sobota, 2 kwietnia 2016

Poradnik- Jak zrobić zdjęcie na MSP i je przyciąć?

Cześć!
Z tej strony bardzo smutna babcia Dobrochna.
Cóż takiego się stało?
Pewna osoba, której nazwy zdradzać nie będę, bo mnie jeszcze zgłosi,(pewnie za groźby) napisała mi, że nie mam prawa zachowywać się jak babcia, bo nią nie jestem. Skąd taka pewność? Może jestem bardzo nowoczesną staruszką? Jak nie wiesz, to nie oceniaj. Proste.

Najwyraźniej niektórzy mają za małe móżdżki, by to pojąć.

Ostatnio pisze do mnie coraz więcej dzieci. Tutaj także nie podam loginu tej jakże zacnej osóbki, bo jestem prawie pewna, że gdy to zrobię, skończę z banem na zawsze. Chociaż, gdyby panienka, o której mowa, zobaczyłaby ten post... wolę  o tym nie myśleć.

Napisałam pod jej tematem na forum, w którym mówiła, że ludzie wszystkich chamsko poprawiają, że ma w sumie rację. Do tego dopisałam w cudzysłowie coś w stylu "omg kóp se słownik dziecko omg rzal". Osoba ta chwilę później napisała mi w wiadomościach prywatnych coś takiego: "Żal mi cię i to bardzo :D Kup se słownik dziecko gxlxupie nie pisze się "kóp" tylko "kup" a "rzal" pisze się "żal"." NAPISAŁA MI TO OSOBA, KTÓRA SAMA UCZYŁA INNYCH GRACZY, ŻEBY NIE POPRAWIALI INNYCH. Wiecie, jak się wtedy wkurzyłam? Chętnie wypisałabym wszystkie bluźnierstwa, jakie znam i splunęłabym w twarz, ale jakoś się opanowałam i grzecznie jej odpowiedziałam. Bez żadnego "żal mi cię dziecko" itd. Na koniec poprawiłam jej błąd ortograficzny.
A ona?
"1. Nie poprawiaj mnie, bo nie masz prawa" Ja nie mam prawa Cię poprawiać? Mam patrzeć na twoje błędy i nic nie mówić? Jak napiszesz tak w dyktandzie, to dostaniesz o ocenę niżej.
"2. Napisałam tak specjalnie" Okok
"3. Kup se słownik dziecko głupie" Do kogo to mówisz? xd
"Block i zgłaszam bay bay" Za co mnie niby zgłaszasz? Za to, że cię poprawiłam? Widzę, że twój mózg nie działa tak, jak powinien. Albo cię ból za dupę ściska. Zgadłam, c'nie?

Stworzyłam nowe konto i przeprosiłam tą amebę słowem "sory". Zrobiłam to tak niechętnie, ale myślałam o przyszłości bloga i konta. Lepiej stracić honor, niż pozwolić by konto zostało usunięte. Dziewczyna mnie odblokowała i zaprosiła. Zaakceptowałam, ale przyznam się, że wolałabym  pocałować w tyłek moją panią od matematyki, niż zaprzyjaźnić się z tą osobą.

Ależ się rozpisałam. Według mnie i tak ta sprawa wymaga oddzielnego, długiego posta.
Mam tak słaby Internet, że nie mogę nawet wejść na MSP, więc postanawiam zrobić poradnik. Dotyczy on robienia zrzutów ekranów i dodawania ich na bloga. Zapewne większość z Was zaczynając blogowanie miało duży problem ze zrobieniem zdjęcia naszej postaci lub ubrań z nowego motywu. Ja nie miałam takowego, ponieważ przed stworzeniem stronki czytałam dużo poradników na temat pisania postów, robienia nagłówków itd.
Mam nadzieję, że dzięki temu postu pomogę Wam chociaż trochę.

1. Logujemy się na naszej różowej gierce i robimy zdjęcie- równocześnie klikamy zaznaczone klawisze na naszej klawiaturze:
 
2. W naszych obrazach powinien pojawić się folder "Zrzut Ekranu". Tam będą znajdować się wszystkie zrobione przez Was zdjęcia.
 
3. Teraz musimy przyciąć nasz screen, żeby wyglądał ładnie. W tym celu otwieramy program paint. Jeżeli ktoś nie posiada takowego, może użyć innego.
 
4. Klikamy przycisk "wklej" znajdującą się w "Narzędzia Główne" i wybieramy opcję "wklej z". Otworzy nam się biblioteka, z której będziemy musieli wybrać zdjęcie. By je dodać, wystarczy przycisnąć na nie dwa razy.
 
5. Gdy mamy już naszą grafikę, musimy ją ładnie przyciąć. Aby tego dokonać, (kroki zaznaczyłam w kolorach. Ich kolejność: czerwony, zielony, fioletowy) musimy znaleźć opcję "Zaznacz", po czym wybrać kształt zaznaczeń. Nie musi być to zaznaczenie prostokątne, aczkolwiek nie polecam tego drugiego, bo bardzo trudno się nim pracuje. Teraz Musimy rozciągnąć na wybrany obszar kwadrat zrobiony z linii przerywanej. Po otrzymaniu zadowalającego efektu, klikamy "przytnij".
 
6. Zapisujemy obraz. (kolejność: czerwony, różowy)
 
7. W pustym okienku wpisujemy wybraną nazwę i klikamy "zapisz".
 

Gotowe!

Jak Wam się podobał poradnik?
 
Czy chociaż odrobinkę Wam pomógł?
 
Dajcie znać w komentarzu!
 
Do widzenia
 mrał parufka marynowana
mrał siem nie zmarnuje
 
krokiecik zezreee mniam
co nie maniaaaaam

1 komentarz:

  1. fajny post ale ja niestety nie mam bloga i tego nie wykorzystam :(

    OdpowiedzUsuń

Może coś napiszesz?