piątek, 23 grudnia 2016

Spóśnione blokmes #3 Przygotowania do Świąt i looks ^^

WIOTOM
JA SEM STEFON Z ZOMPKOWIC.
JA SEM WSZODŁ NA BLOGA DOBROCHNO.
JA SEM SHAKOWAŁ BLOGA, BO JA SEM HAKER.
JA SEM POZDROWIAM WSZYSTKICH CZYTELNIKÓW I JA SEM ŻYCZĘ WESOŁYCH ŚWIĄT Z BLOKMOS BOBCI DOBROCHNY.

(GOŚCINNIE PAN STEFAN)

Jak to już ujął Pan Stefan z Ząbkowic, życzę wszystkim wesołych świąt Bożego Narodzenia, dobrego towarzystwa, pysznych pierogów (czy chociażby krokietów) na Wigilijnym stole i zadowalających prezentów ;).

Ja zamierzam na te święta odwiedzić mojego chłopaka Mariusza w lesie kripipast. Wigilię spędzimy w chatce naszych strasznych makaronów, chociaż nie wiem, jak to się tam przyjmie. Slender już porwał z lasu choinkę i teraz wiesza na niej martwe dzieci, Dżefff gotuje barszcz z krwi, a Mariusz zajmuje się faszerowaniem pierogów. Świąteczna atmosfera udzieliła się nawet Mamie Madzi, która aktualnie szyje dla nas podarunki pod choinkę-prześliczne kocyki. Rejk poszedł upolować Świętego Mikołaja, bo bez niego na Wigilijnym stole tortury będą nudne. Ogólnie to pierwsza Gwiazdka w moim domu, więc jestem bardzo podekscytowana.
Pierwsza. Ach!
To właśnie dlatego nasz siwy pan w czerwonym stroju i czapce z pomponem nadal żyje :).

Ale no koniec tego już, takie coś się na blogu nie przyjmie. Lepiej zmyślę sobie jakąś bajeczkę o życiu jako jakaś zwyczajna nastoletnia fanka Trynkiewicza i strasznych makaronów.
Hahaha, jak oni się na to nabiorą, to chyba naprawdę zacznę wątpić w śmiertelników...
I tak chcę ich wszystkich na karmę pedigri albo parufki przerobić. Szczególnie te niewdzięczne, niekomentujące moich postów dzieciory.
JA SEM Z TOBOM ZGADZOM.
JA SEM CZYMAĆ TAKICH W PIWNIOCY
Ja chyba też zacznę.
----

MAJ LAJF:

Dzisiaj zaczęły się przygotowania do kolacji Wigilijnej. Mama z babcią krzątały się po kuchni i coś pichciły. Dobrochna, jak zawsze, bachor leniwy jedny, nie pomoże w niczym. Po południu swoją obecnością zaszczyciła nas moja ciotka i wujek i rozgościli się w salonie. Nie mogłam zwyczajnie oglądać swojego ulubionego programu o zbrodniach, bo ciotka chciała zobaczyć odcinek swojej ulubionej brazylijskiej telenoweli opowiadającej o losach przystojnego, młodego księdza Diego i jego uczennicy-Brance.
Dobra, nie o tym był ten serial, ale fabuła była podobnie pokręcona i tandetna xdd. A ja to oglądałam i powiem wam, że potem musiałam zrehabilitować się odcinkiem AMH.
Co tam się jeszcze u mnie działo? Stosunkowo nic, prócz tego, że skończyłam czytać książkę ,,Akademia Dobra i Zła". Bardzo mnie ona zainteresowała i za niedługo zamierzam pojechać do biblioteki i wypożyczyć kolejne części z tego cyklu. A cholera, że przeczytałam 460 stron w jeden dzień, a aż trzydzieści następnego. Ja po prostu połykam książki i każdy, kto mnie zna, to przyzna.
To chyba tyle, jeśli chodzi o mnie i mój dzień. Nie działo się dziś nic, o czym mogłabym napisać. Oddaję pole do popisu Stefanowi.
JA SEM WSTAŁ O SZOSTEJ, JA SEM NA DOL MEJ CHATY ZSZODŁ, A TAM HALYNA SE PRZY PIECU SIODZI I CHLOB PIECZE
"HALYNA CO TY TAM RO"
"IĆ STEFON JA CHLEBO PIECZE"
A NA ŚNIODANIE CHLOBA NIE BYŁO. BABA COŚ SZYKUJE, BO JAKOŚ DZISIAJ DZIOWNIE PODŁOGI WYTARŁAŁA.
JAKIŚ TAM BORSZCZ ZROBIŁA NA WIGILIE, BABKA PRZYJECHAŁA Z WYDROWYCH OLSZON I SEM USIEDLI NA KANAPIE I SEM STARE CZASY PRZYPOMINIOLI. JA SEM Z NIOM ZDJONCIA STARE OGLĄDAŁ, A POTEM HALYNA NAS NA OBIAD ZAWOŁAŁA. KOTLOTAMI SCHABOWYMI NAS UTŁUCZYŁA I WRÓCIŁA DO SPRZĄTANIA.
POTEM SE SERIOLE W TELEWIZJI POOGLĄDAŁEM I W TEN, JAK MU BYŁO... W KOMPUTRA ZAGRAŁEM I SEM SHAKOWAŁEM JAKIEGŚ STÓŁ, NIE PAMIĘTAM JEGO NAZWY. KASY OD JEGO WIDZÓW JA SEM ZARZĄDAŁEM, A TU WIEZOREM Z DWA TYSIĄCE PRZYSZŁY. HALYNA SE DO PARADY I ZEBRY POJECHAŁA TE SZMATY KUPIC I JAM SE WOLNY WIECZÓR MIAŁ, WIĘC JA SEM BLOGA NAJŁADNIEJSZEJ FOCZKI W INTERNETACH SHAKOWAŁ.

MSP:
Na muwistarplanet panuje już szał związany ze świętami Bożego Narodzenia. Dzisiaj przygotowałam dla was dwie propozycje looks, a dokładniej zestawy inspirowane prawdziwymi ozdobami choinkowymi :). Zanim jednak przejdziemy do tego części notki, otwórzmy kolejne, już dwudzieste trzecie okienko kalendarza adwentowego.
No cóż... Przyznam, że po raz kolejny bardzo zawiodłam się na grafikach. Ponownie dostajemy bluzkę z ładnym nadrukiem, ale niestety męskim krojem, którego nienawidzę.
Jestem rozczarowana i mam nadzieję, że w okienku 24 i 25 znajdę coś super, w ramach rekompensaty. Jeśli się tak nie stanę, moje noty odnośnie do tegorocznego kalendarza będą bardzo niskie.

Looks:

Inspiracja:
Wybrałam akurat te bombki z powodu mojego zamiłowania do kraty. Z naszywką w kształcie serca wyglądają nieco tandetnie, ale i tak mi się podobają. Są nietypowe, nigdy się na nie jeszcze nie natknęłam.

Look:
W zamyśle miała to być jakaś buntowniczka w krótkim topie i kraciastej spódniczce, ale nie byłam zadowolona z pierwotnego efektu, więc zmieniłam całą koncepcję. Powiem wam szczerze, że zakochałam się w tej fryzurze i jej nietypowej grzywce. Uczesanie jest dość specyficzne, ale ja kocham takie artykuły-kojarzą mi się ze stylem piosenkarki Melanie Martinez, który wręcz ubóstwiam.
Coś poszło nie tak w kolorystyce-czerwona barwa miała być tą dominującą, a ta biała tylko dodatkiem.
No niestety, kolor sweterka bardzo rzuca się w oczy i czyni biel tą podstawową barwą.
Ogólnie nie jest źle, look wygląda trochę naciąganie, ale ja tak sądzę o każdym skomponowanym przez siebie zestawie, nawet tym przez wszystkich chwalonym. Cena też mieści się w granicach dobrego rozsądku. Zauważyliście, jakie ostatnio piękne ciuchy dodali moderatorzy? Po prostu cud, miód i orzeszki. Szczególnie spodobały mi się szpileczki, które za niedługo opiszę.
Jako dodatek do zestawu dopasowałam śliczne nerdsy, które ostatnio dostałam od znajomej na msp. Niestety, te moje są w trochę jaśniejszej kolorystyce niż te użyte w look, więc nieco nie współgrają z moim obecnym zestawem (który jest tego samego koloru co powyższy).

Zawartość:
1. Włosy
Nazwa: Dark And Curly
Cena: 525 SC
Wymogi: Pakiet VIP
Jak już wcześniej wspomniałam, wprost zakochałam się w tej nietypowej grzywce. Patrząc na tą fryzurę, przychodzi mi na myśl film ,,Hotel Transylwania", który swojego czasu był wielkim hiciorem i wszyscy zapylali do kina, żeby go zobaczyć xd. Nazwa wskazuje na to, że włosy są ciemne i kręcone, jednak ja na przekór wybrałam im jasną barwę.
TAKI ŚMIESZEK HEHESZEK.

2. Dodatek
Nazwa: Nerds
Cena: 1000
Wymogi: Brak
Przykład unikata przywróconego na prośby graczy. Naprawdę nie rozumiem, po co moderatorzy wysłuchali modłów spragnionych unikatowych ubrań dzieci. Dla mnie to żałosne, unikaty są po to, by były nie do zdobycia, albo dostępne tylko dla małej garstki osób.
Okularki naprawdę śliczne, mimo że ich dizajn jest stary, dotąd są chętnie zakładane.

3. Buty
Nazwa: I Want Shine!
Cena: 375
Wymogi: Brak
Śliczne i tanie. Naprawdę zakochałam się w ich brokatowe fakturze. Są bardzo eleganckie i będą wyglądać obłędnie w połączeniu z dosłownie wszystkim.

4. Spódniczka
Nazwa: Dark Girl
Cena: 400
Wymogi: Brak
Jest naprawdę śliczna. Najbardziej przypadł mi do gustu jej pasek-grubszy i wyglądający na masywniejszy. Łańcuszek dodaje jej pazura i naprawdę fajnie wygląda. Według mnie ten mały ornament czyni artykuł nadzwyczajny i odstający od tych setek spódniczek w sklepie. Oczywiście w dobrym znaczeniu tego słowa.
Długość jest idealna-dopasowana do góry kompletu.

5. Bluzka
Nazwa: Xmas Cutie
Cena: 525
Wymogi: Brak
Czy tylko mi wszystkie ubrania z kołnierzykiem i kokardką kojarzą się z Nio z ,,Akuma No Riddle" (A Nio kojarzy mi się z księdzem Darkiem, pozdro dla wtajemniczonych. Chodzi mi o osoby, które obejrzały już to anime i te wmieszane w opowieść o Brajanku, Dżesice na mjusikalli i przemytniku narkotyków-księdzu Darku B) )

Inspiracja:
Jejku... Jakie to urocze ♥. Zastanawia mnie, ile czasu ktoś spędził na szyciu takich sweterków na bombki.
To musiało być naprawdę pracochłonne. No i takie umiejętności mieć. Powiem jedno: wow.

Look:
Wyszło naprawdę całkiem nieźle! Komplet wygląda naprawdę milusio, patrząc na niego, czuję świąteczny klimat.
Mam naprawdę prawie identyczne skarpety, wygodne jak nie wiem co. 
Kolorystyka bardzo mi się podoba-głównie zieleń. Nie za ciemna, nie za jasna. W sam raz.
 Włosy spodobały mi się od pierwszego spojrzenia na stronę ,,Top". W oczy rzuciło mi się ich niesamowicie piękne ułożenie, całkiem typowe dla fryzur na MSP. Jednak od tego pięknego koloru wprost nie mogłam odwrócić wzroku! Taki rudy lekko wchodzący w brąz. Mega mi się on podoba, a w połączeniu do chyba najbardziej dopasowanego do tej barwy koloru-zieleni, wypadł wprost obłędnie.
No a teraz pora ponarzekać na ten look. A dokładniej na...
...cenę!
JAK KOŻDY POLOK
 Ponad dwa tysiące za składający się z tylko trzech artykułów look? No przepraszam bardzo, ale coś mi tu nie gra. Rozumiem, że sweterek plus spódniczka to połącznie dwóch drogich rzeczy, ale żeby wyszła z tego aż taka suma? Włosy trochę przyczyniły się do wyniku ogólnego, aczkolwiek całkiem niewiele.
Wszystko, prócz ceny, wyszło cacy.
 
Zawartość:
1. Buty
Nazwa: Cozy Socks
Cena: 550
Wymagania: Brak
Prawie idealnie komponują się z sukienką na obrazku, i to nie tylko w kwestii kroju, ale też wzoru. Szukałam czegoś podobnego do tych z kalendarza i znalazłam. Wyglądają na ekstra wygodne, mam bardzo podobne w prawdziwym życiu. Nawet mam je teraz na nogach. Skarpetki nadają kreacji świątecznego klimatu i czynią, że wygląda ona bardziej wygodnie i wyluzowanie.
 
2. Sukienka
Nazwa: Sweatskirt
Cena: 1200 (drogooo)
Wymogi: Brak
Zabawna gra słów (sweatshirt-bluza, skirt-spódnica). Sukienka ta podobała mi się od praktycznie zawsze, jednak nigdy nie miałam jakoś okazji jej kupić.
CÓŻ ZA DZIWNY ZBIEG OKOLICZNOŚCI.
Mega podoba mi się ten wzór sweterka i ogólnie świąteczny klimat całości.
 
3. Włosy
Nazwa: Merry Waves
Cena: 500
Wymagania: Brak
Ładne są.
No po prostu, co ty na to dodasz, Stefan?
 
PIONKNY KOLOR TOKIEJ POSZNEJ KIEŁOBASKI, AROMATOCZNEJ TOKIEJ. NO WIESZ O CO CHO.
 
Wiem.
 
---
Mam nadzieję, że notka się podobała. Jeśli tak, koniecznie pozostaw po sobie komentarz i wybraną ocenę.
 
Ja już żegnam i życzę Wam wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia, dużo parufek i karmy pedigri.
 
JA WOM ŻYCZE DUŻO DOMOWEGO CHLOBKA
 
Mi tu, tak na marginesie.
 
To do zobaczenia!
 
EJ, DOBROCHNA, WOŹ TU WOLNIJ JAKIŚ OBROZEK Z TYCH TWOICH ANIOME.
 
Dobra. To tak na zakończenie...
 
Ja, gdy zobaczę pierwsze pytanie na teście.
 
 

PAPAPAP PARUWKIIIII

KARMY PEDIGIRI

WY OPROSZKI CZYŚCIOSZKI JEDNE MUCHCHHCAXNSKJH3R





1 komentarz:

  1. Dzie som posty nofe ja siem pyta?!!1
    Dafadź mi tu wincyj

    OdpowiedzUsuń

Może coś napiszesz?