poniedziałek, 18 kwietnia 2016

TAG 5 animacji!

Ohayoo!
Jak tam dzień?
Od razu odpowiem na pytanie pewnej osoby.
Tak, mam kanał na you tube. Prowadzę go wraz z moją koleżanką, ale nie zareklamuję wam go, ponieważ nagrywanie filmików nie daje mi satysfakcji, przynajmniej z Misią. Są osoby, które najzwyczajniej w świecie wkurzają, a są osoby, które wkurzają tak, że aż się je lubi. Zgadnijcie, do jakiej z tych grup zalicza się Klaudia. :')
nie ty krokiecie ty nie jesteś klaudia ty jesteś krokiet
Ostatnio szukałam dwóch osób, które chciałyby dołączyć na bloga i na nim pisać. Niestety, jedna z potencjalnych redaktorek, postanowiła się usunąć i nie przyjęła zaproszenia, które jej wysłałam aż dwa razy. Także tej pani dziękujemy, przyjmujemy wenuslady.
I trzeba będzie dokonać wielu zmian na blogu, taaa.
Po pierwsze: nowy wystrój
Po drugie: nowe logo bloga
Po trzecie: nowe logo dla wszystkich
Po czwarte: nowy przerywnik i przywitanie
A więc oprawy graficznej do zrobienia mam dużo. Kolorystykę już ustaliłyśmy, możecie zobaczyć ją, wchodząc w moją listę życzeń. I ją kupić. HAHHAHAHAAH.
                                                       ♥
Niedawno zostałam nominowana przez Independent Girl  z bloga Abieski
do TAG 5 animacji! nie zostałam nominowana nikt mnie nie lubi ona nawet nie wie o moim istnieniu ale każdy kogo imię ma więcej niż 7 liter, może zrobić ten TAG. O co w tym chodzi? Musimy dopasować pięć według nas pasujących czynności do danej kategorii. Jest to bardzo przyjemny i pomysłowy TAG, którego autorką jest Lariee , redaktorka bloga ta z msp.
Zaczynajmy!

1. Twoja Ulubiona Animacja
 Casual Stand
W przetłumaczeniu na nasz ojczysty język: "Codzienna poza". Bardzo nie lubię przesadzonych lekcji, więc gdy zawsze mam chęć kupić fajną czynność na potrzeby boga, szperam w ostatnich stronach kategorii "pozy". Nasza lalka stoi w rozkroku, ręce trzyma przy sobie, są lekko zgięte w łokciach, co powoduje, że nóg dotyka tylko dłoniami. Głowę ma lekko przechyloną. Kojarzy mi się z ulicznym stylem. Świetnie wygląda w profilu i nie jest droga. Niestety, przy włożeniu długich włosów wkrada się błąd, który widoczny jest na powyższym zdjęciu.
Dotychczas używałam jej do robienia logo i nagłówków na tym blogu, jednak ostatnio zakupiłam nową, którą teraz będę wykorzystywać przy każdej okazji. hihi

2. Animacja, która Ci kogoś przypomina
MovieStar maluje swe botoksowe usta czerwoną szminką, po czym chowa kosmetyk w dziwnie zagiętych dłoniach i staje na jednej nodze. W tej pozycji zastyga aż do wybrania innej czynności lub skończenia filmu/ artbooka. Teraz pewnie większość czytelników zapyta się "Kogo Ci to niby przypomina?". Już objaśniam. Pewnie każdy ma, bodajże miał jakąś rurę w klasie. Maluje się, poluje na #pieknyh bojuf (W tym celu jedzie nad może i gdy nikt nie widzi, kradnie czerwone oznaczenia.) i ubiera w markowych sklepach np. sinsay, (po polsku "słowo grzechu") w którym chętnie wydaje hajs na krótkie topy i $halllofee szorciki. Hałs, zaopatrza się w tym miejscu w rórgi i oczywiście ejdż end em, tam spędza najwięcej czasu na oglądaniu (przy okazji ich kupowaniu) topów z miki małs. Ta animacja wspaniale przedstawia, jak wygląda rura, która widzi przystojnego boja, którego chce.... nie dokończę

3. Animacja, która twoim zdaniem powinna znaleźć się w TOP
Kocham, kocham, kocham! Była to jedna z pierwszych czynności, jakie zakupiłam. Postać gra na ukulele, przy tym kołysząc się w jedną i w drugą stronę. Jak widać po wykonaniu instrumentu, lekcja pochodzi z czasów starej grafiki. Kojarzy mi się z pewną nutą pochodzącą z niegdyś mojego ulubionego serialu TV, jakim był "Pingwiny z Madagaskaru". W jednym odcinków została zaśpiewana przez pingwinów-komandosów piosenka o autobusie z Piekieł bram, w której Kowalski grał na bungee. Wiem, że ukulele i bungee (och, te powtórzenia!) są to dwa inne instrumenty, aczkolwiek są do siebie podobne.

4. Animacja, która odzwierciedla twój charakter:
Tak, to niestety jestem cała ja. Po ciężkim dniu spędzonym w budzie szkole, włączam sobie laptopik, siadam na miękkiej pufie koloru fioletowego i wchodzę na MSP. No i co robię potem? Oczywiście pobyt na różowej plancie zaczynam od obrażania innych graczy, czyli trollowania. Wypominam 6-letnim dziewczynkom błędy, chociaż sama je robię. Logika tutaj upada i nie może podnieść się z ziemi, ale nie o poprawnym myśleniu tutaj mowa, tylko o moich pasjach a raczej uzależnieniach. Ta mina trolla została uchwycona w idealnym momencie. Tak wygląda moja twarz, gdy zastanawiam się, jaki by tutaj komentarz walnąć.

5. Animacja, której nie lubisz
Sama lekcja w sobie byłaby fajna, gdyby nie te wszystkie rekwizyty. W czynności chodzi mniej więcej o to, że nasza postać wygrała jakąś walkę zimową. Patrząc na tą znudzoną MS po lewej stronie, mam wrażenie, że lepiej byłoby, żeby nie my, lecz ona zwyciężyła. Od dzisiaj będę barykadować wszystkie drzwi i okna na noc...
A ten chłopak, a raczej jego nogi? Nikt mu nie pomoże? Będzie tak w tej zaspie leżał, aż się odmrozi? Może ta obrażona dziewczyna go tam zepchnęła? Oj Dobrochno, zaczęło się. ONA SIĘ MŚCI! Wczoraj znalazłam zdechłego kota pod moją furtką. To chyba zły znak, co nie?

I skończone! Nie było tak źle, mi całkiem się podobało.
krokiet małpuje taga ale ja będę lepsza i pierwsza go opublikuje hahha

Nominacje:
-Mosiaxdd z MSP oczami Mosi

Nie mam już pomysłów. TAG mają wykonać wszystkie osoby, które kiedykolwiek siedziały ponad 3 godziny na komputerze.

Dziękuję za przeczytanie notki
Wasza publikująca ją o 23:10...

7 komentarzy:

  1. Ja siedziałam tyle wiele razy, ale tag kiedyś zrobiłam :) Poza tym świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post !! B) Babciu nauczysz mnie robić przezroczysty nagłówek XD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczę. Zrobię Ci go i podam dokładne instrukcje, jak go ustawić. B)

      Usuń
    2. Tło mi też możesz zrobić XD #NIEMAMTALENTU

      Usuń

Może coś napiszesz?