środa, 3 lutego 2016

TOP ubrań!

Dzień dobry!
Dobranoc!
Tutaj Babcia Dobrochna.
-Miałaś być teraz w Czechach.
-Dlaczego nie jesteś w Czechach?
-Ej, do Czech nie pojechałaś?
Pojechałam, pojechałam!
Właśnie zapierniczam po górach z miną zdechłego szczura.
-No to jak piszesz posta? Jak robisz zdjęcia na MSP?
-Magic...
-CZAROWNICA! NA STOS Z NIĄ!
Hehe, poczekajcie. Pisałam ten post wczoraj, dopiero dzisiaj szybciutko weszłam na bloga i go opublikowałam.
-Aha. No to zaczynaj posta, a nie.
-No właśnie.
Hejter numer 3 opuścił konwersację...
**************************
Dzisiaj ocenię ubrania z TOP. Bez zbędnego przedłużania, zaczynajmy!
Oto kategorie, w których będę oceniać ciuchy od 0 do 5.
Cena
Wygląd
Czyli łącznie ubranie może zdobyć 10 punktów.
TOP:
Okej! Let's start!
1 Miejsce
Od zawsze na tym miejscu przesiaduje najtańsza ozdoba na MSP, Diamond Chooker. Pochodzi ona ze starego MSP i jest bardzo często kupowana. Większość Ms kupuje ją na potrzeby misji.
Cena: Oooo tak, tania. Zasługujesz na to, Dia! 5/5
Wygląd: Nie lubię grafiki starego MSP. Ta ozdoba na szyję niezbyt przypadła mi do gustu. Na pewno nie w tych kolorach. 1/5 <żeby nie płakała>
Razem: 6/10 Słabo jak na pierwsze miejsce.
2 Miejsce
Druga najpopularniejsza rzecz kupowana na potrzeby misji.
Cena: Tutaj jest tak samo jak u Diamond Chokera. Bardzo tania. 5/5
Wygląd: Nie przepadam za koszulkami tego kształtu, ale muszę przyznać, że ten delfinek jest słodziutki♥ 3/5
Razem: 8/10 Nie spodziewałam się...
3 Miejsce
Jedna z moich ulubionych fryzurek♥
Cena: Według mnie jak na włosy jest za mała! 300 SC to naprawdę nic! 5/5
Wygląd: Śliczna☻ Kocham warkocze. Ta fryzura jest taka elegancka, niegrzeczna i ogólnie cudowna♥ 5/5
Razem: 10/10 ♥
4 Miejsce
Jedne z moich ulubionych butków! Kocham je. Uwielbiam buty na wysokich podeszwach, dosłownie mnie do nich ciągnie XD
Cena: Myślę, że jak na buty 400 SC to bardzo przystępna cena, jednakże wolałabym skrócić ją do 375 SC. 4/5
Wygląd: Cudowne. 5/5
Razem: 9/10 Przepraszam, jednego punkcika wam do max. zabrakło. :(
5 Miejsce
Kitty Raw, kocie uszka inspirowane kreacją znanej piosenkarki, Ariany Grande. Dzieci lubią Arianę Grande, więc co się dziwić?
Cena: Hmmm... całkiem dobra. 4/5
Wygląd: Muszę przyznać, że uszka bardzo ładne. 5/5
Razem: 9/10 Fani Ariany mnie zabiją.
6 Miejsce
Było Kitty Raw, jest Kitty Nose. Widać chęć upodobnienia się do kotka na MSP jest jeszcze większa, niż się spodziewałam... ;-;
Cena: Stówa. 5/5
Wygląd: Niezbyt mi się podoba, kojarzy mi się z Tigris z "Kosogłosa". 0/5
Razem: 5/10 Po co to w ogóle w top jest? o_O
7 Miejsce
Moja ulubiona spódniczka.
Cena: Myślę, że powinna kosztować 100 SC w dół. 3/5
Wygląd: Jak dla mnie bomba. Nie ma się czego przyczepić. 5/5
Razem: 8/10 Przez cenę nie będzie maxa.
8 Miejsce
Sovenir czyli po prostu pamiątka. (Mylę się? Moje tłumaczenie, więc może tak być...)
Cena: 100 SC za zwyczajną przypinkę... nie, tak się bawić nie będziemy. 1/5
Wygląd: Ładna, podoba mi się. Szkoda, że jest taka mała. 4/5
Razem: 5/10 Słabo.
9 Miejsce
Zmieniłam kolor na ciemniejszy, ponieważ ten jasny fiolecik wypalał mi oczy. So true.
Cena: Uważam, że 350 SC za tak ładną bluzeczkę to mało. 5/5
Wygląd: Bardzo mi się podoba. Nie pasuje zbytnio do babci, ale będzie idealne dla młodszych ludków. 5/5
Razem: Cud, miód i orzeszki♥ 10/10
10 Miejsce
Dziesiąte miejsce! Ostatnie. Zajmuje je, a raczej zajmują kolczyki "Fluffball".
Cena: 300 SC. Jak na kolczyki cena jest w sam raz. 5/5
Wygląd: Nie lubię kolczyków, szczególnie tych dużych. Nie przypadły mi do gustu, ale każdy ma inny gust. Podoba mi się jednak pomysł puszystych kulek śniegu, więc dam 3/5.
Razem: 8/10

Mam nadzieję, że notka wam się spodobała :)
Serdecznie pozdrawiam.
Babcia Dobrochna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?