piątek, 19 sierpnia 2016

Random Look #7

Cześć i czołem, Homonculus z rosołem!
 
Dzisiaj będzie...
Coś wyjątkowego...
Coś, na co wszyscy czekali...
I doczekali się...
Prośby zostały spełnione...
Pełna miłości i przebaczenia babcia...
Nie, Dobrochna...
Prezentuje wam...
Kolejną część tasiemca, jakim jest...
 
RANDOM LÓÓK!!!!!
 
*brawa, brawa, wiwaty, oklaski*
 
Pierwszego sierpnia, spod klawiatury Pieroga, wyszła szósta część i jej opublikowanie przyjęło się bardzo dobrze. Więc, no... Zaczynajmy!
 
1. Bluzka
Szczerze powiedziawszy, żaden z powyższych artykułów mnie nie zachwycił. Sukienka spod 11 byłaby spoko, gdyby graficy nieco ją wydłużyli. Bo dokąd ona sięga? Do pasa? Do połowy łydek?
No jeszcze ewentualnie krótki top z numerkiem 7 da się przełknąć. Nie jest zły, ma całkiem ciekawy kształt i nadruk. Reszta jest ble i fuj.
Wylosowałam jedną z najbrzydszych gór na tej stronie. Jest to prosty T-shirt z neonowym napisem.
Nie dość, że krój jest naprawdę bardzo brzydki, to nadruk jest jeszcze gorszy. Nie da się zmienić jego koloru. Aha, więc cały look spaprany na wstępie.
Wspaniale się zapowiada, nie ma co.
 
2. Spodnie
Tutaj już prawie wszystkie rzeczy mi się podobają!
Szczególnie ta prosta, kremowa spódniczka!
O szortach z numerkiem 5, już nie mówię, bo w nich kompletnie się zakochałam.
Całkiem fajne wydają się być też te zielone spodenki z czarnym paskiem.
Niestety, jedna rzecz na całej stronie nie przypadła mi do gustu...
I właśnie ją jestem zmuszona włożyć na lalkę.
A mowa tu o błyszczących, oczojebnych leginsach spod 6.
Jezusie, czy ktokolwiek je kupił? One są brzydkie jak noc!
Nie dość, że takie obcisłe i z brokatem, to jeszcze za kolano...
JEZUSIE, DLACZEGO?
 
3. Buty
Stoję na polu pełnym min... Dziesięć na dwanaście artykułów z tej strony kompletnie mi się nie podoba. Sandałki, które oznaczyłam czerwonym serduszkiem, są nawet fajne, tak samo jak adidaski za 500 SC.
Może sprezentuję je sobie w przyszłości... kto wie? ^^
Za to reszta... Uch, paskudne!
Najbardziej odpychają mnie raciczki i kurzęcze stopy.
Są naprawdę ohydne! Od patrzenia na nie NAPRAWDE chce mi się wymiotować.
 Okropieństwo.
Ale teraz szczęście się do mnie uśmiechnęło. Baardzo szeroko.
Wylosowałam te śliczne sportowe buty z numerkiem 5!
Naprawdę się cieszę, ale niestety look i tak jest już spaprany.
I'm so sorry.
 
4. Akcesoria
JA
CHCĘ
TEGO
RÓŻOWEGO

FLAMINGA!!!!

Teraz.
 
Ogólnie rzeczy znajdujące się na tej stronie nie są takie złe- nawet mi się podobają.
Obawiałam się tylko czapki z ogonem i okularków z numerkiem 9, ale reszta jest spoko.
Różowy flaming mnie ZACHWYCIŁ!
Jest wręcz cudowny! Mogę się na niego patrzeć i podziwiać go godzinami!
Bez końca!
 
Wylosowałam całkiem ładną, do nie dawna unikatową czapkę z daszkiem. Podoba mi się jej luźny styl.
 
5. Włosy
No...
Nie...
To jedna z najgorszych fryzur, jakie kiedykolwiek widziałam.
Zdecydowanie nie podoba mi się ta ohydna grzywka. Po prostu NIE.
Kiepska jestem w opisywaniu fryzur. Najczęściej moje "barwne" opisy ograniczają się do "fajna, ładna".
 
Look:
Boję się, ale na serio. Tak jak teraz patrzę, to wygląda to okropnie.
ToT
To jest naprawdę strasznie brzydkie.
Wyszła
jedna
wielka
kupa
Oczy mnie bolą i krwawią.
Umieram.
Wznieście dla mnie pomnik, jeżeli mnie kochacie.
 
Dziękuję za uwagę
papapa
taka kawaii gerl
ps. kocham yuru yuri jak już pewnie wiecie
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. O kurczę...Ja się dziwię, że tego bloga prawie nikt nie komentuje! O.o No really! Ja sama trafiłam tu z babciowego kanału na YT, i zostanę :D Posty są inne niż na blogach o MSP, które do tej pory widziałam. I za to je doceniam. Wiem, że mój komentarz to jedna wielka gmatwanina zdań, także lepiej go skończę XDD

    OdpowiedzUsuń

Może coś napiszesz?