sobota, 20 lutego 2016

Jak ja kocham hejtować zdjęcia♥

Dzień dobry.
Dobry wieczór.
Co tam u Państwa?
Co mają Państwo na obiad?
*Przecież piszesz drugiego posta jednego dnia.*
Ale tam się nie pytałam, poza tym jest pora obiadowa (Dla niektórych, moja koleżanka ma na przykład obiad o pierwszej.)
*...*
Chciałam ogłosić, że robię loga i nagłówki (Wszelka oprawa graficzna) na zamówienie.
Co trzeba podać?
-Nazwę
-Tło
Nieobowiązkowe:
-Mniej więcej co chcecie na tym nagłówku
-Czcionka
-Animacja

Koszt obrazka: Jeden prezent. Prezent dajesz po skończeniu pracy, więc jeżeli ci się nie spodoba po prostu nie płacisz. XD
Oto logo dla zachęty:
No pls, kto nie chce takiego loga?
**********************************
Dzisiaj pohejtuję sobie zdjęcia na MSP.
Oczywiście jak zawsze je sobie ocenię w skali 0-10.
Okej, zaczynajmy!
Zdjęcie przedstawia tort urodzinowy z Pusheen catem. Przypomina mi się gra, w którą grałam ze Sriwian Vivian na informatyce. Nazywała się Urodzinki Pusheena♥
Widać, że tort nie jest osoby, która go wrzuciła, ponieważ napisy są w innym języku, a dziewczyna na sto procent jest Polką.
Zastanawia mnie z czego zrobiony jest ten Pusheen.
Tort jest naprawdę słodki, a to właśnie jego oceniamy.
10/10

Na zdjęciu widnieje dziewczyna w stroju, który rzekomo autorka ma kupić za ileśtam "Love It". Osobiście mi look się nie podoba, nie pasuje mi korona na głowie. Zmieniłabym kolory, ale pewnie i tak by nic z tego nie wyszło... po prostu look mi się nie podoba.
Nie wierzę, że ta MovieStar kupi ten look, ja wydałabym kasę na coś ładniejszego. I trzecia sprawa: po co w ogóle takie zdjęcia istnieją? Oczywiście do zbierania love it! Nie ma to żadnej innej pożytecznej funkcji, no chyba, że dla autora.
Niezbyt kreatywne, no sorki.
No ale plus za orografię.
5/10 Za to, że wiesz jak się robi zdjęcie na telefonie  XD. Muszę się tego nauczyć. XD

#Jajco.
Nie wiem co dziewczyna miała na myśli. Wydaję mi się, że chciała nas zapytać o to, czy wyszła dobrze na tym zdjęciu. Ale oczywiście to nie jest ona. Najprościej jest wziąć zdjęcie ładniej dziewczyny z Internetu i napisać, że to jestem ja. Skąd to wiem? Po pierwsze: format zdjęcia. Zdjęcia na MSP robione kamerką lub aparatem mają duży format. Z Internetu mały. Po drugie: ortografia. Po trzecie: Profesjonalne zdjecie. Wygląda jak z sesji.
Coś nie wierzę, żeby faktyczne to była ona.
0/10
Och! Jaka piękna twarz! Po prostu zawiera dech w piersiach, że na MSP można stworzyć takie dzieło sztuki. Powinno trafić do "Muzeum Światowych Najlepszych Najładniejszych Najcudowniejszych Twarzy Na MSP" Nick specjalnie zostawiam, zapraszajcie go/ją do znajomych. Naprawdę świetny styl. Różowa skóra, seksowne kły wampira, nosek-kartofelek, który dosłownie kocham i te śliczne oczęta w moim ulubionym kolorze- różowym.
Tutaj mamy tak zwanego "Czarnego Kota"- bohatera bajki "Biedronka i Czarny Kot", która czasami leci w TV. Sama oglądałam kilka odcinków. Przyznam, że ciągle przynudzali, a ich reakcje na "Teraz nie uratuje cię nawet twój chłopak!" rozśmieszały mnie do łez. No cóż... widocznie ta animacja nie jest przeznaczona dla mojej grupy wiekowej.
Z tytułem się zgodzę: Czarny Kot jest wszędzie. Wszyscy piszą, że go kochają, że są jego żonami itp. Nie rozumiem tego szału, podobnie jak szału na "Violettę". Nie kapuję jak można się tak entuzjazmować jakąś bajką bądź filmem. Może jestem jakaś tępa albo niedorozwinięta. Reszta z tym. Wróćmy do zdjęcia: Nic to wybitnego nie jest, więc moja ocena też taka nie będzie.
6/10 No bo przyznajcie, Czarny Kot jest taki #segzi. xd

Hehe, kogoś siostra.
Naprawdę ktoś ma takie kafelki w domu w jak Simsach?
Zazdro.
Naprawdę ładne zdjęcie, autorka ma naprawdę ładną siostrzyczkę♥
Ale...
Popatrzcie...
na...
twarz...
tego...
dziecka!!!!
Aż się wystraszyłam, zostawię to bez komentarza.
Bez oceny też.
Na wszelki wypadek dam 10/10, żeby to dziecko nie przyszło do mnie w nocy.

Dziękuję za uwagę.
Przestraszona miną dziecka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?