wtorek, 5 kwietnia 2016

Porady dotyczące mody!

Witam moje fistaszki!
Jak tam u Was?

Ostatnio miałam tyci problem z Internetem, bo mój tata zakupił tak powolny i limitowany, że MSP nie chciało mi się przez 30 minut wczytać. Dzisiaj problem się rozwiązał, mam nadzieję, że nigdy więcej się nie pojawi, w co jednak nie wierzę.
Nie wiem kogo to obchodzi, ale wymieniłam się numerami z krokiecikiem, więc pisane przez nią posty będą częściej, bo będę ją popędzać esemesami.
Wreszcie zrobiłam logo bloga! Nie jest ono jakieś piękne, ale może być.
 Jusia tigereq.
mrał
paruweczka
mrał kc kc paruweczka taka mniam mniam
W tym poście chciałabym udzielić Wam kilka rad dotyczących mody.
Większość osób, które znam, dobrze się ubiera. Niestety często możemy spotkać (najczęściej w chatroomach) osoby, które chyba nigdy nie słyszały o słowie "moda". Gust kształci się wraz z wiekiem i dobrze o tym wiem, aczkolwiek sam tego nie zrobi. Ja na przykład czytałam kilka blogów modowych o naszej gierce i po skończeniu lektury zawsze patrzyłam, co posiadam w szafie. Chwytałam się za głowę i pytałam: "Dżizas, jaki ja kiedyś miałam styl!". Mam nadzieję, że ten post chociaż trochę pomoże Wam w tworzeniu looków, a osoby, które do tych rad się stosują, może zachęci do wejścia do sklepu i poszopingowania.

1. Dobrze dobieraj do siebie elementy!
Do długiej bluzki lub sukienki nie dobieraj spódnicy! Popatrz na drugie zdjęcie. Na nogach postaci możemy ujrzeć rajstopy. Wygląda to ładniej i jest tańsze. Aczkolwiek jest wyjątek- przylegającą spódniczkę możemy ładnie dobrać do długiego sweterka, jak zrobił to krokiet w tej notce!

2. Nie mieszaj zbytnio styli!
Mieszanie styli jest wskazane, aczkolwiek trzeba robić to umiejętnie i z umiarem! Np. do eleganckiej sukni z diamentami nie założysz fryzury z czapką z daszkiem, tylko upięcie bez żadnych ozdobników. Będąc w sklepie trzeba mieć to na uwadze.

3. Zmieniaj kolory!
 ZAWSZE, ZAWSZE ALE TO ZAWSZE ZMIENIAJ KOLORY!
Popatrzcie na te dwa zestawy- na pierwszy rzut oka może wydawać się, że są to kompletnie inne kreacje. Chwilę potem dociera do Was, że jakimś dziwnym trafem składają się z tych samych artykułów. Magia? Można tak powiedzieć- magia kolorów.

Przepraszam, że post jest taki krótki! W piątek postaram się napisać dłuższy. :)

Mam nadzieję, że notka wam się podobała. :3
Do następnego!
mrał tłósta parufa
apr 7
sjedeeeeeeeem
jótro parufki
pszygotójcie się na turbo spuśnione prima aprilis
no bo april- prima aprilis 

1 komentarz:

Może coś napiszesz?