niedziela, 8 maja 2016

Chyba ktoś tu nowy dołączył

Czesc.
Nie, nie pomyliliscie sie jesli chodzi o tytul, jestem tu nowa i bede tu pisala przez okres probny, czyli przez 5 dni. To jest bardziej post powitalny, ale nie bede was az tak przynudzac, i opowiem Wam cos o mnie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
O MNIE
Jestem Daria, na drugie mi Magdalena, mozecie na mnie mowic Daria lub Magda, jak kto woli. Mam 11 lat, rocznikowo 12, 30 lipca sa moje urodziny. Mam brazowe wlosy, kolor to chyba braz czekoladowy. ^^ Moj wzrost wynosi rowne 140 cm, jestem dosc niska jak na swoj wiek. Przyjaciol mam nie wiele, tak dokladniej 1 przyjaciołke, która w zupelnosci mi wystarczy. ^^ W klasie nie jestem za bardzo lubiana, wiekszość osob, a dokladniej chlopaki, mi dokuczali w kazdej wolnej chwili, ale jak na razie sytuacja sie poprawila. Z natury jestem mila, towarzyska, i lubie niesc pomoc innym. Latwo mnie urazic, jak ktos mnie obrazi mam focha na foreva. Niestety, mam swoje wady. ;/ Latwo mnie zdenerwowac, nie panuje nad emocjami,itp. Staram sie jakos je opanowac, no ale niestety jakos mi nie wychodzi. Prowadzę wlasnego bloga, rowniez o MSP [LINK]. Szukam redaktorow.
Na MovieStarPlanet nazywam sie Courthney3003 i mam 18 poziom.

Coz, chyba wiecej o sobie nie mam do powiedzenia.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bede konczyla posty podpisami ~Zoufi i ~Courthney3003 oraz logiem, ktore mi zrobila Kinga/Rosence znanej dzieki jednemu popularnemu blogu. [LINK].

Byc moze jeszcze napisze jakis post o MSP, ale to nie jest pewne, zostalo mi duzo zadan z matmy (chyba 10 stron z cwiczen, OMAJGASZ) oraz trudne zadanie z religi (Oł noł) ktorego mi sie nie chce robic.
Ja już sie z Wami zegnam logiem, i mam nadzieje, ze nie przysypialiscie na tej notce.
No to pa!



~Zoufi
~Courthney3003

2 komentarze:

  1. Fajny post! Jezus ile ci zadają? Mi też pan z matmy dużo zadał ale nie aż 10 stron tylko 2. :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Zadań z matmy mi się troche uzbierało, jednak miałam chyba o 4-6 stron więcej, i wyszedł brak zadań, i do 20 ileś robiłam matmę.Pani zwykle nam zadaje gdzieś tak 1-2 strony z ćwiczeń.

      Usuń

Może coś napiszesz?