poniedziałek, 1 lutego 2016

MSP Adventure Time

Dzień dobry!
Z tej strony babcia Dobrochna^^
Miałam dzisiaj imieniny^^
Niektórzy obchodzą urodziny, niektórzy imieniny.
Chodzi o to, że urodziny to pogańskie święto, więc wiele osób bardzo religijnych zastępuje je imieninami.
Imieniny można mieć kilka razy na rok, a urodziny tylko jeden! Hehe.

Co mieliście na obiadek? :3
Ja byłam dzisiaj w restauracji i zamówiłam sobie naleśniki (MNIAM *O*)
A potem zamknęłam się w pokoju...
i zjadłam...
całą...
wielką...
przepyszną...
brązową...
k...
ku...
kup...
kupioną w netto...
kuszącą...
NUTELLĘ!!!1!!!!1!!1!
Dosłownie całą *O*
Potem popiłam pepsi...
teraz chce mi się wymiotować x-o
<No nie za dobra mieszanka>
*****************************************
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam stworzone przeze mnie postacie z serialu "Adventure Time".
Chyba każdy oglądał chociaż jeden odcinek, no nie?
Jeżeli nie, to proszę bardzo: KLIKNIJ TUTAJ!!! (Internet nie gryzie...)

Fionna
Dla nie ogarów: Fionna to damska wersja Finna.
Wygląd w serialu:

Wersja MSP:
Nietrudno było zrobić ten look, ponieważ na MSP istnieje motyw reklamujący ten serial, jednakże z włosami miałam pewną trudność.
Po około 20 minutach szukania krótkich włosów z grzywką na boku wybrałam te. Wprawdzie nie wyglądają źle. Nie mogłam też znaleźć podkolanówek z dwoma cieniutkimi paseczkami na górze. Czapka z uszkami króliczka ma nieco inny krój niż ta, którą ma na sobie Fionna, ale według mnie jest ładniejsza. Pomimo tych drobnych różnic na pierwszy rzut oka widać, że strój ms wzorowany był na ubraniach Finna lub Fionny.

Królewna gumy balonowej
Wygląd w serialu:

Wersja MSP:
No niestety, sukienka się trochę nie udała. Nie dało się zrobić fioletowego materiału tylko na rękawach. Poza tym wydaje mi się, że widać, że jest to królewna gumy balonowej. Popatrzcie na cenę! Tylko 1150 SC i 6 diamentów! Tylko? Aż tyle? Za trzy rzeczy? Można powiedzieć, że za dwie rzeczy! Główny winowajca: sukienka.

Marceline
Awww, moja ulubiona postać! :3
Wygląd w serialu:

 Wersja MSP:
Mrał Mrał, jak bliźniaczki :3
Szkoda, że włosy tak kręcą się na końcówkach... Marceline ma proste, ale to tylko drobny szczegół. Kocham połączenie fajnego T-shirtu z nadrukiem z dżinsami♥ Look jest drogi, ale spokojnie moglibyście zastąpić go innymi, tańszymi rzeczami... np. Szary podkoszulek- podkoszulek z design studio.
Dżinsy- Dżinsy z design studio  Kozaki- Jakieś tańsze... XD

Królewna ognia
Wygląd w serialu:

Wersja MSP:
Różnice są, nawet sporo.
1. Sukienka. Pomyślałam, że taka będzie bardziej odpowiednia dla księżniczki ognia.
2. Buty. Nie wiem jakie obuwie nosi postać z serialu, więc dałam Moviestar zwyczajne balerinki. Królewnie nie wypada biegać na bosaka, prawda? Xd
3. Kryształek na mordzie. Nie mogę takiego znaleźć! :c

Królowa Lodowa
Król Lodowy zmienił płeć.
Wygląd w serialu:
Wersja MSP:
Niestety nie jest podobna do postaci z serialu.
Co by tu napisać?
Taki bardzo...
yyyy....
NO DOBRA, NIE MAM POMYSŁU :(
*****************************************
Mam nadzieję, że notka wam się spodobała :)
Życzę miłego dnia.
PS. Chce ktoś logo? :3
Można poprosić w wiadomości prywatnej.
Nazwa użytkownika: Babcia Dobrochna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?