środa, 24 sierpnia 2016

Momio #3

Cześć i czołem homonkulus z rosołem!

Dzisiaj będzie nie wyczekiwane przez nikogo Momio!

Tak, zdaję sobie sprawę z tego, że to już trzeci post nie o tematyce MSP na tym blogu o MovieStarPlanet.

Nie wiem dlaczego, ale nasza różowa gierka zaczyna mnie już nudzić... Znaczy pisanie o niej.
Nie dzieje się praktycznie nic ciekawego, z czym mogłabym się z wami podzielić. Ale no obiecuję-czwarta część serwerów ukaże się jutro.
A pojutrze kolejny (i ostatni!) odcinek z cyklu ,,Back to Hell".

To ja już kończę ogłoszenia parafialne i zaczynam pisać notkę!
Odgrzewamy stary obiad, czyli przerywnik sprzed kilku miesięcy!

Wymagana znajomość poprzednich części:
Momio |1|
Momio |2|

Od razu, gdy przebrałam się w nowy strój, Jack-policjant oczarowany moim pięknem do mnie napisał!
Kliknij, by powiększyć.
Oczywiście, że się zgodziłam! A co miałam zrobić? Napisał do mnie przystojny moderator z prośbą o spotkanie!

Poszliśmy do miejscowego klubu. Nie wiedziałam, że na momio są takie miejsca!
Pod koniec spotkania, wyznał mi miłość i powiedział, że ja-idealna kobieta-anioł, bez żadnej skazy, piękna, uczuciowa, miła, dobra, kochana i piękna, odmieniłam jego życie.
Wcześniej spotykał się z tą białowłosą Emily. Biedaczek!
Zaraz po udanej randce, podeszła do mnie była mojego nowego niewolnika.
JAK ONA ŚMIE?
I do tego napisała ,,mój" przez ,,u" otwarte.
Tragedia i masakra, któż dba nad bezpieczeństwem graczy momio?
Obraziła mnie tak dotkliwie, aż poskarżyłam się Jackowi. No i rozpętała się kłótnia pomiędzy Jackiem, a Emily.
Ta ćpunka wzięła do ręki scyzoryk i rzuciła się na mnie. Na szczęście mój Jack mnie uratował. I przy okazji dał nauczkę Emily.
Lucas-ten mamisynek, zobaczył zmasakrowaną białowłosą i prędko zadzwonił na policję.
te usta-mistrz painta
Zabrali Jacka do więzienia. Został niestety skazany na 5 lat pozbawienia wolności.
No i nudziłam się trochę.
Pomyślałam, żeby umówić się z tym cieniasem-Lucasem, ale gdy tylko zobaczyłam jego profil na momiobooku, zmieniłam zdanie.

Prawie zapomniałabym o moim głodnym, bezimiennym myszoskoczku.
Więc nakarmiłam go cukierkiem i ochrzciłam imieniem Jusef.
Ładne, stare i eleganckie imię.

Postanowiłam pooglądać filmy na MomioTube. No bo dlaczego nie?
Okay, może spojrzę na nowe odcinki Poszukiwacza?
Okazuje się, że na Momiowym odpowiedniku YouTube'a, możemy poświęcić czas na oglądanie różnych programów rozrywkowych.
Znajdziemy tam też coś o MSP!
I popodziwiamy zdolności chytrej baby z Radomia!

Poza tym nie porobimy nic fajniejszego na całym Momio!

No oprócz forum, oczywiście.

***

Wraz z moim myszoskoczkiem Jusefem poszłam na podbój forum!
Wszędzie dało się słyszeć szepty: ,,To ta laska Jacka" i ,,Wow, ale ładna dziewczyna!".

Ze dwustu chłopaków do mnie napisało i obdarowało podarunkami, ale ja nie zwracałam na nich najmniejszej uwagi. Oczywiście prezenty wzięłam, bo czemu nie?
Wolę być dziewczyną moderatora i gangstera, niż jakiegoś plebsa z forum.

No ale wracając do tematu-pokażę wam kilka fajnych wpisów.
Jejku...
Dzieci z MSP jeszcze potrafią się jakoś w miarę ubrać i dobrać ciuchy do swojego zestawu.
Ale na momio to już przegięcie!
No po prostu popatrzcie, jak oni się ubierają...
O ile 3 i 6 jestem w stanie przełknąć, to reszta tych ,,cudownych" zestawów staje mi w gardle. Okropieństwo. Oczy mnie bolą i krwawią- JAK MOŻNA SIĘ AŻ TAK ŹLE UBIERAĆ?
Bez wątpienia maj kłin
Ta twarz, ta sylwetka, ten figlarny uśmiech!
Tap Madl czeka i przywita taką przyszłą modelkę z otwartymi ramionami!
Mi też podoba się ta piękna kobieta.
Sevika-masz miłosną rywalkę. B)

No z kogoś klawiatury pada takie pytanie. A jak jest pytanie, to są też odpowiedzi. I jest ich nawet całkiem sporo.

I gdy pada takie pytanie...
...okazuje się, że wszyscy mają ajfony. *

Tylko ja biedna nie.

:(
:(
:(
:(

Podobała wam się notka?
Tak?
Do zobaczenia w następnej.
Paaa! :*

*- To zdjęcie jest akurat przerobione, co nie zmienia faktu, że te wszystkie osoby napisały, że mają smartfony.
No i że ja mam starego klawiszowego grata z marki Nokia.

4 komentarze:

Może coś napiszesz?