sobota, 30 lipca 2016

Bardzo Ważna informacja.

Cześć i czołem!

Z tej strony Babcia Dobrochna. Dzisiaj taka notka informacyjna.

Jadę na wakacje na ponad dwa tygodnie i nie będę miała czasu na częste pisanie. Posty będą ukazywać się co 2-4 dni. Nie zabieram mojego komputera, tylko telefon, na którym bardzo trudno się pisze, więc w postach będzie raczej więcej zdjęć niż tekstu. :V

Liczę na inne redaktorki. Mam nadzieję, że jedna napisze coś co dwa dni. Dziewczyny, teraz informacja dla was: Jeżeli widzicie, że któraś z nas napisała już jeden post danego dnia, opublikujcie już gotowy post następnego.

Miłego dnia życzy Dobrochna

3 komentarze:

  1. A gdzie relacja z slubu co

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdzie nie wyjezdzasz smutno bez ciebie mi bedzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Babciu redaktorki nic nie pisza ja chce posty nie mam co czytac

    OdpowiedzUsuń

Może coś napiszesz?