wtorek, 2 lutego 2016

Bekonowy zestaw, troll na forum, sukienka i gazetka MSP

Dzień dobry! Dzień dobry!
Tutaj Babcia Dobrochna.
Co mieliście na obiadek?

Ja schabowy, ziemnioczki i marchewę (Tego ostatniego nawet nie dotknęłam.)
Może na początek kilka ogłoszeń Parafialnych:

Jutro jadę do Czech, nie będzie mnie przez trzy dni, zabieram ze sobą interneta, ale chyba nie będę mogła pisać postów... muszę łazić po pindziolonych górach, ratujcie mnie! :(  chcę spędzić te trzy dni aktywnie!

Czy wspominałam, że lubię teletubisie?


W dzisiejszym poście chciałabym rozpisać się na kilka tematów, nie tylko jeden. Podzielę więc post na aż sześć części!


*****************
Sukienka 8)
Ostatnio przeglądałam sklep z ubraniami, ponieważ chciałam kupić sobie jakiś ładny look na walentynki. W oko wpadły mi te śliczne włosy, aktualnie widnieją na mojej liście życzeń. No bo kto wie, może do walentynek kompletnie mi zbrzydną...
Wracając do tematu, natknęłam się na tą sukienkę.
Pamiętam, że kiedyś czytałam o jej tańszej bliźniaczce. Nie różniły się prawie niczym. Prawie niczym, jeżeli prawie nic możemy nazwać 100 SC różnicy cenowej...
Spójrzcie na dekolt tego jakże ciekawego ciuszka...
Widzicie to?
Koszulka, której nie da się ściągnąć ani zmienić kolorów.
No to klops.
Taką ładną, pastelową sukienkę można by było wykorzystać do jakiegoś filmu o kochającej się, zżytej rodzince lub dla laleczki Anabelle z horroru "Anabelle" XD
No ale nie. Dlaczego? Przez tą naszą "koszulkę". (Każdy z nas doskonale wie co to jest, ale nikt tego na głos nie powie, nie?)
Cóż... byłaby ładna sukienka.
Ale nie jest. #lajf is brutal
 
Bekonowy zestaw
Zabijcie mnie ;-;
Widać, że grafikom się nudziło ;-;
No nie gadam, po prostu szaaaałowy pomysł! ;-;
Sukienka ze wzorkami bekonów. Aha ;-;
Naszyjnik z bekonem na środku. Aha ;-;
Z drugiej strony to dobry pomysł.
Dzięki tejże sukience możemy pokazać, że nasza Ms lubi bekon, bo kto nie lubi?
Będzie to też szałowa sukienka na imprezę na wsi dla każdej Ciomciory bądź Wiesi! Śliczny naszyjnik będzie drobnym, acz ważnym dopełnieniem looka!
Pomimo tych dwóch zalet pomysł do dupy. ;-;

Tak wygląda Ms w naszym cudownym kompleciku.
Na koniec taka ciekawostka:
Wiecie, że ten zestaw pochodzi z motywu "Pixel Power"?
Nie wiem co ma bekon do pixeli, a wy?
 
Nowa gazetka MSP
 
Dzisiaj, może wczoraj (Nie śledzę tego.) w "nowościach" pojawiła się reklama nowej gazetki MSP. Mieliście kiedyś gazetkę MSP? Ja raz, dostałam od cioci XD Nie przedłużajmy. Oto zdjęcie reklamy:
W prezencie dostajemy 500 SC, czapkę z uszkami i narty. Tyle, że dla mnie jest odwrotnie. Prezentem do tych rzeczy jest gazetka. Co będę się tutaj rozpisywać? Może namówię mamę na kupno. (W co jednak wątpię.)
 
Fajny Błąd w artbooks.
 
Dzisiaj postanowiłam poszukać ról do mojego nowego walentynkowego speszjalu, więc w tym celu zrobiłam artbooka. Jakieś 30 minut po zapisaniu postanowiłam sprawdzić, czy ktoś nie chciałby zagrać w nowym filmie. Obok liczby love it i serduszka pokazał mi się znaczek do dawania tych jakże wirtualnych polubień. Nie powinno być w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że to był artbook stworzony przeze mnie. Oczywiście kliknęłam w znaczek (Hehe) i mym oczom ukazał się taki widok:
2158 POLUBIEŃ?! Chciałabyś, dziewczynko!
Po zrobieniu screena wyszłam z artbooka. Na miniaturce widniała prawdziwa liczba love it. :(
Nowe spodnie w ciuchach dla początkujących
 
Ostatnio weszłam w "Graj teraz" na potrzeby bloga (Zrobić zdjęcie ubraniom męskim z najnowszego motywu) i tak się akurat stało, że dziewczyna w "Wybierz płeć" miała na sobie te oto spodnie:

Co w nich takiego niezwykłego?
Są bardzo ładne, nie ukryję faktu, że straszne mi się podobają ;3
Do tego są bardzo drogie:
650 SC to nie tak mało... powiedziałabym, że całkiem drogo! No cóż... osoby, które kupiły te spodnie tylko straciły SC. Szkoda, bo teraz mogłyby mieć je za darmo.
 
Trollik na forum
 
Moja koleżanka z MSP kazała mi nie spamić i wio po masło ;-;
Dziękuję, tego się po tobie właśnie spodziewałam...
Ogólnie nie wyjawię tożsamości tejże miłej osoby ani nikogo innego.
Zaczęło się od niewinnego "BABCIU KUP MI MASŁO"
Na początku razem sobie rozmawiałyśmy. Co jakiś czas ktoś pisał "LOL", "AHA" itd. Ale na forum weszła pewna osoba bez krztyny poczucia humoru. Zacytuję i skomentuję.
"Pokazujesz swoj poziom.
Mxasłxo nie jest śmieszne. babcie na msp nie są śmieszne a ty jesteś żaxłxoxsnxa :)"
Wchodzi, wszystkich obraża i wychodzi. Czy ja jej coś zrobiłam? Normalnie się zaraz popłaczę.
Masło nie jest śmieszne. Babcie na MSP nie są śmieszne. Gadające koty nie są śmieszne. Życie nie jest śmieszne. Kurczę, jaki emo. XD
Lecimy dalej.
*swój *Babcie ;-;
I jeszcze ten uśmieszek na końcu. Przypominasz mi rzeźnika, który lubi swoją pracę aż zanadto. Może nim jesteś, co?

Popatrzcie na pierwszy dymek. To ta sama babka z depresją.
O co znowu oskarża naszą biedną wnusię?
O literówkę!
Kilka twoich chamskich komentarzy wcześniej znalazłam dwie literówki. Tutaj też taka jest. Klawisza "caps lock" nie znamy?
 
;-;
Piep*zona hipokrytka.
Przepraszam za epitety, ale tylko tak mogę to opisać.
Rozmowa nie jest w prawdziwej kolejności, ale między tymi komentarzami emo i masło nic nie pisały.
Głupota ludzka mnie powala.
Idę ciąć się mydłem. ;-;
 
Pa... ;-;
Na wieki... ;-;
Wieków... ;-;
Amen...;-;
Zdruzgotana głupotą ludzką
_Babcia Dobrochna_

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?