poniedziałek, 25 lipca 2016

Motywow #2- School of Magic

Cześć!

Widzieliście już nową wyprzedaż VIPa? Pakiet star w cenie tego normalnego? Skusicie się? bo ja nie

Jestem ciekawa nadchodzącego eventu Star Games. Ciekawi mnie, co to w ogóle będzie! Mam nadzieje, że pierwsze zadania zostaną niebawem odblokowane, ponieważ za kilka dni jadę na wakacje i nie chciałabym zmarnować okazji zdobycia wielu starcions. Wy też? nie.

                                                     (✿◠‿◠)
Zgodnie z daną obietnicą, zrecenzuję najnowszy motyw "School of Magic", czyli "Szkoła Magii". Na pierwszy rzut oka widać, że konkurs inspirowany jest popularną wśród młodzieży serią książek pt. "Harry Potter". Zważywszy na to, że jestem jej wielką fanką i każdą część przeczytałam kilka razy, po prostu muszę napisać co nie co o tym konkursie. A więc zaczynajmy!

Logo:
Wstrzymałam oddech, gdy zobaczyłam ten obrazek po raz pierwszy. Te tło, te animacje, te ubrania... o Boże, CUDOWNE! Jeżeli miałabym na coś narzekać, to na ciuchy dziewczyny po lewej stronie. Niezbyt pasują do tematyki motywu, no ale reszta z tym. Logo jest cudowne i przepiękne. Wszystko ładnie porozstawiane i dobrze do siebie dobrane. Obrazek po prostu zachęca do zajrzenia do sklepu i zakupienia jakichś nowych ubranek.
10/10

Ubrania:

Dla kobiet:
Strona 1:
1- Kobiecy mundurek, w którego skład wchodzą: koszula, krawat, sweter i spódniczka. Bardzo przypomina ten, który został przedstawiony w filmie "Harry Potter". Jego jedyną wadą jest cena- 7 diamentów. Nie wszyscy zakupili pakiet VIP. Dla mnie jest on niedostępny, gdyż został mi tylko jeden diament.
2- Długa, falbaniasta suknia z paskiem. Idealna na przyjęcia wszelkiej maści, w tym oczywiście na bal Bożonarodzeniowy. Bardzo podoba mi się rozwiązanie z "doczepionymi" rękawkami.
3- Kolejna kandydatka na (nie tylko!) szkolny bal albo przyjęcie. Ta sukienka jest zdecydowanie tańsza od swojej poprzedniczki, ale to nie oznacza, że gorsza! Wygląda wręcz cudownie w jasnym żółtym i zielonym. Niestety, pogrubia ona MovieStar.
4- Średniej długości koszula z krawatem i złotym logiem "Szkoły Magii MSP" na piersi. Ma dość ciekawy krój i ładnie leży na postaci. Jest oczywiście dla VIP. Cóż za zaskoczenie!
5- Naszyjnik- klucz ze skrzydłami. Harry i jego przyjaciele musieli znaleźć pasujący do dziurki od klucza właśnie taki przedmiot w "Kamieniu fizjologicznym Filozoficznym".
6- Kolejna ozdoba na szyję, tym razem z trochę innym medalionem. Czyżby eliksir miłości? B)
7- Włoski. Na myśl przychodzi mi fryzura Ginny, która faktycznie jest naprawdę bardzo podobna do tej. Nie zgadza się tylko kolor spinki, która powinna być brązowa, ale to tylko naprawdę mały szczegół. Barwy ubrań i uczesań można przecież zawsze zmieniać.
8- Krótka sukienka w gwiazdki, a na niej kamizelka w paski. To połączenie naprawdę mi się podoba. Bardzo ciekawa i oryginalna rzecz.
9- Kolczyki ze skrzydełkami.

Strona 2:
10- Normalna spódniczka. Jakoś mnie nie zachwyciła, nioch.
11- krótka bluza z gwiazdką na piersi. Jest całkiem ładna, ma fajny krój i pasowałaby do wielu kreacji, ale co ona ma wspólnego z Hogwartem i magią? Rozumiem, że moderatorzy musieli dodać jakieś "normalne" ubrania, ale to mi takie rzeczy po prostu psują estetykę i tematykę konkursu. Wiem, jestem dziwna.
12- Nowy wydruk wklejony na stary kształt ubrania. Uch.
13- T- shirt z nadrukiem logo recenzowanego motywu, nałożony na bluzeczkę z długim rękawem. Muszę przyznać, że wygląda to całkiem fajnie i nie jest drogie. Co wy o niej myślicie?
14- Takie włoski a la Malfoy.
15- Cropp top kochany przez wszystkie aŁtoreczki na ŁattpaCie. Czy tylko według mnie ten top wygląda tak dziwnie sztywnie?
16- Niestety, to nie jest spódnica, tylko spodnie. Też zrezygnowałam z zakupu tego artykułu, gdy dowiedziałam się, czym on tak naprawdę jest. No szok taki. Na logo motywu wyglądały naprawdę fajnie, więc postanowiłam je przymierzyć i ewentualnie dodać do listy życzeń. Zauważyłam jednak, że materiał układa się na kształt nóg, więc dla pewności sprawdziłam jeszcze, w jakiej kategorii został umieszczony ten ładny dół i szybko go ściągnęłam.
17- Taki kawaii szaliczek. Wygląda trochę jak pyton, który chce mnie udusić.
18- Włosy, które średnio mi się podobają. Czyżby inspirowane fryzurą Hermiony?

Strona 3:
19- Kurtka. Czy ona nie powinna być dla mężczyzn? Kojarzy mi się ze Snape'm profesorem snejpem potter
20- Proste, średniej długości włosy z grzywką. Czy tylko mi zapachniało tutaj Koraliną?
21- Pantofelki na obcasie z białymi skarpetkami. Kolejne buty tego typu, który zresztą uwielbiam. I do tego wcale nie są takie drogie.
22- Dżinsowa kurteczka narzucona na różową rozpinaną bluzę z kapturem. Pamiętam, że Hermiona ubrana była w taką właśnie górę w filmie.
23- Buty. Podobają mi się tak średnio na jeża. Zdecydowanie nie w moim guście, chociaż może kiedyś...
24- Smok! Jaszczur! I to na ramieniu! Mega słodkie akcesoria, szkoda, że takie drogie...
25- Prześliczny naszyjnik z sową niosącą list.
26- Okularki. Czyżby jakieś nowe? Nie widziałam ich wcześniej. I to jakie tanie!
27- Ta sukienka była w innym motywie.

Dla Mężczyzn:

Strona 1:
1-  Już o tym pisałam
2-  Już o tym pisałam
3- Sweterek z krawatem i logo naszej kochanej "Szkoły Magii MSP". Coś podobnego jak w przypadku kobiet.
4- Przykład ubioru "na cebulkę", czyli warstwa po warstwie. No rozumiem, bluza fajna, modna i ten teges, ale co jest w niej takiego niezwykłego, by wydać na nią prawie dwa tysiące SC?
5- Już o tym pisałam
6- Boże, to jak wór na MovieStar wygląda! Wyglądem przypomina mi strój chłopów z dawnych czasów. No wiecie, te worki i w ogóle...
7- Bluza włożona na brązowy podkoszulek. Może po zmianie barw wyglądałoby to znacznie lepiej?
8- Już o tym pisałam
9- Już o tym pisałam

Strona 2:
10- Rozczochrane włoski a la Harry Potter.
11- Już o tym pisałam
12- Już o tym pisałam
13- Już o tym pisałam
14- Już o tym pisałam
15- Już o tym pisałam
16- Sportowe, sznurowane buty z dwoma paskami.
17- Te spodnie były w innym motywie
18- Te spodnie były w innym motywie

Kreacje:
Moja ulubiona. Według mnie jest śliczna! Nie mogę niestety zakupić fryzury wchodzącej w skład looka, ponieważ jest ona dla VIP. No trudno, kupię inną.
Nie mogło zabraknąć stroju uczennicy cudownej szkoły magii MSP! Zmiksowałam ze sobą Ginnny i Hermionę, a wynikiem mojej pracy jest ta stylizacja. Wszystko jest tu pod kolorek, czyli tak, jak lubię.
I coś na bal! Mówiłam, że ta ciut pogrubiająca postać sukienka wygląda nieziemsko w jasno żółtej wersji kolorystycznej. Dałam też tutaj pozornie brzydką i nieciekawą fryzurę a la Malfoy, która okazała się strzałem w dziesiątkę w tej kolorystyce. Look dopełniłam ślicznymi kolczykami z piórkami.
Taki blond Harry Potter. Szczerze powiedziawszy, niemalże nie było w czym wybierać. Na lalkę włożyłam jedne z niewielu podobających mi się ubrań z działu dla chłopaków. Rezultat podoba mi się.

Nowych ubrań nie jest jakoś dużo, ale są one w większości naprawdę śliczne. Łącznie znalazłam tylko trzy powtórki ubrań, co niesamowicie mnie cieszy.
8/10

Rzeczy:
Oooo! Teraz to możemy wyposażyć Hogwart!

1- Boonie duch. Wykonuje dwie akcje- unosi się w powietrzu i co jakiś czas skacze. Przypomina mi Irytka, ducha, mieszkańca szkoły, w której Harry nabywał wiedzę. O jejku, ten boonie jest naprawdę uroczy! Czy wy tak nie uważacie?
2- Taka magiczna mgiełka- jest i nie ma. Kolejna rzecz do działu "duperele". Oczywiście może się ona gdzieś przydać, do filmu na przykład.
3- Smoko- jaszczurka, tym razem jako atrapa do filmu!
4- Biurko zawalone książkami. Zapewne należy do nauczyciela. No bo po co niby na ławce ucznia miałoby stać tyle książek?
5- Kolejny nieprzydatny gadżet, czyli logo "Szkoły Magii MSP" jako naklejka na ścianę lub Bóg wie co.
6- Klucz ze skrzydłami!
7- Sowa śnieżna, Hedwiga, siedząca na stosie książek. Fajna ozdoba do pokoju każdego fana Harry'ego Pottera lub maniaka opowieści i bajek. :')
8- Okno kojarzące mi się z więzieniem. No te kraty takie...
9- Kto powiedział, że książki nie mogą służyć za stoliczek na kawę? Szczególnie, gdy ów napój się wyleje i tym sposobem zaleje nam całe zadanie domowe. I następnego dnia w klasie: "Ale Pani, siostra wylała mi napój na mój referat z języka polskiego".
10- Trucizny z gabinetu Snape'a. Aż kuszą, by użyć ich na tej wkurzającej dziewczynie z chatu...

10/10

Animacje:
Lekcji mamy aż sześć, czyli całkiem sporo. Dwie pokazują nam, jak nasza postać nudzi się, odrabiając lekcje przy biurku, a w tej za sześć diamentów, wyczarowywujemy patronusa, którym jest "fałszywy" boonie ze sklepu z rzeczami. Najtańsza animka sprawia, że MovieStar znika, a w tej za 450 SC poprawia swoje oceny za pomocą magi (hehehehe).

Animacje są naprawdę bardzo ładne.
10/10

Tło:
Wielka Sala!

Nie mam co napisać- mega mi się podoba. Szczególnie te strasznie słodkie złote smoczki.

10/10

Razem: 48/50

Co mi się podobało:
-Nowe ubrania dla obu płci
-Rzeczy
-Animacje
-Tło

Co mi się nie podobało:
-Powtórki z innych motywów w ubraniach dla obu płci

Konkurs uważam za udany, oby tak dalej!

Pisała dla Was

Babcia Dobrochna

omffff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?