wtorek, 9 lutego 2016

Planeta pikseli. ;-;

Dzień dobry!
Tutaj Babcia Dobrochna!
Kiedy był ostatnio post?
Hmmm... 3 lutego?
Nieważne, nie miałam czasu na pisanie.
Dopiero teraz, gdy jestem u babci na wsi w Czechach (Będę tu aż do piątku, czyli tydzień.) znalazłam chwilkę czasu, prawie usiadłam na kocie i zaczęłam pisać posta.
Nie mówiłam nic o ostatnich dwóch dniach spędzonych w Świeradowie zdroju, ale naprawdę nie ma o czym opowiadać. Zwiedzałam, trochę pochodziłam po górach i pojeździłam na nartach (Kocham narty.)
Robiłam też zdjęcia, dużo zdjęć! Pokażę wam tylko kilka wybranych, moich ulubionych.
Widok z ulicy. Po prostu.


Na fontannie stały trzy oto takie żabki. Jedna była na miłość, druga na szczęście, a trzecia... nie pamiętam, chyba na bogactwo (Taką żabkę chętnie bym wzięła...) Trzecia nazwa żabki na miłość przebija wszystko...
Żaba wyryta w ziemi. Czy znakiem Świeradowa- Zdroju są żaby?
Wow... ten budynek naprawdę mi się okropnie podoba.

Dość tej paplaniny, przejdźmy do tematu notki.
Mianowicie: Planeta pikseli.
Ostatnio coś zaczyna dziać się z naszą ukochaną grą.
Znajduję dużo błędów, a teraz to.
Uwaga! To nie jest dla osób, które mają słabe nerwy!
Nie podrobiłam tego! Gdyby tak było, znaczek "Zostań VIP również byłby w pixelach! Blogspot też nie jest winny! Planeta MSP po prostu się spixelowała!
Przepraszam, że notka jest taka krótka, ale to jedyne co chciałam wam przekazać.
Dziękuję za uwagę.
Babcia Dobrochna.
PS. Narkotyki sprzedaję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?