poniedziałek, 25 kwietnia 2016

INFORMACJA Z OSTATNIEJ CHWILI! ANIME PLANET?

Haio!
Dzisiaj pani odwołała moje dodatkowe zajęcia, więc miałam więcej czasu na wypoczynek przed zabraniem się do lekcji. No i na co go przeznaczyłam? Na naszą różową gierkę, oczywiście! Wybaczcie, że post jest taki krótki, ale nie mam zbyt wiele czasu i dużo do pokazania, a nie chciałabym dołączać tej notki do innej, dłuższej, bo nie mam zamiaru takiej pisać. Poza tym byłoby już po fakcie.
Ale o co chodzi?
Już tłumaczę.
Na MSP ktoś puścił plotkę o tym, że o godzinie 20:00 wejdą nowe aktualizacje, które diametralnie zmienią wygląd naszej pikselowej postaci. Będą one stylizowane na lalki Anime. Czy uważam, że jest to prawda? Nie wiem, mam nadzieję, że nie. Lubię ten styl rysowania, aczkolwiek MovieStarPlanet ma być MovieStarPlanet i tak ma pozostać.
Chociaż... gdyby jednak to okazało się prawdą, to naprawdę nie będę narzekać. Ciekawe, jak wyglądałabym jako taka dziewczyna.
narysuj mnie ktoś pls
A skąd się o tym dowiedziałam?
Z forum, oczywiście!
Pokażę wam kilka tematów z niego, które powinny objaśnić co nieco sprawę.
Cała gra huczy o tej zmianie. Nie dziwię się, w końcu wiele użytkowników uważa, że anime jest głupie i nie chce dopuścić do "zrujnowania" planety.
Tutaj pozwolę poprawić sobie autora tego zacnego wpisu.
Postać anime nie wygląda jak Japończyk, tym bardziej Chińczyk. Radzę wpierw zapoznać się z informacjami, a dopiero potem pisać. (Że jak? Ma pisać potem? xd)
Dostajemy tutaj dużą porcję faktów. Osoba ta podsumowała wszystkie fakty o plotce (lub prawdzie). Jednak niestety, to nie rozwiewa wątpliwości graczy. Uwagę zwróciłam na komentarz pod wpisem.
"jem pieska małego +"
No to życzę smacznego.
(Babciu, jakie rymy!)
Nieco obszerniejszy tekst od poprzedniego i zawierający więcej informacji. Warto go przeczytać, ponieważ powiadamia nas, że MSP nie zostanie "zmangowane". Ten wpis według mnie to udokumentował. Koniec.

Moje zdanie:
Gdyby moderatorzy mieliby zamiar wprowadzić aktualizację, o której jest ta notka, to pewnie by nas uprzedzili.
Pa.
Do następnej.
Za milion lat, bo mam duuuużo nauki.
Ale i tak codziennie wchodzę na MSP.
Tak, jestem uzależniona.

3 komentarze:

  1. Nie ma tego anime planet i dobrze. Ufff a myślałam, że to jest prawda XD
    Wiem jestem głupia XDXDXDXDXD

    OdpowiedzUsuń

Może coś napiszesz?