piątek, 1 kwietnia 2016

Zakupy z przyjacielem! + Gazetka MSP

Witam wszystkich!

Wielkanocne przywitanie usunę około 2-3 kwietnia, bo uważam, że ten świąteczny klimat powinien utrzymywać się troszkę dłużej niż do 29 marca. Właśnie dzisiaj dodałam nowy szablon bloga. Wygląda on tak:
Jestem z niego o wiele bardziej zadowolona niż z poprzedniego, według mnie ten o wiele lepiej wyszedł.
Wybacz Krokieciku, że zawsze przyodziewam cię w takie ubranka, ale tylko takie pasują kolorem do kolorystyki  bloga. 
Przywitajcie czynności! Dzięki nim możecie ocenić post bez pisania komentarza. Na razie macie trzy opcje do wyboru:
-ciekawe
-pomocne
-fajne
Potem dodam jakieś negatywne, jeżeli je ktoś kliknie, powyrywam mu nogi z tyłka nie dostanie pierogów.

Planuję dodać logo bloga, niestety nie teraz, bo nie mam czasu.

Ostatnio do głowy przyszło mi klika pomysłów na notki.
Według mnie są całkiem ciekawe i pomysłowe. Oto i one:

-Looki inspirowane artykułami z życia codziennego
Po tytule każdy mniej więcej domyśla się, o co biega. Tworzę kreację, która  kojarzy mi się z wybranym artykułem.

- Stare MSP
Seria prowadzona na wielu blogach. Ostatnio znalazłam stronkę z wieloma zdjęciami naszej różowej gierki przed aktualizacjami. W każdym poście z tego cyklu będą pokazane po dwa zdjęcia kilku  funkcji: kiedyś i teraz.

-Forum
Ok ok, przyznaję się, kiedyś byłam rakiem. Hehe.
Przekonamy się, co mi z tego zostało.

Wydaje mi się, że są to ciekawe pomysły na notki i że dzięki nim będziecie jeszcze z większą chęcią odwiedzać naszą stronkę!
Kilka dni temu na blogasku pewnej dziewczyny zobaczyłam bardzo ciekawy post. Dotyczył on mojej ulubionej funkcji na msp- kupowania ubrań. B)
Chodziło w nim o to, że zapraszamy przyjaciela na wspólne zakupy, wymyślamy temat, np. księżniczka i dwie osoby przebywające w sklepie muszą się ubrać tak, aby strój pasował do wybranego motywu.
Pomysł jest dobry, więc postanawiam go zrealizować.
 
No niestety, funkcja robienia zakupów z przyjacielem nie działa mi tak, jak powinna, więc jestem zmuszona pokazywać looki oddzielnie. Myślę, że nie będzie to żadnym problemem, wręcz przeciwnie, będzie Wam trochę wygodniej czytać.
 
Więc moją towarzyszką będzie dzisiaj...
Ok, jest to Misia4768
Zabawna i miła osóbka, z którą bardzo szybko się dogadałam i zaprzyjaźniłam.
 
Kreacja pierwsza- Czarny charakter, ktoś zły.
 
Misia4768
 
 Powiem Wam, że mi i Misi ani trochę nie kojarzy się to z czarnym charakterem. O ile bez maski i opaski, look jako tako mógł przypominać złego super bohatera, to te dwie rzeczy kompletnie psują sprawę. Mieszanka różnych i niepasujących do siebie  artykułów nie wyszła dobrze, ale na pewno śmiesznie i ciekawie xd.
Afro mnie powala, po prostu kreacja the best.
Hue hue
Ale te włosy naprawdę mnie śmieszą...
 
Moje B)
 Taa, oto osiedlowy żul.
Okok, zrobiłam sobie taką panią w czarnej futrzanej kurtce i podartymi spodniami. Nie miałam po prostu koncepcji i wyszło mi... wprawdzie nie wiem co. Gdy teraz tak patrzę, na myśl przychodzi mi złoczyńca. Nie oszukujmy się, osoby, która kradnie, zabija i handluje narkotykami, nie nazwiemy aniołkiem. Ogólnie zestaw podoba mi się ze względu na kolorystykę. Ubranka są dobrze dobrane: wysokie, ciężkie kozaki, podarte dżinsy, zielony podkoszulek i czarna kurtka z futerkiem.  Podrasowałabym coś, aczkolwiek resztę zostawiłabym w spokoju.
 
2. Kawaii
 
Ja
Jak na look w stylu "słodkim", jest tutaj naprawdę mało nawalone i wygląda to tak, jak ma wyglądać. Główną atrakcją zestawu jest spódniczka na szelkach włożona na krótki topik koloru różowego. Według mnie jest jedną z ładniejszych sukienek i tych bardziej popularnych. Lalce włożyłam też podkolanówki z główkami pand, żeby nie było za nudno. Uważam, że są meeega kawaii i planuję je kupić. Na skarpetki założone są buty na wysokich podeszwach, które również zamierzam sobie sprezentować. Uczesanie, które wybrałam to super-słodkie loczki z grzywką, na których czubku znajduje się wielka kokarda z mnóstwem ozdobników.
 
Misia4768
 
Misia zrobiła bardzo ciekawy zestaw. Weźcie sobie kartkę papieru i przykryjcie górną część postaci (tak gdzieś do końca bluzki). Waszym oczom ukażą się białe buty (takie, jak w moim zestawie B) ) i falbaniasta spódnica z różnymi ozdobnikami. Teraz zróbcie to z drugą połową. Widzimy MovieStar w nieco buntowniczym uczesaniu- dwóch koczkach upiętych po obu stronach głowy, a zarazem rozpuszczonych włosach spływających po plecach. Najmniej podoba mi się krótki top (cropped top), według mnie nie pasuje do tematu looka.
 
Tyle.
Krótko?
Hehe, od czego są "kolejne części posta"? xd
 

Gazetka MSP

tencza mry mry
Kilka dni temu byłam sama w kiosku. A wiecie, jak jestem sama w jakimś sklepie, to w koszyku ląduje o wiele więcej rzeczy, niż powinno. (na msp także) No więc kupiłam gazetkę MSP. Zaraz Wam ją pokażę.
 
Okładka:
Jest to czwarty wydany numer w roku 2016, a zarazem moja trzecia gazetka. Jeden magazyn kosztuje około ośmiu złotych, osiem razy trzy to 24, plus do tego VIP star na tydzień kupiony na przecenie za 11 złotówek, to... 35 złotych. Jezusie, ile ja pieniędzy wydałam na tą grę?
Plus do tego rachunki za Internet i prąd... oh my God.
Ogólnie okładka podoba mi się, barwy są żywe, a tło i ubrania postaci ładne. Jedyne, co mi nie odpowiada, to twarz MovieStar.  
 
Prezent:
Kupując pismo, w prezencie dostajemy ślicznego boonie kurczaczka, który jest słodki tylko, gdy jest mały, dlatego nie zamierzam wbijać mu poziomu.
Jest on żółciutki i ma malutkie przypominające wyglądem kocie uszka. na głowie i nóżkach  ma skorupki od pisanki w kwiatki. Wygląda to, jakby nasz zwierzaczek się dopiero wykluł!
Nazwałam go Zbigniew. Od razu bardzo zaprzyjaźnił się z Czarnuchem i nieobecną na zdjęciu Urszulą. Razem ze swoim czarnym koleżką odbijali piłkę. Świetnie się bawili i Zbigniewek wybił pierwszy poziom!
Tak wygląda nasz zwierzaczek w poszczególnych etapach rośnięcia. Według mnie najładniej prezentuje się jako pisklę.
 
Drugim podarunkiem jest tysiąc monet. Lądują one w królewskim skarbcu.
 
Według mnie magazyn jest naprawdę warty kupna.
 
Aha, ok, zarządzam koniec posta.  
 
Mam nadzieję, że notka Wam się podobała.
 
Do następnego!
Schabowe to logo c' nie
 



1 komentarz:

  1. śmieszny ten kogut! =3 może namówie mame żeby mi kupiła tą gazete :D

    OdpowiedzUsuń

Może coś napiszesz?