niedziela, 8 maja 2016

Pakiet VIP!

Hai!
Witam was w obiecanym, drugim poście z mojej strony tego dnia!
Od razu zapowiadam, że będzie on króciutki, ponieważ chciałabym tylko ocenić nowy pakiet VIP dla kobiet. Ale może najpierw pewna informacja- z bloga odeszła Wenuslady, co mnie bardzo zasmuciło. Dobrze, że przynajmniej mi o tym napisała, nie jak franceska, która chyba do dzisiaj nie wie, że została wywalona. No, smuteczeq. Teraz mam dylemat: czy usunąć jej pierwszego posta, czy nie? Trochę zaśmieca bloga, ale uważam, że powinien pozostać po niej jakiś ślad.
tak sobie pacze na me włosy i przypominam sobie, że nie czesałam ich od piątku hihihi ale cii
Jej miejsce zastąpi...
Courthney 3003
Krokiet od dawna nic nie napisał. Przez około dwa tygodnie nie pojawił się żaden post jego autorstwa! A widzę, że ten mały leniuch wchodzi na MSP i bierze romantyczną kąpiel z Emczi!
Byłam tam nawet i podglądałam je! Schowałam się z boku.
Mrrr
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zgodnie z obietnicą, około godziny 13, zmieniłam wygląd bloga.
Jest taki wesoły i wiosenny. Kolorystykę podsunął mi Krokiet. Trzecią obecną na nagłówku osobą, jest nowa autorka, która napisała już swój pierwszy post. Tutaj znów wracamy do tematu Darii- mam nadzieję, że będziesz często pisać posty. Twój okres próbny trwa do 12 maja.
Wiedzieliście, że w maju jest piątek trzynastego? o luju nie wychodzę z domu
Zrobiłam jeszcze nowe logo bloga, ale avatara sobie nie przygotuję, c' nie?
Ok teraz instrukcja na darmowego VIP'a na rok!
1. Skopiuj ten obrazek
2. Dodaj na swojego bloga
3. W linku, który ma prowadzić do jakiejś strony internetowej wpisz to:
http://pierozki-babci-dobrochny.blogspot.com/
4. Daj nazwę "Polecany Blog"
5. Ciesz się kaską, fejm i sławą!

                                              ♥
Wraz z konkursem "Straszna szkoła", doszedł nowy pakiet VIP o tematyce wiosennej (?). Tak mi się przynajmniej wydaje, ponieważ motywem przewodnim są motyle, które jak najbardziej kojarzą mi się z tą porą roku.
Zacznijmy od loga!
Jest ono schematycznie takie same, jak inne, tylko kolor pasków na tle jest zmieniony, tak samo jak zwierzak.

Kliknij, aby powiększyć
Nie wiem dlaczego, ale te motylki kojarzą mi się z witrażem kościelnym. Mam dziwne skojarzenia, wiem.
SC i diamentów dostajemy tyle co zawsze, a także płacimy za to znaną już nam sumę pieniędzy- 215 złotych i 25 groszy. Myślałam, myślę i będę myśleć, że to trochę wygórowana cena jak na pikselowe pieniążki i kilka rzeczy, które możesz stracić w mgnieniu oka (np. przez hackera).
Nie będę rozprawiać się tutaj nad ceną VIPa, bo nie o tym jest post. Ta sprawa zasługuje na oddzielną notkę. x-o
Ok, może zacznijmy oceniać, bo do północy się z pisaniem nie wyrobię. ;3

Zwierzak- Jest to słodki, różowy smok, który chce wyglądać groźnie, ale nie udaje mu się to, bo jest po prostu zbyt uroczy! Wręcz kocham smoki! Ostatnio na MSP pojawił się nowy futrzak, a raczej "łuskacz", jest to smoczek! Kupię go, gdy zbiorę odpowiednią ilość pieniędzy. Kosztuje on tylko 650 SC, co czyni go najtańszym boonster na planecie! Po prostu muszę go mieć! Ale wracając do zwierzaka z pakietu- ma on pomarańczowe ornamenty: brzuszek, pazurki, kolce na ogonie, skrzydełka i czuprynkę. Najbardziej w nim podobają mi się te jego szegzowne uda, mrrrr. Dołączyłby do mojej wesołej gromadki darmozjadów z imieniem Grzesio! Szkoda, że pewnie nigdy nie będę go mieć. No ale mówi się trudno. 10/10

Sukienka- Kremowa sukienka obsypana brokatem. Jest ona wykonana z dość lekkiego materiału, o czym świadczy dół kreacji podobny do falbany. Nie ma ona ramion i nie byłoby w niej nic niezwykłego i niespotykanego, gdyby nie piękne motyle, które obsiadły ubranie. Owady te mają piękne, kolorowe skrzydła. Sukienka średnio mi się podoba przez właśnie skrzydlate zwierzęta. gdyby je usunąć i wydłużyć nieco artykuł, myślę, że znalazłaby się w mojej szafie. Podobną posiadam w prawdziwym życiu, tylko ma przewiązaną w pasie wstążkę i długie rękawki. Chociaż, może prezentowałaby się ładniej w innej wersji kolorystycznej? Wydaje mi się, że to stwierdzenie jest prawidłowe. Barwy czynią cuda! 8/10

Buty- Są to złote buty na obcasach, na których krawędziach przyczepione są sznury żółtych koralików. Na pasku rozpoczynającym się na pięcie, a kończącym na palcu, znajdują się dwa śliczne motylki. Obuwie to średnio mi się podoba, jest stanowczo nie w moim guście. Wolę raczej uliczny, wyluzowany styl niż jakieś księżniczki z bajki srutututu. W myślach nie umiem ich z niczym dobrać, po prostu NIE. 4/10

Fryzura- Luźna i nisko upięta kitka. W włosy wpięty jest diadem wykonany z wcześniej już wspomnianymi motylkami. W tym przypadku są jednak innej barwy- różowej, pomarańczowej i zielonej. Uczesaniu da się również zmienić kolor końcówek, co jest jego wielkim plusem. Wiele osób tworzy trzykolorowe looki, w których trzeciej barwy jest fryzura i brakuje jej jakiegoś ornamentu, który oznaczałby, że pochodzi ona właśnie z tej kreacji. Na pomoc przychodzą pasemka lub końcówki, które na włosach prezentują się fenomenalnie. Sama rzadko korzystam z tej funkcji, ponieważ włosy, które najczęściej kupuję, mogą mieć tylko jednolitą barwę.
Peruka jak najbardziej mi się spodobała. 10/10

Rzecz- Motylki na gałązkach, włożone do dość dużego, pękatego naczynia wykonanego z kolorowych szkiełek, wśród których możemy ujrzeć takie kształty jak liście. Tutaj znów na myśl przychodzi mi stary kościół i jego zapach. Kto był, ten wie. Szczerze powiedziawszy mam mieszane uczucia co do tego artykułu. Średnio przydatne i ciężko dopasować do stylu stojących już w pokoju mebli. Zamieniłabym ten wazon na coś fajniejszego i ładniejszego np. niskie łóżko, ławkę lub fontannę. 5/10

Suma punktów: 37/50
Zwierzątko jest naprawdę super, kocham wszystkie smoczki. Sukienka mogłaby być trochę inna, ale nie jest ona najgorsza. Buty zdecydowanie bym zmieniła, tak samo jak rzecz. Fryzura jest naprawdę śliczna i nic do niej nie mam.

A więc pa.
No.
Do następnego!
Jestem leniwcem i nie chce mi się zrobić nowego logo. Kto mi takie prześle? Ślicznie proszę. ;ccccccc

4 komentarze:

  1. ile ty się rozpisałaś o_O Ale post fajny oby tak dalej! :D
    ps. Mi też ten smoczek ze sklepu meeega się podoba <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona! Nowy smok jest cudowny!
      Sama też się zdziwiłam, że tyle napisałam.

      Usuń
  2. Hej, mg tu pisać? Było by supi dupi :3
    ~ Kumbaska
    ~ TaOdGupafek
    ~Lololol

    OdpowiedzUsuń

Może coś napiszesz?