sobota, 27 sierpnia 2016

Jak zrobić ładną twarz na MSP.

Czesć i czołem homonkulus z rosołem!

Na wstępie chciałabym powiadomić was, iż w dniach 28-31 sierpnia MOGĄ nie pojawić się notki. Mam nadzieję, że posty zostaną w tym czasie opublikowane, ale gdy nigdy nic nie wiadomo. Tym bardziej w mojej obecnej sytuacji.

Więc jeżeli w tych dniach nie pojawi się żaden wpis na blogu, (Na redaktorki już kompletnie nie liczę) będzie to spowodowane brakiem połączenia z Internetem.

Teraz niewątpliwie przyjemniejsza informacja.
Kilka osób napisało mi na prywatnej poczcie, że chętnie zobaczyłoby Yandere Simulator na moim blogu.
Mam nadzieję, że seria dobrze się przyjmie.
Pamiętajcie! Pierwszy odcinek z tej serii ukaże się za tydzień! Od razu, jak skończę Momio. :-)

UWAGA: JUTRO NIE BĘDZIE NOTKI, GDYŻ IDĘ Z MISIĄ4768 NA ZAKUPY. PRZEPRASZAM!
kfjatki ruszofiutkie na łączce
 
Dzisiaj postanowiłam napisać notkę o czymś, czego na tym blogu jeszcze nie było.
Mowa tu o klinice piękna!
Myślę, że ten post będzie stanowił przerywnik między lookami i momio. No to co? Zaczynamy!

                                           TWARZE DLA VIP
Kto bede wyp?
No kto bede wyp
wyp bede ja ne ty
wyp ja
1. Doux
Z języka francuskiego na Polski, oznacza to ,,delikatny". To określenie bardzo psuje mi do łagodnych oczu i ślicznych, pudrowych ust.
Jest to według mnie najładniejsza możliwa twarz. Niezmiernie podoba mi się połączenie tych ust z piegami.
Całość jest nieco droga, aczkolwiek można nie zmieniać skóry i oczu, płacąc przy tym za usta i nos 700 SC.
Taką twarz sama chciałabym mieć... jest naprawdę śliczna!

Oczy:
Te najklasyczniejsze dla VIP i tym samym najpopularniejsze wśród osób posiadających pakiet. Według mnie, różnią się one od innych. I to bardzo. Wydaje mi się, że są takie... spokojniejsze.
Kosztują tylko 200 SC, ale niestety nie są one dostępne dla zwykłych użytkowników bez pakietu.


Usta:
One są po prostu śliczne...
Mega mi się podobają, jak z resztą większości graczy.
Są już trochę droższe od poprzedniego artykułu, ale według mnie są warte swojej dość dużej ceny.
W klinice są jeszcze inne, bardzo podobne do tych, ale wydaje mi się, że te przyjaźniej wyglądają.


Nos:
Śliczny, piegowaty nosek. Jest moim ulubionym ze wszystkich artykułów z tej kategorii na MSP! Ostatnio zmusiłam Misię przy wyborze twarzy, żeby go kupiła. Wygląda teraz obłędnie! Sama zakupiłabym go, ale niestety nie jestem i nie zamierzam być VIP.
Nie kosztuje on niewyobrażanie dużo, według mnie jest całkiem tani.

Karnacja:
Niezbyt pasowała mi tutaj blada karnacja, więc wybrałam coś ciemniejszego. Ta jest całkiem spoko-nie za jasna, ale także nie za ciemna. Wydaje mi się, że pasuje idealnie do delikatnej twarzy i nadaje jej trochę charakteru.
Znajduje się ona na stronie drugiej i leży na trzeciej półce.
Polecam!
Magda Gessler

2. Naughty Girl
Oto i stylizacja na niegrzeczną dziewczynkę-kolczyk w ustach wręcz idealnie pasuje do nazwy.
Twarz nie jest taka brzydka, jak niektórym się wydaje. Według mnie jest niecodzienna i oryginalna, ale w żadnym razie nie szkaradna.
Według mnie jest to ciekawe połączenie.
Cena nie jest najgorsza, jak na aż cztery vipowskie elementy.
Raczej nie kupiłabym jej, ale to nie zmienia faktu, iż podoba mi się. Wam też?

Oczy:
Niewydepilowane brwi i brak tony makijażu.
Według mnie te patrzałki są wyjątkowe.
Różnią się od innych artykułów w tej kategorii.
Większość osób za nimi nie przepada, ale mi się podobają.
Lubię niestandardowe oczy. Ostatnio nawet zastanawiałam się nad kupnem oczu Chinki, ale zrezygnowałam z powodów finansowych. Bidna jestem. xd

Usta:
Mam takie same, tylko bez tego kolczyka.
Kiedyś, jak nie wiedziałam czym jest to akcesoria, nazywałam to rurą. Myślałam, że to jakaś taka rurka do karmienia ludzi w szpitalu. xddd
Byłam głupim dzieckiem, wiem.
Uważam, że cena tych ust jest trochę za wysoka. 400 SC? Przesada...
W końcu tylko dodali do gotowego artykułu kolczyk w wardze, więc...

Nos:
No co ja tu mogę powiedzieć?
Jest to startowy i najpopularniejszy nos.
Ja sama go mam.

Skóra:
Można znaleźć ją na drugiej stronie i drugiej półce.
Jest trochę ciemniejsza, niż ta pierwsza.
Pasuje do reszty twarzy, takie jest przynajmniej moje zdanie.

NIE DLA VIP

1. Natural
Na nasz język ojczysty, nazwa brzmi: ,,Naturalna".
Według mnie jest trafna, gdyż twarzy tej w żadnym wypadku nie można nazwać sztuczną.
Cena nie jest jakaś niewyobrażalnie duża. Według mnie adekwatna do ilości wybranych rzeczy.
A tak przy okazji-powyższa twarz jest podobna do mojej. xd

Oczy:
Te oczy są boskie.
Moje ulubione-tanie i ładne.
toż ro Bożydar
nazwę te oczy Bożydarem
Kojarzą mi się trochę z kotem. Spojrzenie jest bystre, niczym u tego domowego zwierzątka.

Nos:
Tak, drugi raz ten sam.

Usta:
Niektóre osoby twierdzą, iż są one plastikowe i botoksowe. No cóż... zgadzam się z tym.
Wyglądają, jakby ich właścicielka wstrzykiwała sobie botoks.
Ale mi się tam podobają-przynajmniej w odcieniu lekkiego różu. Nienawidzę czerwonej wersji.
Dziwne wydają się mi te zęby widoczne w otworzonej buzi. A może to nie to? Czarna, przepraszam, biała dziura?
A ząbki wyleciały.
Może.
Kto wie?

Skóra:
Karnacja ta znajduje się na drugiej stronie katalogu.
Lubię blade jak u wampira skórki.
Sama jestem blada jak nie wiem co, ale podoba mi się to.

Ta nie jest najjaśniejsza, ale do najciemniejszych też nie należy.
Idealna!

2. Chinese
Twarz Chinki.
Gdy pokazałam tą kreację Misi4768, krzyknęła do swojego mikrofonu ,,FUJKA!".
- Dobrochna, czemu ,,Fujka"? TO NIE MA BYĆ FUJKA
Mi się tam podoba.

Oczy:
Oczy są naprawdę śliczne- oryginalne.
Podoba mi się ich kształt.
Jest ciekawy i niepowtarzalny-rzęsy są trochę za grube i mi nie pasują, ale to tylko mały szczegół.
UWAGA!
Tusz, który można zakupić w sklepie z ubraniami za 400 SC, nie działa z tymi oczkami. Są one za wąskie.
No cóż...

Nos:
Zadarty nosek, niezwykle popularny na niemieckim serwerze MSP.
Czy podoba mi się?
Tak, jest całkiem fajny i do tego niedrogi.
Do tego do jego zakupu niepotrzebny jest pakiet VIP.

Usta:
Do ust mam kilka uwag, ale poza tym są spoko. Szczególnie w tym śicznym pudrowym kolorku. Kształt także jest niestandardowy, ale jak najbardziej do przełknięcia.

Skóra:
Ta jest już naprawdę trupioblada.
No co ja tu mogę powiedzieć?
Także znajduje się na 2 stronie. Tam według mnie są najlepsze i najładniejsze karnacje.

Podobało wam się?
wy byndziecie wyp
ja bede wyp
wyp ja nie wy
Zostaw komentarz.
Paa.

Do
bro
chnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

parufka dafno nie było pafufki czeba natrobić
winc

PARUFKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?