogardziła, ale musiałby być w miarę zwyczajny:
sznurek i zawieszka. Ze srebra lub złota, żeby się nie mienił i nie przykuwał na siebie uwagi.

Look Kojarzy mi się z wiosną i latem. Z tą pierwszą porą roku przez te kwiatki we włosach, bo komu mówiąc "wiosna" nie świtają w głowie kwiatki? Okwiecone łąki, Wielkanoc... aż się łza w oku kręci.
Kombinezon zaś przywołuje wspomnienia z minionego lata. Wakacje, słoneczne Włochy i przewiewne ubrania.
Kocham komplety tego typu, z duszą.
Co by tu się więcej rozpisywać?
Ogromnie mi się podoba, jednakże cena niszczy wszystko.

Look 2.
Tutaj jest już gorzej, ale nie jest źle.
Pierwsze, za co chciałabym siebie pochwalić, to kolorystyka.
Na serio, mi bardzo podoba się połączenie tych kolorów, odcieniu niebieskiego wpadającego we fiolet i jasnego zielonego.

Look jest taki "niegrzeczny" i pasuje do nastoletniej, nieusłuchanej nastolatki, która zamiast się uczyć imprezuje i łazi po mieście po późnych porach. B)

Kombinezon pasuje jak ulał, świetnie wygląda. Jedyne, do czego mam zastrzeżenia, to brokat na krótkim topie pod spodem.

Wielkie kozaki świetnie komponują się z resztą looka, naprawdę fajnie wyglądają.

Włosy- rozczochrane i rozpuszczone. Jedne z niewielu pasujących do looku
o takiej tematyce. Kok tutaj absolutnie nie wchodzi w grę.

Cena jest trochę wysoka i nie ma za bardzo czym zastąpić te ubrania.
Czyli ten zestaw jest z kolekcji "Kupujesz drogo, albo wcale. Co wybierasz?"
Margarynę wybieram. Jest taka opcja?
Nie.
Aha, to fajnie.
Cieszę się, a teraz proszę już wyjść.
Tak, bardzo chętnie zacznę drugą część posta.

Nowy pakiet VIP!

No wow, dopiero teraz się obudziłaś? o_O
Planowałam pokazać ten pakiet wcześniej, ale nie chciałam jeszcze bardziej wydłużać notek i postanowiłam, że omówię go w krótkim poście, gdzie będzie on w oddzielnej części.
Ok, może zacznijmy od miniaturki.
Miniaturka jest ładna, wydaje mi się, że karta podarunkowa będzie o tematyce Chińskiej, Japońskiej bądź Azjatyckiej. Obrazek przedstawia boonie w czarnym koku, w który włożone ma pałeczki i wpięty kwiatek. Ma na sobie coś w rodzaju kimono. Powiem, że wygląda mi na Chińczyka.

Dla kobiet:
WOW.
(Ale cena wciąż przeraża)
Cały pakiet utrzymany jest w bardzo Azjatyckim klimacie, ogromnie mi się podoba, choć nie za bardzo się tym interesuję.

Boonie- Chiński boonie, który widoczny jest na miniaturce pakietu. Jest naprawdę słodki, ale trochę poważny. Szkoda, bo nie lubię "sztywnych" boonies.

Włosy- Ciasny kok, w który włożone są pałeczki (jak w przypadku boonie) i także przyozdobiony jest kwiatkami. Rzeczywiście kojarzy mi się z Azją, a dokładniej Chinami. Nie jest jakiś nie wiadomo piękny, ale mi się nawet podoba.

Kapelusz- Widzę, że grafikom spodobał się pomysł czapka plus włosy w prezencie. O ile się nie mylę, to drugie takie nakrycie głowy na naszej wirtualnej planecie. Pierwszy taki artykuł został dodany przy okazji najnowszego konkursu, o którym pisałam w poprzedniej notce (klik!), niestety tylko dla chłopaków.
Pomysł mi się podoba, lecz wykonanie mniej. Szkoda, że zamiast tych krótkich włosów nie dali długich. Kapelusz zaś bardzo mi się podoba. Kojarzy mi się z Chinami.

Sukienka- Naprawdę śliczna suknia♥ Powiem, że trafili w 10 z tymi złotymi różami! Bardzo lubię motyw róży, więc to ubranie od razu mi się spodobało. Dekolt kojarzy mi się trochę z Egiptem, ale po zmianie koloru powinno być dobrze. W oko wpada dość nietypowy krój sukni, coś jak bardzo ciasno spięte w talii kimono z przeróżnymi ozdobnikami.

Słoń- Graficznie wyróżnia się od reszty, może być unikatem z jakiegoś starszego konkursu. Nie wiem jakiej jest wielkości, ale mam nadzieję, ze to figurka. Niestety, to najmniej prawdopodobne.  Jest to najprawdopodobniej słoń Indyjski, co potwierdza moje podejrzenia, że pakiet nie jest tylko w Chińskiej, ale też Japońskiej i Indyjskiej tematyce.

Dziękuję za przeczytanie.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?