środa, 17 sierpnia 2016

Look "Holiday"!

Cześć i czołem, homonculus z rosołem!
 
Z tej strony Dobrochna!
 
Aha, chciałabym jeszcze podziękować oli12345$ za aż 16 prezentów! Bardzo ci dziękuję, kochana!


Właśnie dzięki tej zacnej kobitce mój ślub odbył się w tak pięknie umeblowanym pokoju. ;3
 

Look, który na dzisiaj przygotowałam nazywa się "Holiday", czyli w tłumaczeniu na język polski "Wakacje". Bardzo oryginalna nazwa, no nie ma co gadać. '-' Na pewno nikt nie wymyśli takiej samej, co to to nie!
 
Zestaw jest o tematyce wakacyjnej. Lato, plaża, słońce i takie tam... nie robiłam go długo, gdyż zajęło mi to około 10 minut.
 
Okay, tak prezentuje się nasza kreacja:
Kosztuje ona 2250 SC, co jest ceną nieco wygórowaną jak na tylko cztery artykuły. 

Brzydki? Ładny? Średni? To kwestia gustu. Mi ten look naprawdę przypadł do gustu. Dlaczego?
 
 Po pierwsze: jest ciekawy. Użyłam w nim elementów, które oddzielnie nie podobały mi się. Np. kitka i klapki. Efekt jednak okazał się być dobry, a nawet świetny, z każdą chwilą kreacja wydaje się mi coraz ładniejsza.
 
Po drugie: to "coś". Tutaj tym magicznym elementem okazały się być kolczyki- piórka, które nadają lookowi elegancji i klasy.
Postarzają nieco naszą postać i sprawiają, że wydaje się ona poważna.
 
 Po trzecie: Kolorystyka. Najważniejsza rzecz w robieniu kreacji. Bez zmiany kolorów nie zajedziesz długo. Barwy, które tutaj wybrałam, są letnie i żywe. Kojarzą mi się z kolorowym sorbetem, szczególnie ten kombinezon z ombre. Jest naprawdę cudowny i wybór właśnie jego był strzałem w dziesiątkę. Ba! Setkę! Piękne, cudowne i pachnące.
 
I po czwarte: Kojarzy mi się z wakacjami, czyli czymś, co uwielbiam. Morze, słońce, camping, brak szkoły... po prostu uwielbiam takie klimaty! Kocham wręcz! *Idzie po loda*
*Wraca*
*Siada*
*Je*
*Wyrzuca papierek*
*Robi spację*
 
 
Skład:
*Zaczyna opisywać*
 


Włosy
Nazwa: Sleek Look
Cena: 600 SC
Wymagania: Brak
Proste, zaczesane do tyłu włoski, związane w kucyk. Na samym początku w cale mi się nie podobały, aczkolwiek przekonałam się do nich. Teraz je wręcz ubóstwiam! Pasują do prawie każdej kreacji. Nic dodać, nic ująć. Niestety, ich cena nie jest już taka fajna, jak one same. Według mnie ponad 500 SC to trochę za dużo jak na zwykły koński ogon. No ale cóż...

Buty:
Nazwa: Flip The Flop
Cena: 400 SC
Wymagania: Brak
Po prostu japonki. Zwykłe klapki, takie na plażę lub na basen. u nas w klasie taka jedna była, co do szkoły przychodziła w klapkach i nie miała butów zmiennych Idealnie pasowały do wakacyjnej tematyki looka, więc postanowiłam je założyć.

Góra + dół:
Nazwa: Jump to Action
Cena: 850 SC
Wymagania: Brak
Gdy tylko zobaczyłam ten śliczny kombinezon, wiedziałam, że zrobię z nim jakąś kreacje na bloga. Jest typowym letnim ubraniem: nie ma ramiączek i jest przewiewny. Do tego te ombre, które kocham. Awww. Nie jest on też najdroższy, należy do grupy najtańszych kombinezonów na MSP, co jest jego niewątpliwym plusem.

Dodatek:
Nazwa: Feathered
Cena: 400
Wymagania: Brak
Niedrogie, lecz piękne kolczyki- pióra z najnowszego motywu. Po prostu przepiękne! Przykuwające uwagę, główny element zestawu.

Inne wersje kolorystyczne:
Pomarańczowo- Biała

Różowo- niebieska

Czy post wam się podobał?

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

Dobrochna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?