wtorek, 26 lipca 2016

Stroje z różnych stron świata #2 (KONIEC)


Cześć  moi drodzy!

Jak tam u was? Co mieliście na obiadek?

Dzisiaj (26.07.2016) o godzinie 13:40 biorę ślub z moją wnuczką, Seviką! Wszystkich chętnych do zobaczenia ceremonii zapraszam o wcześniej wspomnianej porze do mojego pokoju. Szukam jakiegoś księdza. Proszę, niech się ktoś zgłosi. Kupiłam sobie przepiękną suknię ślubną z falbankami i srebrnymi wzorkami, welon z sztucznym kwiatem i przepiękną fryzurkę. Jeszcze nie wiem, jak będzie wyglądała Seviś, ale powiedziała mi, że ubierze się w krótką sukienkę. Już czekam! Oczywiście zdjęcia ze ślubu pojawią się na blogu!

                                              \(^o^)/

W drugim odcinku "Stroje z różnych stron świata" wcielimy się w japońską gejszę, czyli kobietę, która zajmuje gości danego lokalu rozmową itd.

Oryginalny wygląd:
 

 

Odwzorujemy tą w niebieskim ubraniu.
Jak widzicie, ich tradycyjny ubiór stanowi kimono, klapki na wysokich podeszwach i ozdoby przyczepione do fryzur. Zawsze malują twarz białym pudrem. Ich włosy związane są w ciasny kok, albo na swoją fryzurę wkładają perukę.

Wyzwanie było dość ciekawe, gdyż na MovieStarPlanet ze świecą szukać barwnych kimon ozdobionych kwiatami i pasami i doczepianych do włosów dupereli. Bardzo szybko znalazłam pasujące do opisu powyżej buty i mniej więcej podobne włosy. Z ubraniem miałam mały problem, a dokładniej z jego kolorystyką. Ale bez zbędnego gadania, tak prezentuje się look:
Hmmm... efekt nie do końca mi się podoba. No cóż, starałam się, jak mogłam.

Ubranie:
Krój pasuje, niby wszystko jest fajnie i okay... No ale ten wzór, jest zupełnie inny, niż ten na ubraniu geiko. Niestety pracownicy MSP nie mogą tworzyć ubrań identycznych, jak w prawdziwym świecie, ponieważ osoba, która stworzyła dany artykuł, może to zauważyć. I sprawa jest poważna- takie coś może skończyć się w sądzie. Dlatego graficy robią PODOBNE ciuchy. Tutaj zapewne osoba odpowiedzialna za pojawienie się w grze tego prześlicznego kimona, nigdy nie widziała zdobień ze wcześniej pokazanego stroju gejszy. No cóż, uważam, że podobieństwo jest naprawdę bardzo małe i niestety nie mogę tutaj postawić oceny wyższej niż 4.
4/10
 

Buty:
 
Są to klapki na wysokich koturnach. Według mnie obuwie jest prawie identyczne! Jeżeli miałabym na coś narzekać, to na obcas. Jest trochę inny, niż ten, który ma geiko na zdjęciu. Ale to tylko mały szczegół.

10/10


 
 Fryzura:
Tutaj także widzę duże podobieństwo. Taki dziwny koczek. W każdym razie- jest dobrze. Naszukałam się trochę, zanim znalazłam te włoski. No ok. Wszystko jest git i w ogóle. wiem, że nie masz o czym pisać

10/10

Ozdoba:
O Jezu, ile ja się naszukałam, żeby znaleźć takie coś... to nie jest podobne do kwiatów umieszczonych na fryzurze gejszy w ani jednym procencie!

1/10

Razem:

25/40

Niezbyt udało mi się odwzorować strój geiko. No cóż... to było dość trudne wyzwanie.

Nie mam weny, więc kończę notkę.

Babcia Dobrochna

mrrrrrrrrrr
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?