sobota, 23 lipca 2016

Gazeta mufi star palnet

Cześć moi kochani!

Jak tam u was? Co tam macie na obiadek?

Czy widzieliście już nowy motyw inspirowany Harrym Potterem? Ja dosłownie minutę temu weszłam do sklepu w celu zakupienia jakiegoś fajnego i ciekawego ciuszka i gdy zobaczyłam te najnowsze, oniemiałam. Recenzja motywu na pewno pojawi się dzisiaj albo w Niedzielę.

                                                  (・∀・ )

Będąc na zakupach w galerii handlowej, zauważyłam na sklepowej półce gazelkę gazetkę MovieStarPlanet!

Oczywiście Dobrochna jak to Dobrochna, dała się uwieść sprzedawanym wraz z gazelą magazynem prezentami. W tym numerze dostajemy tysiąc srajkojns, eleganckie jacuzzi i modną letnią fryzurkę! pfff
Fryzurka podobałaby mi się znacznie bardziej w innym kolorze, ale niestety zmiana barw przedmiotów z gazetek MSP od jakiegoś czasu stała się niemożliwa. Wanna zaś podoba mi się w swoich oryginalnych kolorach. Jest naprawdę śliczna. Na pewno niebawem postawię ją w moim ogrodzie! ^.^

Starym i dobrym zwyczajem, pinionszki lądują w pałacowym skarbcu. Znając życie, zapewne wydam je na słodycze dla moich ukochanych wnucząt. A propos moich wnuków- ostatnio przestałam robić filmy. Totalnie nie mam pomysłów. W ogóle przestałam tworzyć. Zaraz wracam, idę zrobić jakiś ciekawy artbook.

EDIT: Już jestem! Oto i moje nowe arcydzieło:
Test wiedzy o dobrej, sprawiedliwej, uczynnej i miłosiernej Dobrochnie. chyba przesadziłaś Czekam na wasze odpowiedzi! Możecie napisać je w komentarzu pod tym postem, ale w losowaniu prezentów nie będę brała ich pod uwagę.


Okładka:

Na okładce ósmego numeru magazynu widnieje MovieStar z ohydnymi oczami, które moderatorzy dają wszystkim postaciom płci pięknej w komiksach i żółtych włosach związanych w dwie kitki. Od patrzenia na ich kolor, chce mi się wymiotować. Fuj.
 
 
Zawartość gazetki:
 
Str. 1- Okładka
 
Str. 2- Reklama
Barbji gfjestna serferka
 
Str. 3- Kod
 
Str. 4 i 5- Na miejsca, gotowi, STAAART!
Co nie co o Igrzyskach Olimpijskich. Według mnie jest to naprawdę ciekawy artykuł i warto go przeczytać.
 
Str. 6, 7, 8, 9- Komiks "Wakacje w siodle"
Brzmi jak tytuł jakiejś gazetki o koniach. Komiks opowiada o tym, jak Sylwia wraz ze swoimi niedorozwiniętymi przyjaciółeczkami przyjechały do swojej koleżanki, której rodzice (?) mają stajnię. Dziewczyna nakarmiła swojego konika, Kłuska kanapką. Po tym jej ukochany zwierzaczek niestety zachorował.
Morał jest taki: nie karm konia, bo dostanie sraki.
 
Str. 10-11- Białe Lato
Czyli jak się nie ubierać.
 
Str. 12-13- Kto pracuje na sukces sportowców?
Ktoś na pewno.
 
Str. 14-15- Jaki sport pasuje do ciebie (Test)
Wyszło mi szachy. Szachy to dyscyplina sportowa?
 
Str. 16-17- W promieniach słońca
Coś o opalaniu się. I tak nie mam zamiar tego robić. Lubię swoją bladą cerę.
 
Str. 18- 19 PLAKAT Z AGNIESZKĄ RADWAŃSKĄ
Po cholerę mi to?
 
Str. 20- Jedyny ratunek (Komiks)
To coś w szóstym kadrze to dziewczyna czy chłopak?
 
Str. 21- Wakacyjna wyprawa (Znajdź 15 różnic)
I tak tego nie robię, pfff.
 
Str. 22- Najlepsze gry
No chyba nie.
 
Str. 23- Twój ulubiony sportowiec (Konkurs rysunkowy)
Talentu plastycznego mi brak, więc radzę nawet nie myśleć o moim udziale w takim czymś. Przynajmniej nie teraz. Nie na trzeźwo.
 
Str. 24- Portret przyjaciółki. (Portrety narysowane przez czytelników gazetki)
omujboszcotojestratujmnieplosze
 
Str. 25- Wakacje Marzeń (Artbooks)
Fajnie. Mojej pracy w gazetce jeszcze nie było. Nigdy.
 
Str. 26-27- Sposób na upał (Przepisy na lody)
Czy tylko ja nigdy nie czytam tego, co zamieszczone jest w tym dziale?
 
Str. 28-29- Brazylia- kraina kawy, samby i piłki nożnej
samba samba
 
Str. 30-31- Moda plażowa
Ach, te cudowne opisy ubrań napisane przez naszych kochanych, troskliwych moderatorów.
 
Str. 32-33 W kim zakochasz się tego lata? (Test)
Jak ja z domu nie wychodzę.
 
Str. 34- Bieg po medale! (Zabawa)
 
Str. 35- Żarty
Suche jak pięty Cejrowskiego.
 
Mam nadzieję, że post wam się spodobał.
 
Żegnam
 
Dobrochna!
 
 
 
 
Macie tu gif z Taigą zamiast loga. Idę zamiatać podłogi, pa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?