czwartek, 18 lutego 2016

Upodobniamy się do gwiazd!

Cześć!
To ja, okropna babcia, która przegapiła walentynki.
Ostatni post pojawił się... 9 lutego. ;-;
No sorry.
<Taki mamy klimat.>

>,<
Co mieliście na obiadek?
Nie wierzę, że was w domu głodzą.
Reszta z tym, nikogo nie obchodzi twój talerz, no nie?
*Lajf is brutal*
Mam jeszcze jedną smutną wiadomość... odchodzę z bloga na zawsze. Blogowanie jest nie dla mnie, babciom nie wolno pisać internetowych pamiętników. Staruszki mają siedzieć i szyć żółte sweterki swoim wnukom w metrze. Staruszki mają zamiatać podłogę godzinami i krzyczeć na chłopaków z irokezami, którzy właśnie ranią uszy biednej kobiety: puszczają rock'a. Staruszki mają tylko siedzieć tam, gdzie ich miejsce: w kuchni.
*... Hurra!*
;-;
Ty... ty... RANISZ MOJE UCZUCIA!!!!
Idę się zabić. :(
*Muszę urządzić imprezkę z tego powodu! Jeeej! <Kaszlu, kaszlu> To znaczy: Nieeee... :)*
W takim razie zostaję. Hehe.
*:( No nie... <Szept> Znaczy się: Yaaay!!! <Bez entuzjazmu>*
**********************************************************
Dzisiaj pokażę wam stylizacje gwiazd, które odtworzyłam na MSP.
Przygotowałam dokładnie dwie, może nie jest to dużo, ale oprócz pisania bloga mam wiele innych zajęć, więc nie mam za dużo czasu.
Ubrania będą punktowane. Na co będę patrzeć? Na podobieństwo. Na końcu dodam do siebie sumę punktów. Będę oceniać w skali 0-5. Jeżeli nie będzie dodatku, punkty rozdzielę na inne ubrania.
1. Katy Perry
Pod tym artystycznym pseudonimem kryje się Katheryn Elizabeth Hudson, znakomita piosenkarka.
Każdy z nas pewnie zna Kate i jej świetne stylizację!
Wybrałam jedną z najładniejszych, letnią, zwiewną i miłą dla oka:
Krótki top w jasnym odcieniu zieleni, zegarek tego samego koloru, szpilki z dziurką na palce, spódniczka z motywem z liśćmi i kolorowe włosy związane w ciasny kucyk. Oto przykład jak z kilku prostych rzeczy zrobić świetny look!
Wersja MSP:
Look jest według mnie średnio udany, dlaczego tak jest powiem za chwilę.
Cena kreacji jest duża, wynosi 2725 SC! Wygląda na to, że upodobnienie się do gwiazdy jest drogie nawet na MSP!
Ogólnie kolory są bardzo podobne.
Bluzka: Zielony krótki topik, bardzo podobny do bluzki z oryginalnej kreacji. Mógłby być ciut krótszy, ale taki też jest w porządku. 4/5
Spódniczka: Z przykrością stwierdzam fakt, że nie jest ani trochę podobna do dolnej garderoby stylizacji Katy. Niestety na MSP nie ma krótkiej spódniczki z motywami liści, więc byłam zmuszona dać tą. 0/5
Buty: Zwyczajne szpilki z dziurą na palce. 5/5
Dodatek: Nie do końca udany: niby zegarek jest, ale niestety trochę widać bransoletki. No mówi się trudno... 3/5
Fryzura: Zadziwiająco podobna do fryzury Katy. Wydaje mi się, że moderatorzy  wzorowali się na fryzurze sławnej piosenkarki... 5/5
Suma punktów: 17/25
2. Taylor Swift
Kiedyś w mojej szkole był wielki szał na jej piosenki.
Jak teraz dziewczyny uczą się według mnie beznadziejnej piosenki Adele pt. "Hello" na pamięć, tak kiedyś uczyły się "Blank Space", "Shake It Off" i jeszcze tak niedawno "Bad Blood".
Moim zdaniem Taylor Swift jest dobra piosenkarką, lubię "Wildest Dreams".
O oto jej stylizacja:
Elegancki look: gorset w kratkę, biała spódnica i czarne szpilki. Naprawdę bardzo ładna kreacja. Jest przykładem na to, że nawet z trzech rzeczy można wykombinować stylizację, która zwali wszystkich na kolana!
Wersja MSP:
Tańsza, ładniejsza, jednym słowem: lepsza od pierwszej kreacji.
Dałabym inne włosy, ale niestety te najbardziej pasowały do uczesania Taylor.
Bluzka: Czy to przypadek? Skądże, moderatorzy ewidentnie wzorowali się stylizacją gwiazdy. Nie dodali paska na dekolcie i zmienili nieco położenie linii. Widać, że nie chcą się przyznać do odgapiania ubrań od sławnych gwiazd. 7/7
Spódnica: Spódnice piosenkarki i MovieStar są bardzo do siebie podobne. Nie widzę żadnej różnicy. I dobrze. 6/6
Szpilki: Bardzo ładne szpiki. 6/6
Fryzura: Co by tu napisać? Trochę nie pasują mi te loczki po bokach. 5/6
Suma punktów: 24/25

Mam nadzieję, że post wam się podobał.
(nie)Pozdrawiam.
Pasztet ktury nie ma musku.
PS. Dziękuję za pozdra:
Babcia w stroju króliczka plejboja XD

Ile ty mi tego dałaś? Ze 30? XD


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?