poniedziałek, 9 maja 2016

To już 50 post na tym blogu!

 Haio!


JUPIIIIIIIIIIIIII XD
oh noł dobrochna napisała "xd" z dużej
zabić czarownicę
 
Z racji, tego, że ten post jest już 50 opublikowanym na tym blogu, wraz z krokiecikiem postanowiłam przygotować wam, czytelnikom niespodziankę!
Każdy post będzie składał się z dwóch części. Każda z nas opowie historię swojego konta i napisze 15 faktów o sobie. :-) Klałda- hałda zrobi to w oddzielnej notce, bo bierze romantiko kąpiel z Emiczi

Może najpierw podziękowania. Z mojej strony, Krokiet może sobie też takie coś napisać. PISZ, KROKIET!
- Italiana100
Dziękuję Ci za to, że często ze mną rozmawiasz.  Jesteś takim ładnym pieskiem, że aż dostałaś 147 love it na zdjęciu.
Do mnie i waruj!
- Vivian120
$hal00ny krejz00lek, naprawdę spoko laska, ale ciągle się na mnie obraża. xd
- Sevika
No moja żona. Nie lubi koni i reklam. Ale za to przepada za grą "Undertale". PS. Mój monsz in real lajf odkrył fajną stronę ze zboczonymi obrazkami Sansa i Papyrusa. Potem kości będą ci się źle kojarzyć... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Mosiaxdd
Jesteś ze mną od bardzo dawna. Szkoda, że wchodzisz tak strasznie rzadko.

Noo 4 osoby. Jeszcze Klałdek, ale Klałdek nie zasługuje na ciepłe słówka, tylko na łajanie. Dlaczego? No bo w końcu na kimś się wyżyć muszę...

15 Faktów o mnie
1. Lubię robótki ręczne. Umiem szydełkować. Zrobiłam już sobie portfelik z włóczki. Według mnie wyszedł on świetnie!
2. Nie umiem wyjść z galerii handlowej bez przynajmniej jednej zdobyczy. :P
3. Napisałam wierszyk o złych kucharkach żądnych władzy, ponieważ po kotlecie ugotowanym przez nie, wymiotowałam.
4. Mój dzienny limit przeczytanych stron książki i zarazem mój rekord to ok. 600.
5. Lubię rysować. W paincie, na kartce, w zeszytach... wszędzie!
6. Mam męża w realnym życiu.
7. Jestem strasznym leniuchem i zawsze odkładam wszystko na ostatnią chwilę.
8. Mam bujną wyobraźnię. Wraz z poskramiaczem majonezu wymyśliłyśmy świat, w którym żyjemy. Planetę, której rejony zamieszkują wensze żeczne, ciomciory i Karimaty. Wiem, powinnam się leczyć.
9. Nienawidzę matematyki. Może jednak zainteresowałabym się tym przedmiotem, gdyby nie pewna osoba. Tak, jest to nauczyciel. Ciągle robi nam kartkówki i testy. Lubi zadawać dużo. Do tego nigdy nie widziałam, żeby się uśmiechał. A jego wyraz twarzy dobrze ujęła moja koleżanka: "Znajdź pięć różnic między tym dziadem, a grumpy cat'em."- powiedziała mi to, przykładając mi do twarzy zdjęcie nachmurzonego kota.
10. Nie mogę patrzeć na rury (chodzi mi o rodzaj dziewczyny.). Denerwuje mnie sposób ich bycia: krótkie spodenki, koszulka z napisem, którego tłumaczenia nawet nie znają i te ich "fiszki galaksiii". Aha, zapomniałabym o tych ich tanich miłostkach "laff foreffer". Już w szóstej klasie mają chłopczyka, którego kochają, chcą poślubić i układają plan ich wspólnej willi z basenem, wymyślając przy tym imiona dla swoich przyszłych dzieci. Gdy wszystko jest już gotowe i zakochani chcą uciec z miasta, okazuje się, że chłopak ma romans z inną, ładniejszą i głupszą rurą. Wyznaje jej miłość, wszystko planują, chcą się pobrać, a tu facet poznaje inną. I koło się zatacza.
11. Kiedyś zbierałam znaczki. Mam ich całkiem dużo, szacuję, że około 100. Zaczęło się to kilka lat temu, gdy byłam na spotkaniu rodzinnym u cioci. W starym domu znalazłam klaser wujka i bardzo spodobał mi się pomysł kolekcjonowania czegoś. Do dzisiaj czasami kupuję znaczki i przez to ich liczba stale się powiększa.
12. Kocham czytać. Pochłaniam wszystkie książki, które znajdą się w zasięgu mojej ręki.
13. Nigdy nie wydaję dużo pieniędzy na pamiątki. W trakcie wycieczki szkolnej wydałam 7 złotych na 50, które dostałam. Zakupiłam naszyjnik i figurkę kotka. Czasami nawet nic nie przynoszę do domu, bo po co mi to?
14. Słucham Michała Szpaka.
Onieonie
15. Od kilku dni nie chce mi się kupić nowego zeszytu do przyrody, więc piszę na kartkach z brudnopisu. Hihihih, ale nikomu tego nie mówcie!

A więc to koniec posta.

Do następnego.

Papa.
Wstawię taki obrazek zamiast loga, ponieważ nie chce mi się go robić.
Kolejna oznaka mojego lenistwa.

7 komentarzy:

  1. O, fajny posteł krotlcie
    Wymyśliłam nową hybrydę. Krokieto - kotlet. B)

    Ojojoj, papapapa.
    Tesz nje lupje rur.
    B)

    XD
    sry, mam gupafke.







    .


    Papa krotlecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jem pierożek daria to kotlet
      ale całkiem fajny pomysł z tą hybrydą
      tylko czeba namówić krokieta i kotleta na wiesz co
      ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  2. W czym robisz te "Obrazki" proszę odpowiedz xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twarze wycinam w sumopaint, a literki i inne rzeczy wklejam na tło za pomocą programu pizap.

      Usuń

Może coś napiszesz?