czwartek, 18 sierpnia 2016

Momio |2|- Forum i naciąganie metodą na jajko!

Cześć i czołem, homonculus z rosołem!
 
Z tej cudownej strony Babcia Dobrochna!
Widzę, że seria z gry moimo spodobała się wam, więc postanawiam ją dalej ciągnąć.
Ile będzie odcinków?
I don't know.
Pięć-sześć, naprawdę trudno jest mi określić.
No ale bez zbędnego gadania- przejdźmy do notki!

W międzyczasie Dobro w czystej postaci, kobieta-anioł, zwana Dobrochną, wybiła drugi level i wypełniła swój profil.
Oto i studnia informacji o babci! Słucha ona muzyki spod mikrofonu Maroon 5, w poszczególne dnie tygodnia siada przed telewizorem, by obejrzeć "Wspaniałe Stulecie", a wieczorami lubi poczytać "Wiedźmina".
Jej zwierzątkiem są miliony bakterii! Bo one są przecież taaakie urocze! *o*
Oho, okazało się, że na momio istnieje tutejszy odpowiednik naszego MSP-owego forum. Można na nim umieszczać zdjęcia ze swojego wyjazdu, propozycje wymiany i takie tam rzeczy. Na forum udzielają się także moderatorzy gry: białowłosa ćpunka Emily, Jack-policjant, a zarazem gej i duża papuga-narkoman. Cudowna kompania, nie ma co.
Aha! Jest jeszcze blond-pedał, nie pamiętam, jak się nazywa.

Przeglądając wpisy tam umieszczone, natknęłam się na kilka głupich, śmiesznych i fajnych. Oto i one:
Pierwszy gostek chce ode mnie udo. Spadaj, nie dam ci mojego uda! Na tym momio grasuje jakaś sekta kanibali, czy co? >.>
Kocham cię za tego lenny fejsa.
Ale za tą nazwę kanału, już nie.
JA PIERDZIELĘ, KOLEJNY KANIBAL!
Te emotki co dwa słowa...
Bez wątpienia mamy do czynienia z prawie wymarłym już gatunkiem lalusia.
Tylko... To zmutowało się! No bo jak wyjaśnić te uszy i skrzydła?
Myślę, że te z numerem 2, bo wyglądają na zniszczone.
#zart_dla_inteligentnych
Ok, pytanie całkiem fajne i w ogóle. A teraz spójrzmy na komentarze...
Ta odpowiedź mnie rozwala. Nie muszę tego komentować, co nie?

*TAJM SKIP*
W ciągu kilku minut, Dobrochna-hacker wybił ósmy level. Jest to zasługą programu hackerskiego, który babcia tworzyła przez całe wakacje!
Odblokowała ona także jajko, z którego po otworzeniu, wykluwają nam się te czerwone diamenty! Złote jajko prowadzi nas do minigierki, w której możemy zarobić dużo kasy!
Okay! Otwórzmy może... niebieskie jajko! Ciekawe, gdzie jest to złot...

YE32EHUTKF4RJEK6YJHY45
Powiedzcie mi, co to ma być? Toż to naciąganie metodą na jajko! Jakież to niewłaściwe! A któż jest tym naciągaczem?
NASZA BIAŁOWŁOSA EMILY!
 
Jestem wielce urażona zachowaniem tej ćpunki. Myślę, że właśnie w tym momencie zakończymy drugą część "Momio".
 
Pa
tak, oglądam to anime
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może coś napiszesz?