sobota, 22 października 2016

Motywowo #3

Cześć!
 
OSTRZEŻENIE: W TYM POŚCIE ZNAJDUJE SIĘ WIELE PODTEKSTÓW, ZBOCZONYCH ŻARTÓW I MNÓSTWO TRYNKIEWICZA! CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!

Na sam początek krótka informacja: nie wiem, czy do końca miesiąca w ogóle pojawią się notki.

Patrząc na szybkość mojego Internetu, szczerze wątpię. Nie wyobrażacie sobie, jakie moje łącze jest wolne... Google potrafi ładować się kilka ładnych minut, a tak jest od początku miesiąca...

Ale nie piszę tej notki, żeby sobie ponarzekać, tylko tak dla odmiany zrecenzować najnowszy konkurs. Tak btw, to z postów o tematyce halloweenowej, napiszę jeszcze trzy: dwie części misji i kostiumy na imprezę o upiornej tematyce. Postaram się, ale nie wiem czy mi się uda.

Wygląd bloga zostawiam taki jaki jest do najpóźniej końca listopada. Najprawdopodobniej zmienię go gdzieś w środku miesiąca. Nic nie obiecuję, nic nie jest pewne. A ja to ja - rzadko wywiązuję się z obietnic. Post miał być w czwartek, jest w niedzielę. Cóż za zaskoczenie! (wielkie)

---
Dla mnie najlepszą rzeczą na MSP, są motywy. To właśnie dlatego, jestem mocno podekscytowana, logując się w ten dzień do naszej różowej gierki. Zawsze zastanawiam się jaka będzie tematyka konkursu.

Oczywiście w tym roku nie mogło zabraknąć Halloweenowego motywu, pojawiającego się niezmiennie od kilku lat!

Byłam niezmiernie ciekawa, jak będą prezentowały się najnowsze halloweenowe propozycje.

Jak zawsze, oczywiście, zaczynamy od logo - wizytówki całego motywu.

Logo:





 
(Zapomniałam zrobić screena tego baneru, więc musiałam wziąć jego zdjęcie z Internetu. Jestem w takiej żałosnej sytuacji, że muszę nawet kopiować i wstawiać obrazki, bo ,,wstaw obraz" nie chce mi się wczytać!) 
Konkurs nazywa się ,,Trick or Treat", czyli w przetłumaczeniu na język polski ,,Cukierek albo psikus". Jest to formułka (spowiedzi) wypowiadana przez dzieci chodzące po domach w celu wyżulenia słodyczy w ostatnią noc października.

Co ma tytuł do samej tematyki konkursu? Po ubiorze postaci wywnioskowałam, że niewiele. Nie są to raczej kostiumy przebierańców, tylko autentycznych, strasznych potworów.

Logo nie podoba mi się samo w sobie. Napis przypomina raczej kolorowe graffiti, niż rozpuszczone (w rozpuszczalniku) cukierki. Kolorystyka pada, sceneria widoczna w tle jest mało kreatywna, nudna i zwyczajnie brzydka, a postacie nie są ani trochę straszne i w ogóle nie poczułam ,,tego" klimatu.

Ocena: 2/10 (za dobre chęci)

Ubrania:
Postanowiłam pokazać tylko te dla kobiet, sorki, panowie. I tak był ich ogrom i spędziłam na ich opisywaniu dobre czterdzieści minut.

Strona pierwsza:
1- Włosy do złudzenia przypominające fryzurę Samary Morgan - bohaterki popularnego horroru ,,The Ring". Zakrywają większość twarzy i wyglądają całkiem upiornie. Cena całkiem dobra.

2- Ja się pytam, co to jest? Wolę nie wiedzieć co brali (albo czego nie brali) graficy przed pracą. Naprawdę xd. A tak na serio - dość dziwny pomysł na przebranie. Całkiem straszny.

3- JA PIERDZIELĘ, IM NAPRAWDĘ ODWALA.

4- How cute. Ale serio, ta kokardka naprawdę śliczne wygląda - tak słodko i niewinnie. I do tego niewiele kosztuje! Myślę, że sobie taką sprawię. ^^

5- Uh, to już takie urocze nie jest. Trochę dziwnie to wygląda i zbytnio mi się nie podoba. Cena nie jest też korzystna, ale przyznam, te gałki oczne mogą być całkiem przydatne do charakteryzacji i cosplayu.

6- O ile poprzednia maska nie zrobiła na mnie jakiegoś piorunującego wrażenia, to tutaj naprawdę zaczęłam się trochę bać. Niebieski psycho - misiek, któremu z oczu wylewa się różowy lukier, a na głowie ma szarą kupę. Obstawiajcie w komentarzach - co biorą graficy MSP przed pracą?

7- Powiem tylko tyle: stara grafika nie zachwyca, paszła won mi z tym gunwem.

8- Ojejku, jakie ładne . Nawet w motywie o tematyce halloweenowej, musi znaleźć się chociaż jeden element, osładzający mroczną całość. Kolorowe skrzydełka wróżki są naprawdę śliczne! A na tym nie koniec -z rzeczy z najnowszego motywu, będziemy mogli ubrać naszą MS za  najprawdziwszą wróżkę.

9- Tutaj też jest milusio, słodziusio i fantastycznie. Dizajn, kolor, kształt i w ogóle prawie wszystko mi odpowiada. Kupiłabym, gdyby nie... TA PASKUDA CENA - OSIEM DIAMENTÓW! KTO DO KURY (kokokoko) NĘDZY TAK WYSOKO WYCENIŁ TE  ŚLICZNE SKRZYDEŁKA???

Strona druga:

10- To gdzieś już było... Prawda?

11- omujboszeskszydłacygana... Znaczy się pegaza. Są całkiem ładne, ale niezbyt do czegokolwiek mi pasują.

12- Hmmm... Ta sukienka wygląda mi na jakiś stary mundurek szkolny. Jest naprawdę śliczna i spodobała mi się ze względu na dość staromodną kokardę zaczepioną na kołnierzu sukienki. Moją uwagę zwróciły też uwielbiane przeze mnie, już rzadko spotykane mankiety.

13- Nie trawię tej sukienki. No obcisła jest, sexy jest, czarna jest, ale taka nie halloweenowa. Chociaż tak na upartego, dałoby się w nią przebrać za czarownicę. Kostium w stylu seksownego kociaczka, którego również nie trawię.

14- Tu widzę coś o wiele, wiele ciekawszego. Całkiem niezły krój, chociaż sukieneczka wydaje mi się o wiele, wiele za krótka. Zielony wzór na górze kreacji dodaje jej mrocznego stylu i czyni ciekawym kandydatem na halloweenowe zbieranie cukierków. Z Trynkiewiczem.

BUHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

15 - WOW! Tutaj naprawdę zamarłam z wrażenia. Sukienka... Nie, cudo! Mega podoba mi się krój - niskie rękawy, pomarańczowe ornamenty i gotycki styl. Miałam szczerą ochotę ją kupić - już widziałam siebie w tej ślicznej kreacji. Ale nie - oczywiście musiała być dla wyp. Wyp. A ja nie będę wyp. Ubolewam, serio.

16 - Seksi Urszula z ,,Małej Syrenki". No, filmowo dzisiaj, widzę. Coś chyba graficy za długo na religii w mojej szkole siedzieli. (Wytłumaczenie: U mnie nasz ksiądz, co nas naucza katechezy, zamiast uczyć nas miłości do Boga i bliźniego, co lekcję puszcza nam filmy. Nie jestem niezadowolona z tego faktu - wręcz przeciwnie - cieszę się.)

17- Oni chcą nas do burdelu wyprawić, czy na zbieranie cukierków?

(Chodziło mi o brudny pokój, bo każdy wie, że długa i zakrywająca obie nogi suknia utrudnia robienie porządków. A o czym Wy myśleliście?)

18- Buty ze skrzydełkami! A myślałam, że słodziej już być nie może <3. Naprawdę śliczne. Wyglądają troszeczkę plastikowo, aczkolwiek nie stanowi to dla mnie żadnego problemu.

Strona 3:
19 & 20 - ,,Krok Top" na hallołin. Coś czuję, że Trynkiewicz będzie naprawdę zadowolony z towarzystwa. Już przygotował specjalne pigułki <lenny face>.

- Ale Dobrochno, Pan Trynkiewicz woli chłopców... - odzywa się głos sumienia zboczonej do granic niemożliwości Babci.

- Da się zrobić. Wywieś ogłoszenia w mieście: ,,Szukamy dwóch młodzieńców do zbierania cukierków w halloweenową noc. Mocne wrażenia gwarantowane".

A tak na serio - oba topy mają naprawdę fajne napisy, ciekawie wykonane i rozmieszczone. Mi się podobają.

21- Śliczna, cieplutka bluza z zabawnym nadrukiem. Wspaniała na spędzenie halloween w troszkę inny sposób - na kanapie, trzęsąc się ze strachu przed telewizorem. Naprawdę fajna, chociaż nie sądzę, aby kiedykolwiek znalazła się w mojej wirtualnej szafie.

22- kościotrup lol, znowu cropp top.

23- Zakrwawiony mundurek szkolny. Bardzo mi się ,,podoba". Będzie naprawdę obłędnie wyglądał jako kostium na halloween i przyciągnie uwagę wszystkich osób ubranych w stroje marznących seksi kociaczków, Urszul lub rur w cropp topach.

24- Bardzo ciekawe przebranie... eeeee.

25- Legginsy z nogami szkieletona będą wspaniale prezentować się z ciężkimi butami i długą tuniką. Całkiem mi się podobają.

26- MSP- CODZIENNIE WYSOKIE CENY

27- Nie umiem stwierdzić, jak w ogóle uczesane są te włosy, ale muszę przyznać, że wyglądają obłędnie. Naprawdę -  świetnie prezentują się w połączeniu z małymi różkami. Na pewno wykorzystam je w jakiejś propozycji ubioru, które zaprezentuję wam niebawem.

Strona czwarta:
28 - Dość niecodzienna kreacja. Z czymś w takim typie nigdy nie spotkałam się na MSP. Sukienka dla jakiejś damy - widmo? Wygląda całkiem ciekawie. Chyba wykorzystam ją w jakiejś mojej kreacji.

29 - ledżinsy

30 - O dziwo, to całkiem króciutka spódniczka. Może wygląda na trochę dłuższa, ale taka nie jest! Wydaje się być  w kratkę albo jakiś inny misterny wzór. Nic bardziej mylnego - to po prostu zwykła spódniczka, na którą nałożona została warstwa koronki. Tak swoją drogą - całkiem niezła.

31- Zwyczajne, czarne rajstopy. Często przydają się do elegantszej, krótszej sukienki. Warto posiadać jakiekolwiek rajstopki w swojej pikselowej szafie. Babcia poleca, lol.

Trynkiewicz też.

Tylko nieco krótsze.

32- EMOJI? CO ONE ROBIĄ W MOTYWIE O HALLOWEEN! WYPĘDZIĆ JAK NAJSZYBCIEJ!

33- Wow, dzisiaj mamy same ładne fryzurki! Te włoski są częścią stroju wróżki, w którego skład wchodzą także kolorowe skrzydełka. Uczesanie jest dość dziwne. W duży kok wpięty jest kwiatowy diadem. Taka ogromna fryzura wygląda trochę komicznie na główce MS... Serio.

34- Producenci strojów Halloweenowych, zważywszy na popularność tzw. Boyfriend Jeans, postanowili stworzyć linię kostiumów wyglądających, jak te noszone po chłopaku!

35- Omg Jacob czy to ty

36- Kolejne wysokie upięcie... Nie znaczy to, że jest źle, to uczesanie naprawdę ciekawie wygląda. Szczególnie ta czarna spinka - kokardka. Chociaż cena wyżera oczy, polecam ją kupić. Z pewnością będzie idealna do długiej, mrocznej sukni.

Strona piąta (umieram):

37 (!)- Butki pasujące do sukienki nr 14. Nie lubię takich szpilek i raczej przechodzę obok nich obojętnie.

38- Zakrwawione podkolanówki. Będą naprawdę przydatne do charakteryzacji postaci do horrorów. Świetny pomysł.

39 - łot łot

40 - Butki całkiem fajne, a cena korzystna.  Według mnie, bardzo przydatne i ładne.

41 - To futro wokół rogów kojarzy mi się z imprezą sylwestrową xd. Jak byłam mała, to takie miałam. Tylko różowe ^^.

42 - To są żarty, czy ten kapelusz naprawdę kosztuje dwieście sc? Wow... Chyba kupię, a wy?

43 - łicz hanter łofczyni

kto czytał?

Ja, przyznam się, znam już większość książek z mojej biblioteki. Tylko przyrodniczych i historycznych nie dotknęłam. Czytałam ,,Krzyżaków", ale nawet nie dokończyłam. NIE CHCĘ TEGO MIEĆ JAKO LEKTURĘ, SERIO!

44 - Super to wygląda, naprawdę. Szkoda, że ta maska jest taka droga, bo zrobiłabym z nią śliczny halloweenowy look. No ale mówi się ,,trudno".

45- To gdzieś już było, lol.

 

Jestem już naprawdę zmęczona, dlatego postanowiłam nie omawiać artykułów z dalszych stron, w większości powtórek. Wybrałam więc ubrania, których jeszcze nie było. Ocenię je osobno.
46 - Świetnie wyglądają tutaj te spinki - ręce kościotrupa. Ta fryzurka (według mnie) jest zdecydowanie najładniejszym uczesaniem z całego motywu. Do tego możemy pofarbować sobie końcówki, super!

47 - Mamy taką nauczycielkę od matmy, którą nazywamy pampkin. Taka edycja halloweenowa. Tak naprawdę znana jest jako ping - pong.

48 - Nie podoba mi się krój i wzór, chociaż to pierwsze jakoś przeboleję. W życiu nie wyszłabym w takim czymś na sobie.

49 - Tu już jest lepiej, bo krój zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu. To chyba męski, ale ch*i.

50 - Lol, to wygląda jak ananas... Nawet ma takie kolorki. :OO
 
Ocena: 10/10
Dużo nowych, ładnych ubrań.


Looks:
 
Woah... Mroczne na maksa. Te włosy wyglądają naprawdę upiornie na MS. Całość kojarzy mi się z Samarą Morgan, zapewne przez to uczesanie.
Różowa demonica. Dziwnie to wygląda, ale mi się podoba. Jest tu trochę za dużo napaćkane, a nawet ,,trochę" to za mało powiedziane. Kocham to połączenie kolorków - jasny róż i mroczna czerń.
Strój wróżki. Tutaj to stanowczo przesadziłam, dziwnie to wygląda.
To moja ulubiona stylizacja. Podoba mi się połączenie krótkiego topu ze spódniczką z dłuższym stanem. Najbardziej spasowały mi włosy, a raczej ich niebieska barwa.
Rzeczy:
1 -  Strach na wróble z płonącą głową. Przyda się do ogrodu w halloweenowym stylu, aczkolwiek mi średnio się podoba i jedyne, czym mnie odstrasza to cena.
2 - Okienko z widokiem na cmentarz. Co za ciekawa lokalizacja ^^.
3 - Dzieci, nigdy nie bierzcie LSD...
4 - Skrzynia - przejście do innego wymiaru. Świetnie to wygląda i podoba mi się. Szczególnie to, że jest ona skrępowana łańcuchami, ale widać, że w jej środku coś nie gra...
5 - Swoją drogą, marihuany też nie polecam...
6 - Psychiczny króliczek. Czyli coś podobnego do mnie.
7 - Kolejny Trynkiewicz.
8 - Słodka dynia w przebraniu czarownicy. How cute <3.
9 - Stary, mroczny dom stojący na wzgórzu. Całkiem fajny pomysł, taka atrapa na pewno przyda się do filmów.
10 - Lampa. Tak po prostu.
 
11 - Zamyślona dynia mnich.
12, 13, 14, 15 - Było. Gunwo.
16 - Apetyczna zupka z pajączków i paluszków. Idealna na spotkanie rodzinne. Tylko pamiętajcie: dobrze wszystko razem zmielcie! D:
17 - Zegar. Zaskoczyła mnie jego dość niska cena - ciekawa jestem, jakiej jest wielkości. Chyba go kupię, żeby to sprawdzić.
EDIT: Chyba nie.
18- Wpatruję się już tak od kilku dobrych minut i nadal nie mogę rozgryźć , co to do kuny nędzy jest.
Ocena: 8/10
Jest dużo naprawdę fajnych rzeczy, niestety w ich skład wchodzi kilka powtórek. Projektując atrapy do najnowszego (bieżącego) motywu, graficy postawili na ilość, nie jakość. A szkoda...
Animacje:
O animacjach wypowiem się nadzwyczaj krótko. Czynności są robione na siłę i żadna, nie wliczając w to tej za 325 sc, mi się nie podoba. Do tego ceny nie zachwycają - moderatorzy stanowczo przesadzili. Co za dużo, to nie zdrowo.
Ocena: 2/10 
Już chyba nie muszę wyjaśniać, dlaczego najnowsze animacje dostały ode mnie taką kiepską punktację.
Tło:
Tło mamy jedno, czyli standard play. Nie jest ono jakieś wielce urodziwe i pięknie wykonane, ale przyznam, tworzy świetny klimat. Góry, cmentarz, mała chatka, duży pałac i kręta droga do niego. Mega! Przyczepiłabym się też do okropnej kolorystyki. Ten różowy kolor po prostu razi mnie w oczy. Muszę być obiektywna, tło jest graficznie kiepskie, ale mimo to...
Ocena: 9/10
Klimat jest zarąbisty. Kocham, naprawdę.
 
Ocena ogólna: 31/50
Słabo, bardzo słabo.
Ogólnie motyw jest całkiem fajny: ładne ubrania i rzeczy, ale ma też swoje minusy. Animacje są kiepskie, a logo ohydne.
 
Dziękuję za przeczytanie tej notki.
Już nie będę prosić o komentarze, bo i tak nic nie piszecie. Jakby was nie było. Może nie ma?
Zamiast logo, które nie chce mi się wczytać, macie moją rozmowę z Evie Bot. Geje narysowane w mandze XDDDD.

1 komentarz:

Może coś napiszesz?