piątek, 2 września 2016

Animals Challenge!

Cześć i czołem, homonkulus z rosołem!

Dzisiaj po raz pierwszy od dwóch miesięcy, większość uczniów usłyszała dzwonek.

Głośny i huczny, na którego dźwięk zrobiło się nie tylko mi niedobrze.

Zwiastował on koniec wolności, a powrót niewolnictwa-tych testów, zadań domowych i siedmiu godzin budy dziennie.

Oczywiście dla mojej grupy jest tego wincyj, bo jakby inaczej? ;-;

A więc zacznijmy...

...TRENING!
pokemonyyyyyyyyyyyyyy
i asz keczap xddd
tak mi się kojarzy xdddddd.

Tak, znacie zapewne te fantastyczne Anime, o którym jest ostatnio głośno za sprawą aplikacji ,,Pokemon Go".

Muszę się przyznać, że sama oglądałam je w dzieciństwie. Często, zaraz po tym, wracałam do domu po przedszkolu, (xdd) siadałam przed telewizorem i oglądałam Pokemonqi. Czasami obejrzałam też odcinek bakógana. No wiecie, dzieci się dro i smoki so.
Zresztą, zaraz wkleję wam tutaj zdjęcie.
Zawsze lubiłam tą rudą.
Ej, a jak w ogóle można być takim niskim jak ten blondwłosy gościu? xddd

No a nasz ukochany główny bohater, który najczęściej drze mordę, jest najwyższy. I najbardziej seksi.
Wiecie, kiedyś ja się w nim kochałam.

Ale i tak wolę Asza Keczapa! <333

Tak po prostu chciałam wam pokazać, w czym Babcia kiedyś gustowała. No i inspiracją był nowy motyw z Pokemonami.

Byndzie rycenzja?
Byndzie?
Byndzie.
Winc szykujcie się. Jutro mam trochu czasu.
Animals Challenge.

Na czym to właściwie polega? Osoby nie opuszczające języka angielskiego, połapały się zapewne, że jest on związany ze zwierzętami.

No dobra, ale szczerze powiedziawszy, to nam nic nie mówi!
Więc już tłumaczę!

Challenge nie jest już taki nowy- zdążyło go zrobić naprawdę duże grono blogerów.
Jest on prosty do wykonania. Należy ułożyć looka podobnego do wyglądu wylosowanego zwierzęcia.

Wylosowanego, mówisz?

Hehe.

Na stronce losowe.pl, losujemy trzy litery. (okropne powtórzenia! A sio!)
Musimy wymyśleć po jednym zwierzęciu, którego nazwa rozpoczyna się na dany znak.

Jest to całkiem fajne wyzwanie, robiłam je z chęcią i naprawę spodobało mi się. A więc bez zbędnego gadania: to moje litery!
A, w i u...
Co by tutaj wymyśleć?

Pierwsze, co natychmiastowo przyszło mi do głowy, to alpaka. Kocham lamki, a alpaczki-ich lepszą wersję, wprost ubóstwiam.

Potem przypełzał mi wąż. A niech będzie! Wunsz żeczy jest niebezpieczny, ale co mi tam?

No i zostało "u". Musiałam sobie pomóc wujkiem gugl i na szczęście, moja kochana wyszukiwarka mi pomogła.
A więc nasza Ms stanie się sową.
Ale nie byle jaką, nie, nie!
Będzie...
USZATKĄ!!!

XDDDDDDDDDDDD

Redi stedi goł

Alpaka:
Taka duża, futrzasta i biała alpaczka. Ta tutaj wygląda naprawdę miło i łagodnie!
Czy tylko mi to zwierzątko kojarzy się z wielbłądem? No wiecie, mordka taka podobna...
Reszta z tym, przejdźmy do odwzorowania!

Look:
Wyszło nawet lepiej, niż chciałam. Myślałam, żeby dać tej ludzkiej alpace dzwony, ale gdy zobaczyłam te krótkie spodenki a la majtki, zmieniłam zdanie. Nie wiem, dlaczego. Tak po prostu mi się podoba i jest ciekawiej.
Kolorki-biały, oczywiście!
W tym zestawie ni użyłam żadnego innego koloru oprócz tego, co według mnie dało dość dobry efekt.
Kusiła mnie zmiana barwy spodenek na pudrowy róż, ale potem zmieniłam zdanie.
Czarne ma być białe, a białe czarne...
Znaczy się odwrotnie.

No ale wracając do lamy aka alpaki-zestaw uważam za naprawdę mega udany i cóż ja mogę powiedzieć?
Dużo tego futra. Szczególnie moją uwagę przykuły włosy: długie loki i to właśnie one stały się bazą tej kreacji.

Cena jest dość duża, a nawet bardzo duża.
Żartuję, ona jest MEGA DUŻA.

Skład:
1. Dół
Nazwa: Nautical Chic
Cena: 375 SC
Wymagania: Brak
Takie damskie bokserki.
Całkiem fajne, jakby zmienić ich kolor i zestawić z jakąś bluzką w paski...
Cena jest niezła, adekwatna do artykułu. Jest jak najbardziej w porządku.

2. Góra
Nazwa: Pretty Poodle
Cena: 450 SC
Wymagania: VIP
Jak sama nazwa wskazuje, mamy tutaj do czynienia z codziennym wdziankiem pudla.
Bluzka jest tania, ale niezbyt trafiła w mój gust. Można powiedzieć, że chybiła o kilka milimetrów.
Zdecydowanie obrzydza ją ten futrzany kołnierz i mankiety, a fuj!

3. Obuwie
Nazwa: Wowsies
Cena: 700 SC
Wymagania: Brak
Te kozaki są tak szkaradne, że aż ładne.
Serio.
Naprawdę pasują mi do takiej powolnej, mądrej alpaki. Efekt trochę psują te kolce, niezbyt mi się podobają.

4. Fryzura
Nazwa: Rocking Rococo
Cena: 400
Wymagania: Brak
No cóż... tak trochę kojarzą mi się z Marią Antoniną. Tak btw. to one chyba były właśnie w motywie o tej tematyce...
Coś mi świta, coś mi leci...
Doleci? Doleci?
*BUM*
Nie.
No ale uczesanie jest całkiem niezłe-mega podobne do fryzu alpaki.

5. Akcesoria
Nazwa: Cat Ears
Cena: 350
Wymagania: Brak
Eeeeee...
Po cholerę ja dałam tutaj uszy?


Wąż:
Wonsz żeczy
Tududutududu
jest niebezpieczny
No taki zły wunsz, zielony, a co?

Look:
Tak prezentuje się kreacja.
Na początku miałam zamiar ubrać postać w coś w wężową skórę, ale potem zmieniłam koncepcję.
Uważam, że tak jest o niebo lepiej.
Obcisły kombinezon, wysokie kozaki i krótkie włosy zaczesane do tyłu.
Oto i moja wizja węża- podoba mi się. :)

Cena jest całkiem niezła... 525 SC za aż trzy rzeczy?
No tak dobrze to nie ma, bo dodatkowo płacimy 11 diamentów za buty i włosy. :_)

Kolor to mega jaskrawa zieleń-aż oczy bolą! Ale i tak według mnie to całkiem ciekawie wygląda.

Skład:

1.Włosy
Nazwa: Pool Beauty
Cena: 5 diamonds
Wymagania: Diamenty (dla VIP)
Jest taka paskudna, że aż cudownie pasuje do reszty looka!
Wybrałam ją, ponieważ te końcówki wyglądają jak tył węża.
No taka no trochu burżujska, ale no no no no no...
Pasuje do takiej zielonej gadziny. XD

2. Buty
Nazwa: Likea Heroine
Cena: 6 diamonds
Wymagania: Diamenty (dla VIP)
Tak kojarzą mi się z jakimś supermenem, czy jakoś tak.
Mają dość nietypowy kształt i trudno jest mi coś z nimi zestawić.
Są fajne, wyglądają na gumowe.

3. Kostium
Nazwa: Onesie for All
Cena: 525 SC
Wymagania: Brak
Taki letni, lekki kombinezonek wykonany z przewiewnego materiału.
Jest naprawdę, naprawdę cudowny! Urzekł mnie kształt tego artykułu, bardzo nietypowy i śliczny.
Na postaci prezentuje się dobrze i łatwo zrobić z nim ładny look.
Jest on bardzo obcisły, przez co kojarzy mi się z oślizgłym wężem.

Uszatka:
Czy wspominałam już, że kocham sowy?
Moja mania wzięła się z ,,Harrego Pottera" i od czasu przeczytania pierwszej części serii, kocham sówki i kolekcjonuję wszystko, co jest z nimi związane.

Nasza uszatka wygląda prawie jak sowa błotna- znaczącą różnicą miedzy tymi dwoma ptakami są ,,kocie" uszy, których tych druga sowa nie posiada.

Look:
No, no, no...
Od razu widać, że ta sowa żyje nocnym życiem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Odwzorowanie nie całkiem mi się udało, ale nie jest źle. Większość rzeczy wzięłam z ciut starego konkursu o Rio, w którym modzi wprowadzili nam naprawdę dużo ciuchów i akcesoria z dodatkiem piór.

Ale można domyślić się, kto kim jest, więc jest nawet nieźle. Kolory panujące w tej kreacji to kremowy, biały, czarny i brązowy, czyli te, które najbardziej pasują mi do sowy.

I cena.
O nie.
Jest to zdecydowanie najdroższy look, jaki miałam okazję wam zaprezentować w tym poście. Jego cena wynosi 2400 SC! I do tego 7 diamonds...

Skład:
1. Buty
Nazwa: Camp Chic
Cena: 525 SC
Wymagania: VIP
Wyglądają mi jak takie sandałki legionisty rzymskiego.
Są, ładne, nie powiem.
Ale coś mi się w nich gryzie... za dużo tych węzłów i w ogóle.

2. Włosy
Nazwa: Winter Wild
Cena: 650
Wymagania: VIP
To, co skłoniło mnie do wyboru tej fryzury, to jej kolor. Prześliczny brąz w połączeniu z karmelem, w przypadku barw włosów, stanowią dla mnie połączenie niemal idealne.
Są naprawdę śliczne- długie, falowane i takie... bajkowe. xd

3. Akcesoria nr 1
Nazwa: Feather Fest
Cena: 525 SC
Wymagania: Brak
Śliczne piórka na włosy, według mnie jest to naprawdę ładna, ale niestety niepraktyczna ozdoba.
Nadaje się tylko do jakiś przebieranek i zwariowanych kreacji. Ja wolę raczej poukładane looks, więc chyba nigdy nie zakupię tych piór.

4. Akcesoria nr 2
Nazwa: Check my bling
Cena: 700
Wymagania: Brak
No cóż... naszyjnik podobny do wcześniejszego artykułu, tylko bardziej praktyczny i o prawie dwieście SC droższy.

5. Coś... xd
Nazwa: Let's samba!
Cena: 7 diamonds
Wymagania: Diamenty (VIP)
No... seksowne wdzianko dla sowy pełniej wdzięku!
Brzmi jak reklama jakiegoś proszku do prania?
Tak też jest!


OK

Reklama proszku do prania xdddddddddddddddddddddddddddd.

no winc paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

babcia Dobrochna B)







5 komentarzy:

  1. *o* Zakochałam się w tej sówce! A reklama proszku the best XD Polecę go znajomym na MSP XD

    ~Anonim. XD

    OdpowiedzUsuń

Może coś napiszesz?