piątek, 8 lipca 2016

Zwiedzamy inne serwery |3| Turcja!

Haio!
Jak tam u was, fistaszki?
Zdrowie dopisuje? Obiadek smakuje?
Tak, nie.
Okok
kto nie je parufki ten za tuskiem
ja za tóskiem
lnklrenlwlr
dobra żart ja nie za tuskiem
chyba

Zaczęły się wakacje, co oznacza nowy grafik postów, którego (mam nadzieję) będę się trzymać!

- Dobrochna, co ty bredzisz? Wszyscy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że nie ma człowieka tak nieobowiązkowego na świecie jak ty!

Cicho. Siedź tam i najlepiej nic nie mów, druga Dobrochno.

- No Dobrze, Oryginalna Dobrochno, napisałam dla ciebie grafik postów. Chcesz go zobaczyć?

Dawaj

-Poniedziałek- post
Wtorek- Brak posta
Środa- Post
Czwartek- Brak Posta
Piątek- Post
Sobota- Post
Niedziela- Brak posta
Wychodzą nam 4 notki w tygodniu. Co ty na to?

Może być. I tak będę robić wszystko na opak.

-To po co ci grafik postów?

No po to, żeby zapychać miejsce i sprawiać wrażenie osoby obowiązkowej

-...
Cześć! Dzisiaj postanowiłam  napisać kolejną (już trzecią!) część serwerów! A dzisiaj wybierzemy się w podróż do...
Turcji!
Dlaczego wybrałam ten oto kraj? Nie wiem, po prostu wydawał mi się bardzo interesujący. Czy podobają wam się obecne ciuchy w trybie tworzenia MovieStar? A czy wiecie, że zostały one wprowadzone jako pierwsze nie na angielskim, nawet nie na duńskim, ale na tureckim serwerze?

Ciekawostki:

Nie znalazłam na nim nic ciekawego.

Film:
Nazwa: ---
Reżyser: Wolfin
Liczba wejść: 3.096
Ocena: 4.39
Jest to zwykła, według mnie nudna 10 sekundówka, jakich na zarówno polskim i tureckim serwerze jest naprawdę dużo. W tym filmie postacie jak w każdym 10sek, chodzą wte i wewte. Normalka.Według mnie ta ekranizacja  nie zasługuje na swoje miejsce w top.

Artbook:
Nazwa: award
Liczba love it: 1259
Twórca: Emilya(men)
Emm... nie wiem co tureccy użytkownicy widzą w jakimś czarnym napisie na białym tle... Próbowałam przetłumaczyć tekst, ale kompletnie nic z tego nie wyszło. Po nazwie możemy jednak mniej więcej dowiedzieć się, o czym on jest. Autorka nie zmieniła nawet czcionki, tła ani nie dodała żadnych ozdobników. To takie proste, a tak wiele daje! Szczerze powiedziawszy, gdy zobaczyłam ten artbook, pomyślałam, że zamiast "Top", niechcący kliknęłam zakładkę "new".  Nie jest to kreatywny i twórczy artbook i według mnie nie powinien znaleźć się w top. Patrząc na ten art, zastanawiam się, gdzie uciekła kreatywność graczy tamtego serwera. Może do lasu? Pomogę szukać.

Look:
Nazwa: 438
Twórca: Emilya(men)
Liczba Love it: 671

Najsławniejsza kreacja na tym serwerze została stworzona przez właścicielkę znajdującego się na pierwszym miejscu w top artbooka. Pierwsze, co mnie zadziwiło to tytuł stylizacji. Wyobraźcie sobie, że jest to 438 look tej dziewczyny (Czy też chłopca, bo dopisek "men" nie wziął się znikąd, co nie?)
Żeby mieć tyle ciuchów... wow!

Rzeczy, które mi się podobają:
+Fryzurka
+Bluzeczka
+Buty
+Kolorystyka

Rzeczy, które mi się nie podobają:
-Za dużo dodatków
-Kolor spodni (zmieniłabym na biały)

Look jest naprawdę ładny i podoba mi się. Niestety nie jest jakiś twórczy i kreatywny. Mimo kilku drobnych wpadek, moim zdaniem zasługuje na pierwsze miejsce w rankingu.

MovieStar:
Postać o nicku Pomegranate posiada level 66, czyli najwyższy na jej serwerze. Zarobiła naprawdę bardzo dużo Star Coins dzięki wyświetleniom na swoich filmach. Styl ma eee... no taki średni, jej jedne stylizacje mi się podobają, a drugie nie.

Pokój:
Jakby co, to te postacie bez loginów i ta goła dziewczyna na ostatnim screenie to nie są hackerzy! Po prostu nicki zamazałam, a zdjęcie z postacią w samej bieliźnie zostało wykonane, gdy wchodziła ona do pokoju.

Dałam cztery zdjęcia domku Pomegranate, gdyż jest on wręcz cudowny! Jako jedyny nie podoba mi się pokój imprez, no ale... Nie mogło obyć się też bez zwierzaków, których możemy znaleźć w tym mieszkanku 8. Prócz smoczka znajdującego się na podłodze, każdy milusiński ma przynajmniej 28 level. Pokój ma 116898 love it... wow!

PODSUMOWANIE
Bazując na tym, co zobaczyłam na tureckim serwerze, stwierdzam fakt, iż osoby grające na nim są... mało kreatywne. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich np. Pomegrante, która czasami wymyśla naprawdę śliczne i niepowtarzalne kreacje.

Mam nadzieję, że notka wam się spodobała. Papa!

1 komentarz:

  1. Baardzo fajny post, cieszę się że ty z Jusią wróciłyście do pisania bloga! :D

    OdpowiedzUsuń

Może coś napiszesz?