środa, 6 lipca 2016

Letnia stylizacja!

Haio!

Jak tam koniec roku, wnuczęta? Jesteście wzorowi? Jaką macie średnią? Może chcecie kapuśniaczku, co?

a wiecie, ze dawno nie było parufki
pa
ru
fkaaaaaaaaaaaaaa
Czym najlepiej zacząć tematyczne posty  o jakiejś pory roku, święcie? No oczywiście, że looks! Wręcz kocham je robić, opisywać i wstawiać na bloga, wy też? Z myślą o dzisiejszej notce, już dwa dni temu przygotowałam nie trzy, nie dwie, lecz jedną stylizację! (buuu)
Przepraszam, ale naprawdę nie chce mi się pisać tego posta.

 Według mnie jest on śliczny! Prosty kombinezon, zwykłe buty imitujące gumowe klapki i włosy związane w kucyk. Właśnie do takich stylizacji trzeba dodać coś, co stworzy ten look niebanalnym i oryginalnym. Wybrałam wianek, według mnie najlepszą ozdobę na głowę. Stój wygląda teraz o niebo lepiej i mogłabym się założyć, że znalazłoby się kilka osób, które kupiłyby ten look. Jest w nim jeden element, który natychmiastowo po spojrzeniu na zdjęcie powinien zwrócić naszą uwagę, co bardzo lubię i staram się robić właśnie takie stylizacje.

Kolorystyka jest niebiesko- biała. Kombinezon, część kwiatków i buty są barwy lazurowej, a reszta jest biała. Włosy są koloru brązowego, gdyż według mnie taki najbardziej pasował do reszty.

Skład:

1. Buty
Nazwa: So Comfy
Cena: 450 SC
Wymagania: Brak

Jest to obuwie przypominające takie, jakie noszą sprzątaczki szkolne, mimo to podoba mi się ze względu na swój minimalistyczny styl. Kojarzą mi się także z klapkami, które zakłada personel SPA.

2. Góra+ dół
Nazwa: Onesie for All
Cena: 525 SC
Wymagania: Brak

Kombinezon wykonany z matowego materiału i nie posiadający żadnych ozdobników. Według mnie jest naprawdę bardzo ładny ze względu na swój krój.

3. Ozdoba
Nazwa: Pick a Flower
Cena: 450 SC
Wymagania: Brak

Mmmm... ten wianek kojarzy mi się z taką piękną i kwiecistą łąką górską.
Piękno tego miejsca po prostu zapiera dech w piersiach. A do tego z tyłu moje ukochane szczyty... kocham jeździć w góry, a najbardziej te Świętokrzyskie, chociaż nienawidzę na nie wchodzić. Jednak widok, który możemy podziwiać po zrobieniu tego, jest wprost nieziemski!

4. Włosy
Nazwa: Ttied Up
Cena: 750 SC
Wymagania: Brak

Prosty, brązowy kucyk związany z tyłu głowy Movie Star. Jest naprawdę bardzo ładny.

Dziękuję, że dotrwaliście do końca tego nudnego posta!
Pozdrawiam
dobro chna

3 komentarze:

  1. Hejka babciu czy mogłabym prosić o ocene mojego nowwego looka :) Tak po babciowemu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay! Jak nazywasz się na MSP i jak nazywa się twój nowy look? XD

      Usuń

Może coś napiszesz?