poniedziałek, 28 marca 2016

Wielkanocny szajs #1 OCENIAMY ŚWIĄTECZNE FILMY, ARTBOOKI I LOOKI!

 
Witam wszystkie fistachy bardzo serdecznie!
Pomyślałam, że skoro np. Adrianna Skon nazywa swoich fanów aniołkami Ady (czy jakoś tak), a babcia Petunia Petunionators, to ja będę nazywać was mianem fistaszków.
pasi?
Nie.
DO KROKIECIKA: Ciebie to nie dotyczy, ty zawsze będziesz krokietem, mmm.

Dzisiaj Wielkanocny zajączek odwiedzał grzeczne dzieci i dawał im prezenty! Co Wam podarował?
To byli wasi rodzice huehue
Ja dostałam książkę, czekoladki w kształcie jajeczek i króliczków, a także dwa lizaki.
W tym roku na bogato, c' nie?
Niech teraz każdy (bez wyjątków!) zejdzie do komentarzy i pochwali się swym zacnym prezentem.
ja dostałam tłóstom paruwe hihih

A więc... no tego... zaczynamy!
Jak już możecie się domyślić po tytule tego posta, dzisiaj będziemy oceniać filmy, artbooki i looki.
Z każdej kategorii wybiorę dwie prace i zrecenzuje je. Będę także oceniać je w skali od 1 do 5. Filmy będą punktowane w kategoriach, z którymi możecie zapoznać się w tej notce!
Z racji tego, że jest Wielkanoc i pora na jakąś notkę o tej Tematyce , to motywem przewodnim tych dzieł będzie właśnie to niezwykłe święto!
A więc zapraszam do czytania.

Film:
Tytuł: Zajączek Wielkanocny wam coś powie <33
Autor: maja111514679000

Film jest drugą częścią ekranizacji "Zobacz! :D Zajączek Wielkanocny wam coś powie!", której tytuł bardzo mnie zainteresował. Produkcja jest króciutka, co jest jej ogromnym minusem, jednakże ciekawy pomysł całkowicie ratuje sprawę. Jest to mini informacja od naszego świątecznego zwierzaka, w której mówi nam, że wieczorem przyjdzie do naszych domów i schowa nam prezenty. Młodszym w łatwiejszych miejscach, a starszych w trudniejszych. Czas ocenić!

Wykonanie- Błędów ortograficznych nie zauważyłam, aczkolwiek pojawiły się literówki.
3/5

Aktorzy- Tutaj autorce należą się naprawdę wielkie brawa! Kupiła świetny strój zajączka Wielkanocnego. Postać często zmienia animacje, co bardzo mi się podoba i ożywia film.
5/5

Sceneria- Las. Tam chowa się nasz bohater filmu przez cały rok. No jak zając, lel.
5/5

Muzyka- No niestety, tu cię mam. Muzyka jest domyślna, co mi się nie podoba. Dałabym inną początkową np. "The New American" lub "The Great Adventure".
1/5

Pomysł- Jak już wcześniej mówiłam, jest to informacja od zajączka do dzieci.
5/5

Razem- 19/25

Tytuł: Wielkanoc --> "Polowanie na Pisanki"
Autor: Nellpink230
Film opowiada o trzech dziewczynach- Dagmarze, Mai i Oli, które postanawiają powitać wiosnę. (Uprzedzę pytanie- film jest w tematyce Wielkanocno- wiosennej) Postanawiają zebrać pisanki. Dwie przyjaciółki znajdują poukrywane po ogrodzie pisanki, aczkolwiek Maja nie ma takiego szczęścia. Żeby nie było smutno koleżance, dziewczyny wpadają na pomysł urządzenia pikniku. W czasie jego trwania spotykają... zajączka Wielkanocnego! Dagmara i Ola chętnie przytulają przybysza, ale Maja nie jest do niego przekonana.

Wykonanie- Dialogi były napisane naprawdę ładnie, niestety wkradły się do nich nieliczne błędy, lecz nie utrudniają one czytania i nie rzucają się w oczy. Wszystko zrobione jest bardzo ładnie.
4/5

Aktorzy- Trzy przyjaciółki. Zmieniłabym strój Pixi Star na trochę bardziej młodzieżowy, bo przez to wymyślne nakrycie głowy, wygląda na dużo starszą od reszty dziewczyn. Reszta jest w porządku.
4/5

Sceneria- Ogród jednej z bohaterek. Ogromnie mi się podoba. Tło pochodzi z konkursu, na który została zgłoszona ta świetna produkcja. (Według mnie naprawdę warto głosować!) Wszystko jest takie żywe, kolorowe i zielone... wspaniale dobrane!
5/5

Muzyka- Świetnie pasuje.
5/5

Pomysł- Dość oryginalny. Taki... miły, słodki i futrzasty. Mega spodobała mi się scena z zajączkiem Wielkanocnym, który zachowywał się jak pedophil, bo chciał, żeby jego przytuliły. ZMUSZAŁ JE DO TEGO!!!! chciał, żeby dziewczynki go przytuliły.
5/5
Razem- 23/25

Artbooki:

Autor: Kadoka
Wow. Popatrzcie na TOP. Na pierwszym miejscu widnieje okropnie brzydki artbook, który mi się nie podoba, jego autor nie postarał się ani troszeczkę. A tutaj? Pięknie dobrane kolorki, serduszka w tle BRAK BŁĘDÓW ORTOGRAFICZNYCH... tylko 40 love it. Logika graczy naszej planety powala na podłogę i nie pozwala wstać.
Tutaj także pozwolę sobie ocenić w kategoriach.

Tło- Dwukolorowe, zrobione z kwadratów. Podoba mi się to, że królik, który życzy nam wesołej Wielkanocy ma własną połowę, zresztą jak autorka wykonująca animację w lewym dolnym rogu.
5/5

Postacie- MovieStar (Kadoka) ubrana jest w strój króliczka w kolorach białym i różowym. Naprawdę ślicznie to wygląda i pasuje do kolorystyki artbooka. Do postaci możemy zaliczyć też zajączka, który nieśmiało wychyla się zza krawędzi dzieła i spogląda na nas tymi swoimi naćpanymi słodziutkimi oczkami.
5/5

Ozdobniki- W tle możemy ujrzeć kilka serduszek w odcieniu jasno różowym. Umieściłabym je gdzie indziej.
Nie jest tutaj strasznie nawalone, co mi się podoba.
4/5

Tekst- Wielkanocne życzenia, informacja o artbooku i napis "Wesołej Wielkanocy" w dymku nad głową różowego zajączka. Nie znalazłam błędów ortograficznych, aczkolwiek odejmę punkty za czcionkę. Lepiej pasowałaby tutaj elegancka.
4/5
Razem- 18/20

Autor- super laska!!!2
Ten artbook na pierwszy rzut oka nie prezentuje się lepiej od poprzedniego.
Na pierwszy, przenikliwy rzut oka.
Zaraz weźmiemy sobie tą pracę pod lupę i dopiero po dokładnych oględzinach stwierdzimy, czy "gorszy" to dobre określenie dla tego dzieła.

Tło- Zielone w serduszka. Podoba mi się, przypomina zieloną trawę, która wielu kojarzy się z Wielkanocą. Niestety z przykrością stwierdzam fakt, że jest ono stanowczo za ciemne.
4/5

Postacie- Powiedzmy, że trochę niestandardowo. W większości przypadkach MovieStars obok życzeń dodają naszego naćpanego słodkiego zajączka z pierwszych misji, a tutaj mamy trochę inne zwierzątko... Jest to oczywiście wielki, wręcz ogromy plus artbooka. Dostałam jeszcze kilka innych propozycji do zrecenzowania, aczkolwiek gdy ujrzałam słodką mordkę tej puszystej kuleczki... oniemiałam.
5/5

Ozdobniki- Nie ma żadnych. Wydaje mi się, że dzieło wygląda znacznie lepiej bez nich, aczkolwiek ożywiłabym to czymś... jednakże tak też jest dobrze, więc nie obejmę punku.
5/5

Tekst- Bardzo dobrze, autorka zmieniła czcionkę, za co chwała jej! Niestety, zawsze jest jakiś haczyk. Tekst jest położony za wysoko i za blisko krawędzi.
4/5

Razem- 18/20

Wniosek z tego taki: mniej nie znaczy gorzej.

Look:
Autorka- GramBumba96

Kolorystyka- Powiedzmy sobie szczerze- za jasny ten róż. Nienawidziłam tego koloru, nienawidzę i nienawidzić będę, bo jest on najzwyczajniej na świecie kiczowaty. Jest to moje zdanie i proszę je uszanować. Inne kolorki są w porządku, miętowe listki na sukience wprowadzają element koloru i czynią zestaw żywym.
6/10

Sukienka- Śliczna suknia w róże. Sięga ona do łydek, co jest dobrą długością. Byłaby ona zwyczajna i nudna, gdyby nie śliczne bolerko. Podoba mi się sposób, w jaki układa się na postaci. Wygląda, jakby "powiewała" na wietrze przez cały czas. Krój sprawia wrażenie, że kiecka wygląda na elegancką, aczkolwiek "pościelowy" wzór w róże to niszczy. Chciałabym dodać, że rękawy bolerka i cały dół sukni są matowe, co niewątpliwie zalicza się do atutów tej kreacji.
20/20

Fryzura- Jedna z moich ulubionych, upięcie "na królika". Niektóre pasma włosów są lekko zabarwione za jasny różyk. Po obu stronach głowy włożone są kwiaty. Szkoda, że nie są to róże, bo te kompletnie nie pasują do reszty zestawu, mogłabym nawet powiedzieć, że go niszczą.
Wszystko ratuje śliczny kolor włosów, kremowy, który kiedyś był moim ulubionym i wszystkie fryzury miałam właśnie w tej barwie.
8/10

Buty- Jest to obuwie na wysokich podeszwach z niedawno dodanego motywu Wielkanocnego. Nie pasują mi ich kwadraciki. Skoro nie da się im zmienić koloru, to trzeba zrezygnować z butów. Ledwo je widać, więc odpuszczę je autorce.
9/10

Dodatki- Tutaj nie ma przesady- widzimy tylko błyszczący naszyjnik w odcieniu różu. Jest to tylko zbędny ozdobnik, aczkolwiek muszę przyznać, że nadaje on uroku kreacji. Szyja nie wydaje się taka pusta. Jedyne, co mi nie pasuje, to ten okropny brokat. Bez przesady- nie podobają mi się matowe spódnice ze starego MSP, ale też nie przepadam za tymi okropnymi błyszczącymi się rzeczami!
9/10

Razem- 52/ 60
Autorka- ♥-Fox-♥

Kolorystyka- Żywa zieleń i biel. Kolory bardzo kojarzą mi się z Wielkanocą. Look jest pod kolor, czyli jest tylko w dwóch barwach. Ostatnio nawet miałam manię na takie kreacje.
10/10

Sukienka- Sukienka bez rękawów. Bardzo podoba mi się jej prosty krój. Tak jak w przypadku  sukni z poprzedniego zestawu, materiał na dole wygląda jakby "powiewał" na wietrze. Możemy też zauważyć wąskie paski czyniące sukienkę idealną na wiosenny spacer bądź zbieranie pisanek.
Plusem tego artykułu jest to, że ma ciekawe podkreślono talię. Nie żadnym paskiem, tylko... nitką. Nie wiem, czy to widzicie, może mi się coś przewidziało, aczkolwiek wydaje mi się, że coś tam jest.
20/20

Fryzura- Białe falujące na dole włosy z lekką grzywką po bokach. Prawdopodobnie są z czasów trochę starszej grafiki, bo nie możemy dostrzec na nich ani jednego pyłka brokatu ani przebłysków. Realistyczności uczesaniu mają dodawać jedynie wycieniowania, które muszę przyznać, dobrze zdaja egzamin.
Według mnie ładnie pasują do reszty kreacji.
10/10

Buty- Szpilki z kokardką trzymająca stopę i paseczkiem u góry. Wydają mi się bardzo plażowe i mało wpisujące się w klimat Wielkanocny. Zamieniłabym je na zwykłe, nawet takie początkowe obuwie, aczkolwiek te także pasuje.
8/10

Dodatki- Mamy tutaj cztery widoczne akcesoria- muszka, tatuaże, uszy i róż do policzków. Omówmy je sobie wszystkie po myślniku.

- Muszka
Kokardka na szyi. Według mnie świetnie to wygląda i ładnie komponuje się z resztą looka, ale jest jedno ale. Kolor. Nie mamy tutaj jednej barwy, tylko dwie, co niestety psuje cały efekt. Zdecydowałabym się na jeden- biały.

- Uszy króliczka
Musiały być! Nie mam żadnych uwag.

-Tatuaż
Niestety, cała kreacja wyglądałaby o niebo lepiej bez niego. Unikaty to tylko niepotrzebne akcesoria, które moim zdaniem potrafią zepsuć cały zestaw.

-Róż do policzków
Powiem szczerze, aż się miło patrzy. Autorka pewnie chciała dać kolor zielony lub biały, ale róże zawsze dziwnie wychodzą na lookach i zmieniają barwy. Tutaj mamy do czynienia z jasnym złotym, który wygląda naprawdę wspaniale!
7,5/10

Razem- 55,5/60

Mam nadzieję, że notka wam się spodobała.

Ja Was żegnam i życzę wam...
Babcia Dobrochna

1 komentarz:

Może coś napiszesz?