niedziela, 28 lutego 2016

Sraj tag!

Dzień dobry!
Do widzenia!
Właśnie sobie siedzę przy telefoniku i spokojnie piszę posta, gdyż moja rodzicielka grasuje piętro niżej.
Jestem chora.
Tak, chora.
No niestety... może stety? Mam cały wolny tydzień! Sama w domu!
To #szczenislife (Ile #błenduf w jednym wyrazie! Nowy rekord świata. Czyż nie, bejbi? B) )
Przepraszam za moją hmmm... około 3 dniową nieobecność, nie miałam dużo czasu i w ogóle chęci...
Złapała mnie...
mnie...
mnie...
Źle to ujęłam...
Jestem chora na...
na...
na...
Źle to ujęłam XD
Mam...
mam...
raka! :( (Anginę ropną. :((((()
Ech, żartuję. Tak, wiem, że śmieję się z bardzo poważnej choroby i jestem głupia i powinnam skoczyć z mostu i umrzeć. Potem odrodzić się, powiesić się, potem odrodzić się i pociąć się.

Muszę wreszcie dodać sobie jakąś favikonę na bloga.

Pls, po prostu zacznijmy ten wielce oryginalny post.
***************************
Dzisiaj nie będzie o MSP.
O nie, o nie!
Jesteście ciekawi?
Jesteście gotowi?
*Nie, nie są!*
Więc to jest...
baaardzo popularny tag na blogach o tematyce MSP...
mowa tu o...
Tmi Tag!
*Nie kopiować obrazka, bo sama robiłam. Jeżeli go gdzieś zobaczę, to nóżki z dupki powyrywam. Akurat mi się taka rymowanka przypomniała: zajączek, zajączek, bez nóżek i rączek! B)*

Co to jest ten cały "Tmi Tag"?
Tutaj pozwolę sobie skopiować fragment z bloga Wariatki z MSP.
" Rozwinięcie skrótu TMI, oznacza w angielskim too much information, czyli w przetłumaczeniu na język polski, zbyt wiele informacji. Jeśli chodzi o reguły, nominowany ma za zadanie odpowiedzieć na 50 krótkich pytań, głównie o tematyce osobistej."
A co? Mam ochotę na napisanie notki o tematyce MSP, ale na razie nie mogę z powodu choroby.

W skład tego tagu wchodzi 50 pytań, ale ja skróciłam go do 30, ponieważ niektóre zagadnienia są najzwyczajniej w świecie NUDNE.
*Jaki mraśny przerywnik*

1. Co masz na sobie?
Pidżamę. Z jamniczkiem w czapce i gwiazdeczkami. Nie jestem dobra w opisach, może wkleję zdjęcie? XD
#SołSegzi.

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Drobne miłostki, szybko przeminęły. Xd

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Nie. Chyba, że na MSP. :( W dniu ślubu mnie porzucił. Pocieszcie mnie. #ByłRudy

4.Wzrost?
Przeciętny- 154cm.

5. Waga?
Ostatnio było 44 kg. Też mieści się w normach. A czekaj... to było 22 lata temu.

6. Tatuaż?
Nie, nie i jeszcze raz nie! Robienie sobie tatuaży jest okaleczaniem ciała!
:(

7. Piercing?
Pier-co?

8. Ulubiony serial/program telewizyjny?
Raczej nie przepadam za serialami, wolę filmy, ale mimo tego "Gravity Falls" jest świetne!
 9. Ulubione zespoły?
Imagine Dragons.

10. Coś, czego ci brakuje?
SC na MSP. :(

PS. Proszę nie brać tego na poważnie, bo to tylko są żarty. Jeżeli kogoś uraziłam, niech napisze w komentarzu, a ja usunę to zdjęcie.

11. Ulubiona piosenka?
Mam naprawdę baaardzo sporo ulubionych piosenek, więc pokażę wam świetny utwór, który odkryłam całkiem niedawno.
12. Ile masz lat?
No dobrze, powiem to.
Tak, mój największy sekret zostanie zdradzony. :(
Jednakże myślę, że to będzie niespodzianka za #dziesieńi tysjency wyświetleń na blogu, za co bardzo dziękuję♥
Jesteście naprawdę kochani, zasługujecie na poznanie mojego wieku.
Przygotujcie się...
 >,<
No błagam!
P...
rz...
e...
wi...
jaj!

Trochę schudniesz! B)


I będziesz FIT!


No dobra, koniec przedłużaczy...


Nie no, żartowałam...


Jeszcze!


Sukces jest blisko!
Jaki troll roku. XD

13(!). Znak zodiaku?
Skorpion. Kto też jest skorpionem? c:
Łączmy się, pajęczaki! Xd

14. Czego szukasz w chłopakach?
#Piniondza

15. Ulubiony cytat?
"Na szczęście pracujesz całe życie. A na nieszczęście sekundę." To jest takie prawdziwe...

16. Ulubiony kolor?
Czarny, biały, turkusowy i miętowy.

17. Głośna czy cicha muzyka?
Nie lubię słuchać głośnej, lubię cichą. Dlaczego tak jest? Sama nie wiem.

18. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna?
Zależy. Jeżeli jestem smutna z niebłahego powodu, to wiadomo- płaczę.
Na pierdołki nie zwracam uwagi, wszystko mi jedno.

19. Ulubiona sławna para?
Hmmm... w prawdzie znam tylko jedną.
A nie, oni się już rozwiedli.
No to nie znam żadnej.

20. Biłaś się kiedyś?
Chodzi o takie na poważnie? Oczywiście! Ostatnio biłam się w Watykanie z Żandarmerią Watykańską, która mnie ścigała, bo ukradłam Papieżowi czapkę.

21. Czego się boisz?
Ciemności i gryzoni.

22. Co oznacza twoja nazwa w bloggerze?
To, że lubię placki.
23.  Ulubiona potrawa?
1. Wytrawne naleśniki (Ser, pieczarki i szyneczka)
2. Szpinaczek
3. Grzaneczki z serkiem i keczupem
4. Frytki!
5. Lody

24. Miejsce, do którego chciałabyś pojechać?
Marzy mi się Londyn.
Znajduje się tam muzeum Harr'ego Potter'a!
Niestety wątpię, by to marzenie kiedykolwiek się spełniło, więc mam w zapasie jeszcze jedno miejsce- Morze!
Uwielbiam morski klimat, odgłosy mew i szum morza. Nie lubię pływać ani chodzić boso, ale jak już mówiłam jest tam NIEZIESKO!

25. Ulubiona część biżuterii?
Zegarki.
Zegarki się liczą?
Xd

26. Ostatnio uprawiany sport?
Piłka nożna. Na WF(T)-ie.

27. Ulubiony tekst na podryw?
Nie mam. Po prostu siadam sobie przy barku, bawię się włosami i czekam na dżentelmena, który postawi mi drinka. To zawsze działa.

28. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie.

29. Co ci się nie podoba w chłopakach?
To, że są chłopakami.

30. Powód dla którego dołączyłaś do bloggera?
Prowadziłam bloga o Papieżu, ale ktoś zazdrosny z mojego wielkiego sukcesu (1000000000000 wyświetleń) i go usunął. :( Założyłam więc MSP i bardzo wkręciłam się w tą grę. No to koniec naszej wzruszającej historii.

Dziękuję za przeczytanie notki.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?