sobota, 20 lutego 2016

Gazetka MSP! Jak wpisać kod z gazetki.

Witam :3
Dzisiaj...
Nie...
zapytam...
się...
was...
o...
obiad!
No pls, kto jada obiad o 11:26. ;-;
Ale już mogę wam powiedzieć co będę mieć na obiad. Będę mieć...
*Reklama*
*Po reklamie*
Pierogi!
Ze szpinakiem i z mięchem.
Niezbyt lubię pierogi z mięsem, nie jestem też zwolenniczką szpinaku, ale tylko takie były w "Biedronce" xd. Dzisiaj nie ma czasu na gotowanie, bo przychodzi do mnie przyjaciółka, Sriwian
Mamy nieobowiązkowy projekt na Angielski, ale oczywiście ja go muszę robić. *Fenks, mamo.*
**************************************
Dzisiaj chciałabym pokazać wam relację z wpisywania kodu z gazetki MSP.
Mieliście już kiedyś gazetkę MSP?
Ja miałam jedną, Halloweenową.
Ubrania w gazetkach są naprawdę śliczne, moja koleżanka ma naprawdę wiele numerów. Nie wchodzi już na MSP, może odda mi kilka.
Zrobię coś w rodzaju poradnika jak wpisywać kod. Wszystko dokładnie opiszę. Zaczynajmy!
1. Po zalogowaniu się na swoje konto klikamy opcję "Ustawienia" znajdującą się  w prawym górnym rogu ekranu.
2. Pojawi się nam nieduże okienko. Z prostokątami, na których wypisane są różne ustawienia konta. Klikamy pierwszą opcję.
3. Teraz musimy uważnie, bardzo uważnie przepisać nasz kod z gazetki w puste okienko. Kod znajduje się drugiej stronie. Oczywiście kod wpisany na zdjęciu jest tylko przykładowy. Prawdziwy kod zawiera tylko litery.
4. Po wpisaniu kodu wystarczy tylko kliknąć "Kod aktywujący". Chyba nie muszę wstawiać zdjęcia, no nie?
5. Klikamy "Tak".
6. Odbieramy naszą nagrodę!
Możemy zmienić kolory. Kiedy skończymy klikamy "Gotowe".
I gotowe! Teraz znajdziemy nasze ubrania w szafie!
Oto mój pomysł na look z tymi artykułami:
Trochę dziwny, ale mi się podoba. :)
Bardzo cieszę się z zakupu gazetki, bo było warto.

Dziękuję za przeczytanie posta i pozdrawiam.
PS. Popatrzcie na co ostrzę ząbki:
Jaka śliczna sukienka. *u*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?